Relatie met een getrouwde man...

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-15 15:43

Na 3 mislukte relaties kan ik me voorstellen dat dit een heel veilige situatie is. Je weet nl van te voren al dat dit niet eeuwig gaat duren en er al een ander is, nl zijn gezin. Dus ik snap het ergens wel. Ik denk dat deze keuze er onbewust 1 is van zelfbescherming, maar TS dit gaat jou op de lange termijn niet gelukkig maken. Maar goed, je leeft in het hier en nu en denkt daar dan ook niet aan..

Wat de man betreft, daar heb ik geen goed woord voor over. Hij is getrouwd en hij bedriegt zijn vrouw en kinderen. Ik heb zelf ervaring hiermee (als kind zijnde van) en voor mij ligt het verschil toch in bij wie het initiatief heeft gelegen. Als een vrouw moedwillig een getrouwde man verleidt neem ik het de vrouw veel kwalijker dan andersom..
En in mannen heb ik sowieso niet zoveel vertrouwen :o Misschien kunnen die inderdaad per definitie niet trouw zijn aan 1 partner en is het eerder een hele grote uitzondering als ze dat wel zijn.

Karlijnxxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-15 15:43

Roosch schreef:
Karlijnxxx schreef:
Wat heeft TS met die vrouw en kinderen te maken? Hij plast buiten de pot, niet zij. Zij is hun niets verschuldigd. Ook niet als je een verleden hebt oid. Je moet voor je eigen geluk gaan. Of iemand gebonden is of niet.

Oja. Dan mag ik ook die meneer bij de bushalte wegduwen omdat ik haast heb. De vervelende klant aan de telefoon wegdrukken. De kassamiep een snauw verkopen omdat ze niet snel genoeg werkt.
Want ja. Mijn eigen geluk gaat voor he. :')

Wat een onzin. Er bestaat ook nog zoiets als principes, normen en waarden.

Dit zijn heel andere voorbeelden die jij stelt. Dit heeft niets met het topic te maken. Waar ik op doel is dat nog steeds je eigen geluk het belangrijkst is. Dit betekend ook dat je iemand mag leren kennen die gebonden is aan een ander. Want hoeveel huwelijken lopen wel niet mis? Dit heeft niets met een 'andere vrouw' te maken maar met dingen in het huwelijk die gewoon echt niet goed zitten. En een huwelijk is niet enkel het bed delen met een ander.

En wat als deze man wel zijn vrouw had verlaten. Dit had dan zijn keuze moeten zijn en moet iedereen respecteren. We doen net alsof het huwelijk nog een verbond voor eeuwig is. Helaas laten cijfers wel zien dat we toch niet zo goed zijn in 'de ware' te vinden.

Daarnaast zeg ik absoluut niet dat wat TS doet nu echt slim is. Ik geef het verhaal enkel een andere insteek, namelijk vanuit haar gezien. En ik vind dat ze dit niet slim doet.

Dat was hetzelfde geweest als ze met een vrijgezelle vent ditzelfde had gedaan en hij niet voor haar wilde gaan.

Even een edit om mijn post duidelijk te krijgen: ze had er dan ook mee moeten stoppen op het moment dat ze erachter kwam dat deze man haar enkel voor erbij wilt. En pas verder had moeten gaan met deze man als hij helemaal voor haar zou kiezen en dus zijn gezin al had verlaten.
Laatst bijgewerkt door Karlijnxxx op 12-01-15 15:47, in het totaal 1 keer bewerkt

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-15 15:44

En zijn vrouw zorgt voor de kinderen, zijn kinderen, doet zijn was en weet ik allemaal nog meer, viert verjaardagen met hem en ook feestdagen en ondertussen duikt hij bij jou het nest in. Ik kan niet begrijpen dat als je een n**kertje zoekt dat je geen vrijgezel pakt! Helemaal omdat je zelf weet hoe het voelt, zou me schamen. Hij is geen knip voor zijn neus waard maar jij ook niet omdat je willens en wetens bezig bent een huwelijk kapot te maken ook al wil je dat niet.

ElSea

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-15 15:44

Wat ik trouwens ook vreemd vind is dat iedereen hier spreekt van 'hij wil niet weg bij zijn vrouw' en 'TS wilt niet dat hij weg gaat' terwijl in mijn ogen dit de twee personen zijn die al helemaal niks daarover te zeggen hebben. Ik stel voor vertel het aan die vrouw en kijk hoe het eindigt want zo achter haar rug om, en het feit dat zij blij is als hij weer terug is terwijl hij een andere vrouw wipt is echt walgelijk.

