Brief aan verkrachter, vraagje

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

onpaard

Re: Brief aan verkrachter, vraagje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-15 14:14

Ts hoe oud ben jij? Als je het niet wil zeggen hoeft het natuurlijk niet.

kiddokids

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-15 14:14

anoniem4215 schreef:
Fijn dat heel bokt achter mijn beslissing lijkt te staan :D! Jullie zijn toppers!

Jij bent een topper dat je het tegen je ouders gaat vertellen en je aangifte overweegt

Las hier ergens al een opa een opa zijn voor zijn kleinkind..zou hij trots op moeten zijn

Miss_Arie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-15 14:40

ik kan je niet adviseren, en heb zelf nog nooit zulk soort dingen van dichtbij mee gemaakt.

ik wil je wel vertellen dat ik je ontzettend sterk en dapper vind!
meestal is het idd zo dat als je ergens heel erg mee zit je er beter van wordt door het aan anderen te vertellen, en zeker in deze situatie zijn er vele mensen die aan jouw kant staan en je zullen helpen. zelfs al ze het in het begin misschien niet gelijk durven te geloven wat jij ze verteld.

mijn zoon is nog maar heel klein, maar zal hem altijd op zijn borst drukken dat hij alles aan zijn papa en mama kan vertellen en dat we het voor hem opnemen en zullen vechten tot het einde.

ik wil je heel veel sterkte wensen de komende tijd! wat je ook besluit te doen is goed zolang jij zelf de keuze maakt!

je mag er zijn! je bent het waard om er te zijn! en laat niemand je ooit iets anders meer wijsmaken!

dikke knuffel

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-15 18:11

Veel sterkte vandaag meid. Ik vind je heel dapper.

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-15 19:14

Succes vandaag!!
Ben benieuwd of je al gepraat hebt!

belle_boef

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-15 20:14

Heel veek sterkte vandaag.

Floepie86

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-15 20:57

Misschien heb je al rond de tafel gezeten, maar toch wil ik je even succes en sterkte wensen!
Wat een dapper besluit van je om het toch te doen, hopelijk zorgt het voor een beetje verlichting!!

Jungles

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-15 00:55

TS, hoe gaat het nu met je?

kirsten4

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-15 01:47

Inderdaad, hoe gaat het? Heb je het gesprek kunnen voeren? :(:)

klaas30

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-15 08:45

Je bent enorm dapper dat je een gesprek met je ouders durft aan te gaan.

Veeeel Sterkte

anoniem4215

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-02-15 18:56

Nogmaals onwijs bedankt iedereen! Dit topic heeft me echt in de goede richting geduwd. Ik heb een gesprek gehad met mijn moeder. Zij schrok er onwijs van uiteraard, maar er is geen moment eigenlijk dat ze aan me getwijfeld heeft. Het voelt als een enorme opluchting dat ik er na al die jaren niet meer alleen mee rondloop. De aangifte is er nog steeds niet van gekomen omdat het al onwijs heftig was op dit moment om alles met mijn moeder te bespreken. Maar dit gaan we sowieso doen. Hopelijk een nieuwe start met een heel mooie toekomst in het vooruitzicht :D.

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-15 18:59

Wauw meissie!!! Ik ben trots op je!!!
Ga zo door!

esje01

Knap van je petje af.
Wat ben jij een sterk persoon

C_arola
Moderator Over Paarden & Markt

Wat ontzettend knap en moedig van je dat je het hebt verteld aan je moeder!
Fijn dat ze je meteen geloofde en je hiermee steunt.

Joscaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-15 19:00

Jeetje wat dapper dat je na al die jaren met iemand er over gepraat hebt. Zal niet makkelijk geweest zijn, maar is zeker weten beter voor je. Succes de komende tijd, zal wel heftig worden.. :(:) Sterkte!!

6marly6

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-15 19:01

Wauw wat superlang van je TS! Fijn dat je moeder je zo fijn opving. Ik hoop voor je dat je snel verder kunt met je oude leventje.

Ladybird

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-15 19:02

Jeetje wat ontzettend fijn dat je het zo met je mama hebt kunnen bespreken! Succes verder!

xSwanHeart

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-15 19:03

Wat ontzettend goed, TS! Fijn dat je moeder het op zo'n goede manier heeft opgevangen.
Ik hoop dat het jou zelf ook een beetje lucht geeft. Het moet fijn zijn om zoiets niet alleen maar voor jezelf te moeten houden.

