Het is een complot....

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

chamion
Huisheks

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-14 22:02

Britta31 schreef:
Haar vriend kan geseling ook wel lekker vinden hoor. :D

Dank je, ik zie nu voor me hoe ze hem op wacht met een zweepje in haar hand ~~}>
En dat vriendlief gelijk gaat liggen _O-

Nymbous

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-14 22:16

.
Laatst bijgewerkt door Nymbous op 16-02-25 01:18, in het totaal 1 keer bewerkt

soesita

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-14 22:34

Ik ben niet nieuwsgierig ik ben niet nieuwsgierig ik ben niet nieuwsgierig ik ben niet nieuwsgierig ik ben niet nieuwsgierig ik ben niet nieuwsgierig ik ben niet nieuwsgierig ik ben niet nieuwsgierig ik ben niet nieuwsgierig ik ben niet nieuwsgierig ik ben niet nieuwsgierig ik ben niet nieuwsgierig ik ben niet nieuwsgierig ik ben niet nieuwsgierig ik ben niet nieuwsgierig ik ben niet nieuwsgierig ik ben niet nieuwsgierig ik ben niet nieuwsgierig ik ben niet nieuwsgierig ik ben niet nieuwsgierig ik ben niet nieuwsgierig ik ben niet nieuwsgierig ik ben niet nieuwsgierig ik ben niet nieuwsgierig ik ben niet nieuwsgierig ik ben niet nieuwsgierig ik ben niet nieuwsgierig ik ben niet nieuwsgierig ik ben niet nieuwsgierig ik ben niet nieuwsgierig ik ben niet nieuwsgierig ik ben niet nieuwsgierig ik ben niet nieuwsgierig ik ben niet nieuwsgierig ik ben niet nieuwsgierig ik ben niet nieuwsgierig ik ben niet nieuwsgierig ik ben niet nieuwsgierig ik ben niet nieuwsgierig ik ben niet nieuwsgierig ik ben niet nieuwsgierig

Kyrseltje

Re: Het is een complot....

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-14 22:38

Haha, oke dit is niet goed om gelezen te hebben ;). Ook voor mij duren die twee weken véel te lang. Laat staan voor jou!
Hier soort van gelijke situatie (alleen velen malen minder erg haha). Mijn vriend zit op het moment in Thailand en die liet zo tussen neus en lippen door vallen of ik al een pakketje had gekregen via de post. Nou daar kon ik al niet tegen, want nee ik heb nog geen pakketje en ik ben nu net een stuiterend klein kind die wacht tot Sinterklaas langs is geweest. Dus ik begrijp je erg goed, ik vind deze paar dagen al te lang om te wachten. :=

Sterkte TS. Ik ga je verhaal bijhouden!

Condor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-12-14 22:57

Haha wooooow een paar uur niet op Bokt en weer een bijbel aan hilarische reacties. Dit is toch een van de redenen dat ik elke dag minimaal een uur op Bokt zit mwihi. Maar sorry guys, nog geen nieuws. -O-
Moest even iets anders doen, maar ik ga zo weer verder met verhoren. Vriendlief heeft een paar biertjes op en die kan niet zo goed tegen alcohol, dus ik ga m'n slag slaan. }>

Condor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-12-14 22:59

Kyrseltje schreef:
Haha, oke dit is niet goed om gelezen te hebben ;). Ook voor mij duren die twee weken véel te lang. Laat staan voor jou!
Hier soort van gelijke situatie (alleen velen malen minder erg haha). Mijn vriend zit op het moment in Thailand en die liet zo tussen neus en lippen door vallen of ik al een pakketje had gekregen via de post. Nou daar kon ik al niet tegen, want nee ik heb nog geen pakketje en ik ben nu net een stuiterend klein kind die wacht tot Sinterklaas langs is geweest. Dus ik begrijp je erg goed, ik vind deze paar dagen al te lang om te wachten. :=

Sterkte TS. Ik ga je verhaal bijhouden!

Oooooh nu ben ik ook benieuwd naar jouw pakketje! Meld je 't meteen hier zodra t binnen is? Misschien krijg je een post-orderbruid. :+

Condor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-12-14 23:03

Ik overweeg om in de topic-titel "NIET LEZEN ALS JE NIET TEGEN VERRASSINGEN KAN!!!!" te zetten, trekt nog meer mensen die er niet tegen kunnen }> }>

Ilovedewie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-14 23:05

Nee dat is al helemaal gemeen ts!

Condor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-12-14 23:17

Ilovedewie schreef:
Nee dat is al helemaal gemeen ts!

Heb je mij ooit horen zeggen dat ik niet gemeen ben dan? ~~}>

nee grapje, stiekem ben ik heel erg lief en onschuldig

branka16

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-14 06:57

Ik kan er gewoon niet van slapen.
De hele tijd denk ik wat zal ze toch krijgen...
Nachtmerries, wakker liggen.. IK KAN ER NIET MEER TEGEN!

