Inschrijven op datingsite, maar welke? Ervaring gevraagd.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Keet

Re: Inschrijven op datingsite, maar welke? Ervaring gevraagd.

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-15 11:36

Zo heeft ieder zijn mening en voorkeuren daarover natuurlijk ;)

EngeltjeS

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-15 11:39

Ik ben juist op zoek naar uitstraling, een die me pakt en direct week laat worden :P
Kom dagelijks leuke mannen tegen, knappe en gezellige! Maar het blijft bij een flirt...
Volgens mij ben ik moeilijk verliefd te krijgen, maar als ik het eenmaal ben :+

Bismarck

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-15 11:40

Ik heb mijn vriend via Pepper leren kennen, maar dat is zo snel gegaan ( ik was pas 1 dag lid) dat ik er ook geen goed oordeel over kan geven. Vond het in ieder geval wel gebruiksvriendelijk.

Vleeskeuring, ja dat is ook wat je doet als je iemand in real live leert kennen, sommige mensen vind je aantrekkelijk en sommige niet. Natuurlijk is het karakter het aller belangrijkst maar ik moet mij wel tot iemand aangetrokken voelen.

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-15 11:41

Ja hier ook. Dus geen hunk maar iemand waarvan je een glimlach op je gezicht krijgt! Dat is eigenlijk 'het enige' hahaha.

EngeltjeS

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-15 11:43

Zonnetje81 schreef:
Ja hier ook. Dus geen hunk maar iemand waarvan je een glimlach op je gezicht krijgt! Dat is eigenlijk 'het enige' hahaha.

Jaaa!!
Iemand die je aan kijkt, diep in je ogen en dan lacht...
Ik smelt al weg bij de gedachten.
Waar is die vent? :')

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-15 11:44

Nou dat weet ik ook niet, maar aanwaaien komt ie helaas niet. Iedereen zegt het komt wel. Zelfs vh weekend een opmerking zo van dat heb je toch niet nodig op zo'n datingsite... Ik zeg nou vertel mij dan maar hoe ik aan een vent kom! :+ Dat zijn dan de mensen die al 20 jaar samen zijn met iemand....

EngeltjeS

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-15 11:47

Zonnetje81 schreef:
Nou dat weet ik ook niet, maar aanwaaien komt ie helaas niet. Iedereen zegt het komt wel. Zelfs vh weekend een opmerking zo van dat heb je toch niet nodig op zo'n datingsite... Ik zeg nou vertel mij dan maar hoe ik aan een vent kom! :+ Dat zijn dan de mensen die al 20 jaar samen zijn met iemand....

Nou serieus... Bij mijn moeder was ik er bij dat haar vriend "aan kwam waaien" .

We waren naar de hondenschool, kijkend naar een examendag.
Dan zie je altijd nieuwe gezichten en daar zat hij ook bij.
Inmiddels is dat alweer 10 jaar geleden!

Mijn vorige vriendjes kwamen eigenlijk in mijn leven door een koppelactie.
Nou dat doe ik echt niet meer...

Bismarck

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-15 11:47

Ik moet zeggen dat ik eerst ook zoiets had van, een datingsite dat vinden mensen vast heel triest. Maar een collega heeft mij destijds overgehaald en als ik nu naga dan heeft een steeds groter deel van de mensen die ik ken elkaar leren kennen via internet. In mijn naaste familie alleen al drie stellen.

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-15 11:51

In mijn vriendengroep is het ook veel van internet. Een vriendin is zwanger van haar badoo date...... En ik heb ook wel eens leuke mannen ontmoet via internet alleen zijn ze niet blijven hangen, of ik vond ze niet leuk of zij mij niet. Echte losers niet gehad omdat ik kritisch ben.... De afgelopen jaar merkte ik wel dat de mannen veel blabla hebben en dingen zeggen en niet nakomen of menen. Zo van ja we gaan zeker nog een x afspreken (zeggen ze uit EIGEN beweging) En dan gewoon je gaan negeren...of ineens blocken.... Dus dat lijkt wel de tendens te worden.

