Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
[***] schreef:Degene met een zwijnenstal kamer, hebben jullie een relatie xd?
Mijn kamer leek eerst ook wel omgeploegd, maar dat veranderde toen ik een vriend kreeg die regelmatig langskwam. Ik ruimde steeds op voordat hij kwam, omdat ik niet wilde dat hij mijn zooi zag.
Sindsdien is het nooit meer een zooi geweest haha..
Helpt ook niet echt dat hij dus nog erger is dan ik.
sofiexx schreef:Mijn kamer thuis was vaak een rotzooi,
hele hoop kleding en tassen, die ik dan wel op een hoop in de hoek gooide in plaats van verspreid door mn kamer. Ik ergerde me er wel aan, maar opruimen deed ik niet.
Nu ik op kamers woon zit ik bijna heel de dag op mij eigen kamer (geen gezamenlijke woonkamer) en dan erger ik me er echt aan. Ik heb mezelf aangewend om iedere vrijdag als ik naar huis ga te zorgen dat het netjes is de vaat is gedaan etc.
Probeer paar keer per week mn bureau leeg te halen en al mn kleding terug in de kast te stoppen.
Thuis kon ik naar benden vluchten, maar dat gaat nu niet meer
Ook veel lege verpakkingen etc, moet vaak in de auto eten en heb dan nergens om het te laten. En m'n hele achterbak ligt vol kleding en schoenen. En voorin natuurlijk ook nog parkeerbonnetjes, snoertjes, enz enz. Daar schaam ik me dan wel een beetje voor, m'n auto
Punz schreef:Emma_?
1 tip: ga dit niet in delen doen.... echt niet...
Want de plek die je in 20 minuten moeizaam schoonmaakt... is dan in 2 minuten gewoon weer bezaaid..
en dan ben je weer vergeten dat je eigenlijk aan het opruimen was..
Gewoon 1 vreselijke dag opofferen aan opruimen, bij voorkeur samen met 1 vriendin....
En daarna iemand inhuren om eens per 2 weken een paar uur puin te ruimen.![]()
![]()
![]()
( gaat het geld zóóóóó waard zijn!)
gelukkig heb ik een vriend die juist erg opgeruimd is. Dus als hij langskomt helpt hij me met opruimen en de afwas, en soms om al mijn spullen een nieuwe plek te geven. Hem help ik dan weer met schoonmaken, daar heeft hij een hekel aan en kan dat echt niet. maar leven in mijn eigen rotzooi? Ik heb er geem problemen mee
hagelslag schreef:Hoe ziet jullie auto er dan eigenlijk uit, als jullie deze hebben?
ik bedenk me net, het huis valt inmiddels mee in vergelijking met minimaal 4 jaar terug.
Maar mijn auto is uhhh nou ja rijdende vuilnisbak met net nieuwe TUV(apk) waar ik hem zonder blikken of blozen smerig van binnen en buiten heb heen gebracht.
Tsja paardenmens auto....
de hond kan niet meer in de achterbak want die ligt vol met paarden spullen. De achterbank zit verstopt onder kleren. Dus als de hond mee moet gooi ik eerst de spullen op een hoop en dan heeft hij een plekje
De passagiersstoel is dan wel redelijk leeg meestal want daar zit mijn tas als ik naar school ga :p
Kvind het wel grappig! Ik kan echt heel erg ranzig zijn, maar als ik eenmaal begin op te ruimen ga ik ook uren door en is alles perfect in orde, en dat verslonst dan twee drie maanden tot ik er weer in vlieg
pluklief schreef:hagelslag schreef:Hoe ziet jullie auto er dan eigenlijk uit, als jullie deze hebben?
ik bedenk me net, het huis valt inmiddels mee in vergelijking met minimaal 4 jaar terug.
Maar mijn auto is uhhh nou ja rijdende vuilnisbak met net nieuwe TUV(apk) waar ik hem zonder blikken of blozen smerig van binnen en buiten heb heen gebracht.
Tsja paardenmens auto....
Die is misschien wel nog ergerde hond kan niet meer in de achterbak want die ligt vol met paarden spullen. De achterbank zit verstopt onder kleren. Dus als de hond mee moet gooi ik eerst de spullen op een hoop en dan heeft hij een plekje
De passagiersstoel is dan wel redelijk leeg meestal want daar zit mijn tas als ik naar school ga :p
prachtig
), was regelmatig kleding en beddengoed enzo.. Als ik dat niet doe erger ik me teveel aan mezelf, dan vind ik het vies. Alleen hebben we hier geen stofzuiger, dus wel een boel stof
En ik vind m'n haar overal terug, maar ik heb gewoon lang haar en dat is oneerlijk. 
bijhouden zou zoveel makkelijker zijn maar ik ben gewoon te gemakzuchtig, zeker als ik het verder druk heb met examens bijvoorbeeld. En dan kan het vooral teveel moeite zijn om dingen uit een kast of la te halen elke keer als ik het nodig heb
moet gewoon niet verder dan een armlengte bij me vandaan liggen.
en ik verzamel oude enveloppes, dozen, rekeningen, bonnetjes.. want je weet nooit 
) op een stoel had liggen. Want ik moest m'n kleding netjes ophangen
en dingen mochten niet onder m'n bed maar moesten in de kast, want het was mooier als je de deur opendeed en er was een leegte onder m'n bed.
hoe houden mensen dat ooit vol??