AaronYve

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-15 15:45

Zeker wel is het stuk TS. Jij slaapt met haar man!
Sorry maar zal verder niet reageren wilde wel even mijn afschuw hierover uitspreken, dat er vrouwen zijn die zoiets doen kan ik simpelweg echt niet begrijpen.

Tazzey

Sgr1972 schreef:
Manou Diablo: lees jij wel ? hij verlaat zijn vrouw niet ! Dat wil ik ook niet !!!
Tazzey: denk jij nou echt dat ik dat expres stuk wil maken ? zo gevoelloos ben ik heus niet hoor...

En nogmaals voor iedereen die roept dat hij mij bedriegt...met meer dames contact heeft en alle andere reacties : ik heb al meerdere malen gezegd dat ik weet dat getrouwde mannen dit roepen tegen hun vriendin en dat ze ws over alles liegen.... je hoort mij nergens zeggen dat ik hem op zijn woord geloof !!!

Euhm, je bent een relatie aangegaan met een getrouwde man met kinderen. Die kinderen en vrouw zullen stuk gaan als ze dit weten, dat weet jij ook en toch ga je door? Je staat naast hem als hij zijn vrouw aan de telefoon heeft? Blijkbaar ben je dus wél zo gevoelloos. :r

Ik ga me hieruit terugtrekken. Ik merk dat ik er gewoon boos om kan worden en sorry maar figuren zoals jij zijn mijn tijd niet waardig.

wendy1987

Sgr1972 schreef:
Toch blijf ik erbij wat de meesten zouden doen die hier moraalridder spelen....als zij in zo'n situatie komen.....die reageren namelijk niet "en public" hier op bokt.
Bokt is zo groot.... en er zijn er meer die in hetzelfde schuitje zitten en die niet reageren vanwege de reacties hier...

Die gaan niet reageren. Die willen niet met de grond gelijk gemaakt worden. Want dat gebeurd hier.

We zijn allemaal volwassen. De meeste althans hier.

Allemaal weten we wel degelijk dat het gewoon niet altijd zo gaat als we willen. En oke, soms is het niet goed. Maar waarom zo lelijk doen naar TS. Ik heb zo'n vermoeden dat die boodschap echt wel duidelijk is.

En idd, ik denk dat je deze situatie alleen een soort van kan gaan begrijpen als je hem ergens in je omgeving hebt meegemaakt. Positief, of negatief..

silversomali

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-15 15:46

MIJN GOD HAAL DAT BORD VOOR JE KOP WEG

Je wilt niet MEER, maar je wil wel een weekendje weg. Dat is toch MEER?

Er is nu niks stuk? Ben je wel helemaal lekker??

JIJ weet waar je aan begint maar weet ZIJ dat ook?

Je leeft echt een beetje in een andere wereld hoor, dat je het allemaal zo mooi voor jezelf kan maken...

Anoniem

Sgr1972 schreef:
Tja... ik weet gewoon niet of hij de boel bij elkaar liegt.
Voor hetzelfde geldt spreekt hij de waarheid...maar ja, als j alle verhalen leest geloof je dat gewoon niet.
En als je hier roept dat hij echt de waarheid spreekt ben je in mijn ogen behoorlijk naief....

En ik wil niet méér dan er is , ik zei dat het leuk zou zijn als we eens weg konden....maar ik weet dat het niet kan, dat roep ik ook steeds en nog zijn er mensen die dat blijkbaar niet lezen.

Waarom zou ik in hemelsnaam zijn vrouw inlichten ? dat maakt iets kapot daar....wat nu niet stuk is....

Waarom vindt iedereen dat ik "niks waard" ben in deze situatie. zo voelt het niet voor mij.
Dat is het belangrijkste en nog een keer: ik weet toch waar ik aan begin.
Ik besef ook dat ik hier openbaar alleen maar negatieve reacties zal krijgen, de positieve of ander soort reacties krijg ik inmiddels via pb. waarvoor ook bedankt!

Toch blijf ik erbij wat de meesten zouden doen die hier moraalridder spelen....als zij in zo'n situatie komen.....die reageren namelijk niet "en public" hier op bokt.
Bokt is zo groot.... en er zijn er meer die in hetzelfde schuitje zitten en die niet reageren vanwege de reacties hier...

