Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Dat zijn dan de mensen die al 20 jaar samen zijn met iemand.... Zonnetje81 schreef:Nou dat weet ik ook niet, maar aanwaaien komt ie helaas niet. Iedereen zegt het komt wel. Zelfs vh weekend een opmerking zo van dat heb je toch niet nodig op zo'n datingsite... Ik zeg nou vertel mij dan maar hoe ik aan een vent kom!Dat zijn dan de mensen die al 20 jaar samen zijn met iemand....
Sodera schreef:Zonnetje, heb je tinder al geprobeerd? Dat is het enige wat ik tot nu toe heb geprobeerd ivm in het buitenland wonen.. Ik vind het gebruiksvriendelijk, je ziet gelijk al wel wat iemand belangrijk vind aan het type fotos (sportend, zuipend, alleen maar partypics etc).
Ja natuurlijk.. Het is een vleeskeuring maar dat zijn uiteindelijk alle online datingsites en is het in het echte leven vast ook..
N0a schreef:Sodera schreef:Zonnetje, heb je tinder al geprobeerd? Dat is het enige wat ik tot nu toe heb geprobeerd ivm in het buitenland wonen.. Ik vind het gebruiksvriendelijk, je ziet gelijk al wel wat iemand belangrijk vind aan het type fotos (sportend, zuipend, alleen maar partypics etc).
Ja natuurlijk.. Het is een vleeskeuring maar dat zijn uiteindelijk alle online datingsites en is het in het echte leven vast ook..
Bijna niemand in NL zit meer op tinder. Je krijgt dus eigenlijk bijna nooit reactie. Daarnaast zijn de jongens die er wel op zitten maar uit op één ding
en de mannen zijn zeer pro actief met berichtjes sturen haha. (Meer dan op bijv tinder vind ik ). Zwitsal schreef:Hier ook de eevaring dat tinder niet meer echt actief is.
Een andere buitenlands georienteerde datungsite kan nog zijn: okcupid. Zitten ook zat nederlandse mensen op trouwens.
Vind die site wel leuk opgezet.en de mannen zijn zeer pro actief met berichtjes sturen haha. (Meer dan op bijv tinder vind ik ).
"
. Ja ik herinner me er nog 1 met foto, was wel een aardige kerel maar vonden elkaar niet interessant genoeg om te daten.
. Tijdens het chatten stuurde hij nog een andere foto, en toen bleef mijn mond gewoon even open staan haha. Ik vind hem nog steeds onwijs knap
. 
Dus ik had hem snel geblokkeerd, zonder iets te zeggen. Kreeg ik een bericht gestuurd of ik niet met hem in contact wilde komen. Waarom ik hem geblokkeerd had. Bericht genegeerd. Begint die nu op Facebook mij toe te voegen..
Iel. Laat mij met rust.
Vind het wel onwijs spannend, heb nog nooit een internetdate gehad. Hoe doen jullie dat? Wat doen jullie meestal op een eerste date?
of die ene die ook even snel in de pauze van zijn werk door de supermarkt rent.
Zo zie je maar dat er ook echt wel een verschil is tussen online en irl daten. Deze jongen had ik op datingsite echt nooit aangesproken, laat staan mee gedate.
* Tallie1979 schreef:Badoo is voor mensen die alleen voor een avondje Pim-pam-petten gaan, de kans dat je daar wat tegen komt dat duurzaam is, is denk ik vrij klein!
Ik zat ook op badoo en kreeg alleen maar van die geile apen die op 1 ding uit waren!