Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Lara_Silver schreef:Ja want het echte leven en de ervaringen die je doet op de weg zijn te vergelijken met een linkje. Niet overdrijven. Ook mocht ik gewoon door rijden toen ze me aanhielden voor een kapot dimlicht, ze zeiden gewoon dat ik het zo snel mogelijk moest repareren. Ik had toen geen reserve lampje in de auto maar wel thuis. Ook mijn vader heeft dezelfde ervaring gemaakt. Sterker nog, hij werd eens gevolgd door de politie (geen burgerauto), bergaf liet hij het ook rollen tot 90 teller ipv 80 en de politie volgde gewoon omdat ze waarschijnlijk net wat beters te doen hadden. Dus zoals ik al zei, je moet voor dit soort zaken wel op de verkeerde pietje precies politie agent stuiten. Die zijn er, maar het grootste deel is gewoon coulant met dit soort zaken en gelukkig maar.
Polly schreef:Je zegt zelf al dat je licht niet fel is, weleens erbij nagedacht dat je gewoon niet gezien word? Ik schrik me elke ochtend wel een paar keer de rampenpleuris als er weer zo'n mafkees voor mn auto opdoemt met zo'n heeeeeeeeeel klein lampje...