Afbeelding

quera

Sgr1972 schreef:
Voor hetzelfde geldt spreekt hij de waarheid...maar ja, als j alle verhalen leest geloof je dat gewoon niet.
En als je hier roept dat hij echt de waarheid spreekt ben je in mijn ogen behoorlijk naief....

En ik wil niet méér dan er is , ik zei dat het leuk zou zijn als we eens weg konden....maar ik weet dat het niet kan, dat roep ik ook steeds en nog zijn er mensen die dat blijkbaar niet lezen.

Waarom zou ik in hemelsnaam zijn vrouw inlichten ? dat maakt iets kapot daar....wat nu niet stuk is....

Waarom vindt iedereen dat ik "niks waard" ben in deze situatie. zo voelt het niet voor mij.
Ik besef ook dat ik hier openbaar alleen maar negatieve reacties zal krijgen, de positieve of ander soort reacties krijg ik inmiddels via pb. waarvoor ook bedankt!

Waarom???

Omdat jij buiten zijn vrouw en kinderen medeweten loopt te vozen met HAAR man/HUN vader.

GeneralFlynn

Sgr1972 schreef:

Het is wel stuk.
Die vrouw leeft nu in een leugen.
Haar man is niet de man die ze denkt dat hij is.
Ze word bedonderd en zou zelf de keus moeten hebben om het te kunnen laten stoppen.

Anoniem

Sgr1972 schreef:

Natuurlijk is dat wel kapot en stuk. Dat weet alleen zn vrouw nog niet.

laraxXxemma

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-15 15:47

Apple schreef:
Overspel is nu eenmaal iets dat veel voor komt, wellicht meer dan je denkt. Op de radio hoor je continue spots van Victoria Milan 'ben jij gelukkig getrouwd, ik ook.....'. Nu TS veroordelen en doen alsof het niet bestaat vind ik je ogen sluiten voor de realiteit.

Dat het nou eenmaal voorkomt praat het niet goed. Het is iets wat niet voor zou moeten voorkomen en daarom wordt er veroordeeld. Stukje sociale controle wordt dat ook wel genoemd.
Volgens mij weten de meeste ook wel dat dit nog vrij vaak gebeurt, maar aangezien het uiteindelijk toch alleen maar mensen kapot maakt, proberen we mensen ervan te weerhouden. En dat komt hard aan, vooral al degenen die vreemd gaan / met een getrouwd iemand gaan zo belachelijk geloven dat ze goed zitten.

Billy20

Ik denk dat je je moet afvragen wat je wil met deze relatie. Als je hier tevreden mee bent gewoon mee doorgaan. Aangezien je er een topic over hebt geopend denk ik dat toch ergens de schoen wrikt en is het misschien toch niet wat je zoekt. Ik denk dat je dat zelf het beste kan beoordelen.

cursebreaker

maar in godsnaam, wat wil je dan bereiken hier met je topic???
Alleen even kunnen zeggen dat je het niet leuk vindt dat je geen weekendje weg?
Ik snap volledig dat je hier met niemand over kunt praten, want dit is een vreselijke situatie in mijn ogen en ik vind het niet meer dan logisch dat de meeste mensen hier negatief over zullen doen als je erover praat. Maar wat wil je dan precies hier uit het topic halen?
Waarom wil je er dan zo graag over praten als je toch zo duidelijk voor jezelf weet dat je er niet uit wilt stappen en ermee door wilt blijven gaan. Waarom vertel je dan alles in geuren en kleuren maar weerleg je elk weerwoord dat je krijgt..

En over het feit dat TS over de 40 is en geen 20jarige wat hals over kopt ergens induikt vind ik een belachelijke vergelijking..

Selka

Maar respecteer jij een man die zijn vrouw duidelijk niet respecteert. Verwacht je dan dat jij zijn respect hebt? Respect is toch belangrijk in welke relatie dan ook?

Hoeveel respect heeft hij voor zijn vrouw als hij willens en wetens liegt, dit doet hij ook naar jou toe. Wat zoek je dan bij zo'n persoon? Liefde? Geborgenheid? Jij bent toch meer waard dan een vent die niet eens mans genoeg is om eerlijk te zijn naar zijn vrouw en kinderen.

Amaranth7

Ik snap niet waarom je jezelf verlaagd tot het niveau van zijn speeltje.