Sodera

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-15 12:20

Zonnetje, heb je tinder al geprobeerd? Dat is het enige wat ik tot nu toe heb geprobeerd ivm in het buitenland wonen.. Ik vind het gebruiksvriendelijk, je ziet gelijk al wel wat iemand belangrijk vind aan het type fotos (sportend, zuipend, alleen maar partypics etc).
Ja natuurlijk.. Het is een vleeskeuring maar dat zijn uiteindelijk alle online datingsites en is het in het echte leven vast ook..

N0a

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-15 12:30

Sodera schreef:
Zonnetje, heb je tinder al geprobeerd? Dat is het enige wat ik tot nu toe heb geprobeerd ivm in het buitenland wonen.. Ik vind het gebruiksvriendelijk, je ziet gelijk al wel wat iemand belangrijk vind aan het type fotos (sportend, zuipend, alleen maar partypics etc).
Ja natuurlijk.. Het is een vleeskeuring maar dat zijn uiteindelijk alle online datingsites en is het in het echte leven vast ook..

Bijna niemand in NL zit meer op tinder. Je krijgt dus eigenlijk bijna nooit reactie. Daarnaast zijn de jongens die er wel op zitten maar uit op één ding :7

Kaitlyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-15 12:35

N0a schreef:
Sodera schreef:

Bijna niemand in NL zit meer op tinder. Je krijgt dus eigenlijk bijna nooit reactie. Daarnaast zijn de jongens die er wel op zitten maar uit op één ding :7

Is dat zo ja?

Ik heb mijn vriend in mei of juni op tinder ontmoet en inmiddels zijn we alweer enige tijd een stel (sinds juli/begin augustus serieus).

Zwitsal

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-15 12:39

Hier ook de eevaring dat tinder niet meer echt actief is.
Een andere buitenlands georienteerde datungsite kan nog zijn: okcupid. Zitten ook zat nederlandse mensen op trouwens.
Vind die site wel leuk opgezet. :) en de mannen zijn zeer pro actief met berichtjes sturen haha. (Meer dan op bijv tinder vind ik ).

Kaitlyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-15 12:44

Zwitsal schreef:
Hier ook de eevaring dat tinder niet meer echt actief is.
Een andere buitenlands georienteerde datungsite kan nog zijn: okcupid. Zitten ook zat nederlandse mensen op trouwens.
Vind die site wel leuk opgezet. :) en de mannen zijn zeer pro actief met berichtjes sturen haha. (Meer dan op bijv tinder vind ik ).

Ah oké, zit er ook al ruim een half jaar niet meer op. :o

Suusoi

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-15 12:45

Ik vind het ook wel meevallen met Tinder dat mannen alleen maar uit zijn op seks. Tuurlijk zitten die er tussen, maar ook een heleboel serieuzere mannen. Ik heb op Paiq ook wel eens iemand die op 1 ding uit is.... "Wat zoek je precies?" .. "Oh dus je wilt niet alleen een gezellig avondje met mij? ;) "
Daar hebben ze een heel handig knopje voor uitgevonden: delete!

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-15 12:45

Ik blokkeer mensen op b.adoo meteen als ze me niet aanstaan om het hallo hallo te voorkomen.

_Marjon_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-15 15:49

Ik kan mij eigenlijk niet meer zo goed herinneren wat voor types ik allemaal heb langs zien komen op paiq :+. Ja ik herinner me er nog 1 met foto, was wel een aardige kerel maar vonden elkaar niet interessant genoeg om te daten.

Mijn vriendlief had echt een foto met babyface op Paiq, maar toch viel ik er gelijk voor :P. Tijdens het chatten stuurde hij nog een andere foto, en toen bleef mijn mond gewoon even open staan haha. Ik vind hem nog steeds onwijs knap :Y).

N0a

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-15 16:55

Ik heb zo net mijn eerste stalker aan de haak geslagen.. :x

Werd gematched aan iemand uit mijn dorp. Hij had mijn foto's al bekeken met extra credits. Ik kon zijn foto nog niet zien. Dus ik snel even op Facebook gekeken. Absoluut niet mijn type, zo'n nep buitenlander met zo'n bontkraag. Niet mijn type :+ Dus ik had hem snel geblokkeerd, zonder iets te zeggen. Kreeg ik een bericht gestuurd of ik niet met hem in contact wilde komen. Waarom ik hem geblokkeerd had. Bericht genegeerd. Begint die nu op Facebook mij toe te voegen.. :x Iel. Laat mij met rust.

