Sgr1972 schreef:Tja... ik weet gewoon niet of hij de boel bij elkaar liegt.
Voor hetzelfde geldt spreekt hij de waarheid...maar ja, als j alle verhalen leest geloof je dat gewoon niet.
En als je hier roept dat hij echt de waarheid spreekt ben je in mijn ogen behoorlijk naief....
En ik wil niet méér dan er is , ik zei dat het leuk zou zijn als we eens weg konden....maar ik weet dat het niet kan, dat roep ik ook steeds en nog zijn er mensen die dat blijkbaar niet lezen.
Waarom zou ik in hemelsnaam zijn vrouw inlichten ? dat maakt iets kapot daar....wat nu niet stuk is....
Waarom vindt iedereen dat ik "niks waard" ben in deze situatie. zo voelt het niet voor mij.
Dat is het belangrijkste en nog een keer: ik weet toch waar ik aan begin.
Ik besef ook dat ik hier openbaar alleen maar negatieve reacties zal krijgen, de positieve of ander soort reacties krijg ik inmiddels via pb. waarvoor ook bedankt!
Toch blijf ik erbij wat de meesten zouden doen die hier moraalridder spelen....als zij in zo'n situatie komen.....die reageren namelijk niet "en public" hier op bokt.
Bokt is zo groot.... en er zijn er meer die in hetzelfde schuitje zitten en die niet reageren vanwege de reacties hier...