Een relatie heeft hij namelijk met zijn vrouw, niet met jou want anders zou hij wel de ballen hebben zijn vrouw te verlaten en voor jou te kiezen.
Laatst bijgewerkt door Amaranth7 op 12-01-15 15:48, in het totaal 1 keer bewerkt

Mungbean

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-15 15:48

Ik vind de sex met een getrouwde man op zich niet zo schokkend, maar wat ik wel bijzonder akelig vind is dat het stiekum gaat.
Zolang de andere partner het eens is met een open relatie zie ik geen probleem en hoeven niet uit elkaar en hoeven elkaar niet te bedonderen en kun jij gewoon je 'speeltje' houden.
Ik zou dus wel verlangen dat hij het thuis bespreekbaar maakt, want in een leugen leven breekt uiteindelijk op.

Edit: het op pagina 1 voorspelde woord 'moraalridder' is gevallen :P

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-15 15:49

Dit verhaal doet me denken aan een leesboek.
Het is een romcom, iets anders dan dit verhaal.

Een vrouw heeft een affaire met een getrouwde man. Ze seksen wat, eten wat en hij gaat naar huis. Na een tijdje wil hij intrekken en haar huis, en scheiden van zijn vrouw en kinderen.
Een tijdje gaat het samenwonen goed, maar later niet.

Minnares wil van haar minnaar af (ze gaat aan hem irriteren), en zij ontmoet zijn vrouw. Onder een leugen worden zij beste vriendinnen en komt zij er achter hoeveel zij nog van die man houdt.

Later komt getrouwd vrouwtje er achter dat haar BFF met haar man heet bed heeft gedeeld.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-15 15:49

Sgr1972 schreef:

Het is niet stuk voor jou ja, maar voor haar wel al beseft ze dat nu nog niet... Het feit dat je er al zo naar kijkt lijkt me dat je echt je ogen sluit voor je eigen gemaakte fouten. Je legt de schuld buiten jezelf, het is niet stuk. Dat zijn imo geen gezonde opvattingen over zo'n relatie...

keona

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-15 15:50

Sgr1972 schreef:

ts deze relatie is wel stuk anders zou hij eerlijk zijn tegen over zijn vrouw,kijken of het te redden valt.valt het niet te redden kunnen ze of jou er bij nemen of uit elkar gaan.maar dan heeft zij een keuze nu word ze voir gelogen.

Zo,n relatie noem ik al kapot

srsW

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-15 15:50

Sgr1972 schreef:

Nou ik wil wel en public reageren hoor.... ja heb het zelf meegemaakt... al wist ik niet dat hij getrouwd was.... kwam ik later zelf achter na wat speurwerk op internet....kwam zijn trouwfoto tegen bij de gemeente....
en weet je wat ik deed?? :evaw:

Tuurlijk was het niet leuk.... vond hem echt super leuk en waren al enige tijd aan het mailen en daten.....maar ik wil niet de oorzaak zijn van zoveel mogelijk verdriet.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-15 15:51

Wat ik niet begrijp is dat je zo naief bent om te denken dat het niet uit komt. Je zegt dat je soms een paar dagen met hem mee gaat. Die man heeft toch ook collega's die weten dat hij getrouwd is? Ik weet zeker dat als er een vreemde vrouw bij mijn man in de vrachtwagen zou zitten, mijn telefoon en email binnen no time ontploffen.

Nicole

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-15 15:52

Wow ik ben gewoon flabbergasted..

xjamilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-15 15:52

Heb niet alle berichten gelezen dus als ik iets heb gemist; Sorry

Ts please weet wat je die kinderen aandoet. Ik kom uit een gezin wat helemaal er aan kapot gegaan is. Een vrouw die dacht dat dat wel kon en alleen aan haar zelf dacht. En wij? wij zijn er met zijn 4e bekaaid vanaf gekomen. (Mijn moeder,broertje,zusje en ik) En nu een vader die niet naar zijn eigen kinderen omkijkt en waar wij niet zomaar aan kunnen komen want we weten niet wat we daar treffen.

Ook vind ik dat die man maar weinig verstand heeft. Sjezus ooit aan gedacht wat je iedereen aandoet als dit uitkomt? Het laagste wat je kan doen is vreemdgaan. Niet gelukkig in een realtie? met de vrouw van je kinderen? probeer er eerst alles aan te doen om het alsnog te laten slagen! Er zijn zoveel mogelijkheden tegenwoordig. Maar als vader en moeder zijnde heb je gewoon een verantwoordelijkheid tegenover je kinderen, kleuter,puber of volwassenen maakt allemaal niks uit! Het zijn en blijven jouw kinderen.

Dus Ts je hebt in deze situatie niet alleen met jezelf en hem te maken maar zijn komen nog zoooveel mensen bij kijken!