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-15 19:06

Goed gedaan meis, ben net als velen trots op je!

saskiakefie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-15 19:07

Wow wat ontzettend knap van je!!! En super fijn dat je moeder zo gereageerd. (is het de vader van je moeder of vader?) En 'de aangifte is er nog steeds niet van gekomen'..... Kom op je hebt dit topic pas twee dagen geleden gestart en toen had je nog een heel ander plan, dat heb je al helemaal omgegooid en nu al aan je moeder verteld dat is al enorm veel hoor!!! Meer dan logisch toch dat je nog geen aangifte hebt gedaan. Ik vind het echt top dat je dat wel gaat doen, maar ben echt super trots op je dat je al zo'n enorme stap hebt gemaakt. Diep respect. _/-\o_

Rocamor

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-15 19:09

Helemaal eens met saskiakefie.

Ook hier diep respect voor je!!!

Hannanas

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-15 19:14

anoniem4215 schreef:
Dankjewel allemaal voor de steun!

Om de vragen te beantwoorden: het misbruik is op dit moment opgehouden, maar ik word nog wel telefonisch en via de mail bedreigd met mijn leven (vandaar dat laatste stukje van de brief ook), heb dus in principe de bewijzen in handen. Ik wil alleen geen gerechtelijke procedure omdat alles zo ingewikkeld ligt. Het is natuurlijk familie die erg dichtbij staat.. Het enige wat ik wil is dat ik mijn leven weer op kan pakken en dat hij mij niet meer lastigvalt. Zodat ik het zelf ook kan gaan verwerken. Vandaar dat ik dat met deze brief wil proberen. Ik weet dat ik het eigenlijk beter anders aan kan pakken, maar dit is eigenlijk de laatste noodkreet voordat ik echt niks anders meer kan dan naar de politie stappen. Met alle gevolgen van dien, ook voor mij. Ik woon nog thuis en dat is natuurlijk allemaal heel heftig m.b.t. mijn ouders. Denk dat we er dan helemaal aan onderdoor gaan, omdat er niet snel over zulke dingen gepraat wordt.

Ik vind heel naar dat jij je verantwoordelijk voelt voor je familie.

Jij bent hier het slachtoffer.
Als jij aangifte doet en je verkrachter zijn gepaste straf krijgt, is de enigste juiste weg dat jij goed opgevangen gaat worden door wie dan ook.

Natuurlijk gaat het voor iedereen zwaar worden.
Weet je waarom?
Omdat ze je verkrachter nu juist gaan zien, als een gore klootzak, en om de kou die om hun hart slaat bij de gedachte wat het jou gedaan moet hebben en nu nog steeds doet.
Daar is familie voor, daar zijn je vrienden voor, je liefhebbenden.

Dat ze er niet snel over praten: is niet jouw ding.
Meissie jij hebt de touwtjes in handen.
Stop is stop.
Ho is ho.
Dit gaat over JOU.

jessdaniels

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-15 19:14

Super goed van je TS!

WillBokkers

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-15 19:15

Nog nooit een topic gehad waarvan ik die negen pagina's in 1 keer heb doorgelezen.
Tsjonge meid! Wat zul jij je beroerd hebben gevoeld!
Alles opgepropt in je lichaam, ik denk 's nachts huilend in bed om wat er gebeurde! -O-
Toen ik net las dat je het vertelt had kreeg ik tranen in mijn ogen. Wat geweldig!
Dat zal vast een emotioneel gesprek zijn geweest!
Bedenk ook: een kind verzint zoiets niet zomaar en als ik dat als moeder zou horen van mijn dochter (wat ik nooit hoop te horen) zou ik haar ook geloven en sowieso naar haar luisteren en troosten!
Geef het even tijd en ruimte, er zullen de afgelopen uren vast allerlei emoties door je heen gaan!
En dan als je er klaar voor bent, aangifte doen en meteen actie ondernemen zodat hij niet rare dingen met je uit kan halen zoals een 'ongelukje met de auto'
Meis, heel heel veel sterkte gewenst. Als er wat is mag je altijd een pb sturen maar dat mag je waarschijnlijk naar iedereen hier ;)
Dikke knuffel en ga ervoor :(:)

Tammii

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-15 19:22

Lieve TS,

eigenlijk wil ik jouw even heel veel sterkte wensen! :(:)
Super dat je de grote stap hebt genomen om het aan jouw moeder te vertellen.. Ik hoop dat jullie eruit gaan komen, en de familie zal zeker achter jouw staan! Wat jij hebt meegemaakt, en dat jij dit zolang hebt verzwegen is al erg genoeg... Kies voor jezelf en niet voor jouw Opa! Het is dan wel je opa, en dat is natuurlijk al moeilijk genoeg.. Maar, wie het ook zou zijn.. Niemand maar dan ook NIEMAND heeft het recht om iemand zoveel pijn te doen... Dit moet ophouden!!