Mandynop

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-15 18:21

He getsie N0a, daar zou ik ook niet op zitten wachten.

Ik heb dinsdag een date gepland staan met een jongen die ik heb leren kennen via paiq. Na een dag zo'n beetje non-stop chatten vroeg ie: "heb je ook whatsapp?" Ehm ja, wil je mijn nummer?

Nu zijn we dan over gegaan op non-stop appen, ik vraag me af of ik dinsdag nog wel iets te vertellen heb. :)) Vind het wel onwijs spannend, heb nog nooit een internetdate gehad. Hoe doen jullie dat? Wat doen jullie meestal op een eerste date?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-15 18:34

Een internetdate is niet anders dan een gewone date toch? ;)

Ik snap echt niet dat mensen daar zo een onderscheid in maken.
Maar om dan een verschil te moeten noemen: via internet heb ik sneller goed, normaal gesprek dan met een dronken gast tijdens het uitgaan die er in normaal licht toch ook niet zo yummie meer uit ziet. := of die ene die ook even snel in de pauze van zijn werk door de supermarkt rent.

Voor een eerste date vind ik ergens een drankje drinken meer dan prima.
Als het aan mij ligt ergens begin van of eind van de middag, of begin van de avond. Is het niets, ben je zo weer weg zonder dat het je beiden veel tijd kost, is het wel wat kun je uitbreiden naar samen een hapje eten of wat je maar wil.
NOOIT meer dat ik als eerste date een etentje oid plan.

Tinder en Badoo vind ik trouwens allebei wel grappig. Er zit een hoop "troep" op, maar ook hele leuke mannen. (maar again, het zijn dezelfde mannen van je werk, uit de supermarkt en in de kroeg!)
Ik heb een aantal vreselijke, maar ook vreselijk leuke dates gehad. Helaas zat Mr. Right er nog niet bij.

Het ligt ook wel een beetje (boel) aan je eigen profiel, wat voor reacties je oproept.
Normale foto's, niet al te sexy, geen dronken partypics enzo, geen lappen tekst met je hele levensverhaal en vermijd bepaalde woorden. :j :')

Eilinora

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-15 18:51

Ik heb komende week een date met mijn farmdate kerel.
Hij is zo leuk! !!

crazygirl1

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-15 19:00

Klopt ergens wel Tica maar bij een "normale" date heb je de persoon wél al gezien/gehoord en dus is de drempel vele lager. Zo ervaar ik het toch.

Ik stop (even) het online daten, heb zaterdag een heel leuke avond gehad met een heel onverwachte Jongen. Zijn fb profiel spreekt me niet aan en ook zijn eerste smsjes spraken me helemaal niet aan. Maar gvd wat was de avond leuk! *\%/* Zo zie je maar dat er ook echt wel een verschil is tussen online en irl daten. Deze jongen had ik op datingsite echt nooit aangesproken, laat staan mee gedate.

*kruipt terug in meeleesmodus :D*

Renske_W

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-15 19:05

inowa schreef:
Ik heb komende week een date met mijn farmdate kerel.
Hij is zo leuk! !!

*\o/* Super leuk! :D

AlexandraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-15 19:14

Tallie1979 schreef:
Badoo is voor mensen die alleen voor een avondje Pim-pam-petten gaan, de kans dat je daar wat tegen komt dat duurzaam is, is denk ik vrij klein! :')

Ik zat ook op badoo en kreeg alleen maar van die geile apen die op 1 ding uit waren! :')

Ik heb mn huidige vriend van badoo (nu een dik jaar)
En ook serieuze dates gehad. Maar er zit idd veel onzin tussen maar dat kun je ook negeren :)

Relatieplanet Is serieus alleen kost t geld om echt te mailen daar.

Yellona

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-15 19:20

Badoo vind ik niet zo goed, veel jongens die alleen maar seks willen(zeker niet iedereen hoor).
Ik zelf zat op Twoo. Dit is ook gratis