Want vaak als je op een rustig kruispunt aan komt rijden, dan springt ie al op groen! En als dat niet gebeurt, dan is de stoplichtmeneer even koffiedrinken, of juist te druk met naar de andere stoplichten kijken!
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Want vaak als je op een rustig kruispunt aan komt rijden, dan springt ie al op groen! 
), daar stond altijd THE END, ik had net leren lezen en snapte dat end nog wel, maar THE kon ik echt niet plaatsen, dus toen heb ik mijn grote broer gevraagd wat TTT Huh Eh (fonetisch dus) nou betekende
. Komt ie met het zwaar anticlimactische antwoord dat het 'de' betekende en ik maar denken dat het wel iets heel exotisch moest zijn
... Ik heb dat nog wel eens dat ik het zo uitspreek als ik ergens 'the end' zie staan
.

Mooi toch, dat je nu pas uit die illusie gehaald wordt
?

Citaat:Vroeger dacht ik dat er kabouters in het bos leefde. Alleen in de herfst hadden ze huisjes (paddestoelen). En dat vond ik altijd zo zielig dat ik in de andere seizoen altijd huisjes voor ze maakte met kleine takjes tegen een boom aan. En als we dan weer verder liepen riep ik altijd dat ze konden komen want hun huisje was af
, volgens mij werd ik echt hysterisch 
Citaat:Mijn vader noemde Aromat (dat gele poeder in van die potjes van knor) altijd ''knorretje'', ik heb met enige regelmaat in de winkel naar knorretje gevraagd en ben er pas sinds ik een jaar of 17 was achter gekomen dat het aromat heette
, en bij iedereen vragen naar Knor, niemand die het wist
. Toen waren we ook 17 ofzo, ik zal ook nooit meer vergeten dat het aromat heet, maar ik noem het sindsdien dus ook knor 
*
.... Bleef daardoor wel altijd netjes van de hendeltjes af voortaan
. LiVetime schreef:Sommige auto's hebben zo'n rubberen (?) flapje onderaan de achterkant van de auto zitten die over de weg heen sleept. Ik heb altijd gedacht dat die er was om te voorkomen dat je wagenziek zou worden. Ja.. kinderlogica
Hahaha geweldig AmyIIDichtgeknoopt
LiVetime schreef:Sommige auto's hebben zo'n rubberen (?) flapje onderaan de achterkant van de auto zitten die over de weg heen sleept. Ik heb altijd gedacht dat die er was om te voorkomen dat je wagenziek zou worden. Ja.. kinderlogica

ze zij dan echt vanalles, en gek genoeg werkte het altijd 
het gebeurde ook minstens vier keer op een dag, hoezo dwangmatig 

Ging ik altijd 4 treden op de trap staan en eraf springen en tegelijkertijd mn armen zwaaien net als een vogel.. En nooit lukte het me!
' Waarop ik heel verbaasd zei: 'Nou maar dan steek je toch even je pasje in de muur? Dan komt er zo weer geld uit'
AmyII schreef:Ik heb ècht een gênante; ik heb tot afgelopen zaterdag altijd gedacht dat een navelstreng doorgeknipt en mooi dichtgeknoopt werd![]()
Wist ik veel dat ze er een klem opzetten en dat hij vanzelf dichtgroeit en afsterft...
(Ja, ik ben 27)
dan word je snel rijk! Haha elenaMM77 schreef:AmyII schreef:Ik heb ècht een gênante; ik heb tot afgelopen zaterdag altijd gedacht dat een navelstreng doorgeknipt en mooi dichtgeknoopt werd![]()
Wist ik veel dat ze er een klem opzetten en dat hij vanzelf dichtgroeit en afsterft...
(Ja, ik ben 27)
mag ik vragen hoe je er achter bent gekomen..
grijnss, hopelijk niet door de geboorte van je eerste eigen..
dan zouden de artsen volgens mij je verbazing hebben kunnen zien.. vraag mij af wat zij dan dachten
. Ben er dus achter gekomen tijdens kraamvisite

Nymeria schreef:Ook vond ik het altijd heel bijzonder hoe mijn vader wist welk knipperlicht hij in de auto aan had gezet. Het lichtje op het dashboard heeft immers de pijltjes beide kanten op staan.

Naomi_King schreef:En het winkelen natuurlijk. Ik dacht altijd; 'later ga ik ook heel veel winkelen. Dan verdien ik geld!' Want als mn moeder 1 briefje van 50 gaf kreeg ze soms wel 3 briefjes terug en soms zelf 5 kleine muntjesdan word je snel rijk! Haha
.
.