Spoiler:
ik heb gewoon lekker geslapen en moet nu opstaan :Z

Butterfly

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-14 09:37

branka16 schreef:
Ik kan er gewoon niet van slapen.
De hele tijd denk ik wat zal ze toch krijgen...
Nachtmerries, wakker liggen.. IK KAN ER NIET MEER TEGEN!

Spoiler:
ik heb gewoon lekker geslapen en moet nu opstaan :Z

Nou, anders ik wel. Ménnn...draaien, woelen, armen, handen, benen en voeten die uit het niks omhoog gingen, hele dekbed uit de hoes -O-

En dan moet je nog een dag... %)

soesita

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-14 09:39

Butterfly schreef:
Nou, anders ik wel. Ménnn...draaien, woelen, armen, handen, benen en voeten die uit het niks omhoog gingen, hele dekbed uit de hoes -O-

En dan moet je nog een dag... %)

Nog wel wat meer dan één dag, helaas. ;(

Butterfly

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-14 09:41

Ook dat nog ;(

Ik bedoelde nu eerst vandaag doorkomen :P

Condor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-12-14 10:09

Beeeeegin de dag met een dansjeeee, begin de dg met een lach.. *\o/*

Hoi!
Gek genoeg slaap ik dus wel gewoon :p
Maar ik heb nieuws!

soesita

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-14 10:14

En dat moeten we nu met veel moeite uit je neus zien te peuteren? Of je er telekinetisch toe bewegen om het ons te vertellen? Of was je dan toch nog van plan om ons in te wijden, nadat wij vriendelijk een hele dag met je hebben meegeleefd en je ons geduld als dank nu lekker op de proef stelt? *pruillip*

Condor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-12-14 10:17

soesita schreef:
En dat moeten we nu met veel moeite uit je neus zien te peuteren? Of je er telekinetisch toe bewegen om het ons te vertellen? Of was je dan toch nog van plan om ons in te wijden, nadat wij vriendelijk een hele dag met je hebben meegeleefd en je ons geduld als dank nu lekker op de proef stelt? *pruillip*

Haha nee hoor, wilde jullie ewoon heel even plagen. Ik krijg namelijk echt heel erg ruzie met mijn vriend als ik hem nog lastig val en ik moest gewoon even m'n frustraties kwijt!
Maar ik moet toegeven dat je er leuke ideeën op nahoudt. :j

Ik heb het topic dus aan mijn vijand (hij noemt zichzelf mijn vriend, maar ik heb hem gedegradeerd naar vijand) laten lezen. En hij heeft gelachen. En hard. De droeftoeter.

En hij zei dat het nog niet genoemd was :(

limilou

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-14 10:21

en je vriend praat zeker niet in zijn slaap? :Z <<)

Condor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-12-14 10:23

lisa_xxx schreef:
en je vriend praat zeker niet in zijn slaap? :Z <<)

Ik sliep eerder dan hij (wonder!) dus dan moet ik vanavond nog een poging wagen :(

soesita

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-14 10:23

Oh. -O-

Nou, dan zullen we maar verder raden, hé, dan staat het er vanavond misschien bij. Euh... Een lampenkap? Een WC-borstel? Een pakje chips? Een stuk zeep? Een slinger voor in de kerstboom? Balonnen? Een elektrische tandenborstel? Een weekendje gratis helpen op de bio-boerderij? Een heggenschaar? Een boek met moppen? Een cursus zimbabuaans? Een notenkraker?

MevrouwtJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-14 10:30

NEEE GEEN PUP? -O-

teun01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-14 10:36

Kom niet meer bij van het lachen. Maar ben ook reuze benieuwd wat het zal zijn. Suc6 de komende dagen

Condor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-12-14 10:37

Geen pup, kitten óf bruiloft. Ik kan me verder niets bedenken wat ik heeeeel erg leuk vind. Ja dat was de hint van m'n zusje. Grom.

Snadrem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-14 10:40

Misschien gaan jullie als eerste stel ever picknicken op de maan? De raket staat nog in de lak, daarom moet je nog even wachten. Of zoiets?

Ik word er nu ook wel nieuwsgierig van....

WendyLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-14 10:40

En dan.... stel dat je het te weten komt....
Das eigenlijk helemaal niet leuk. Zeker niet voor de mensen die er mee bezig zijn, maar toch ook niet voor jou. Je voelt je dan alleen maar banketstaaf en schuldig omdat je het dan al weet.

Als je er achter komt, en het de mensen om je heen zo moeilijk maakt, zullen ze niet gauw nog eens iets voor je regelen. Niet dat, dat onmogelijk is, maar de lol is er dan wel een heel eind af.
Ik zou zeggen bekijk jij het maar volgende keer, daar ga ik geen tijd meer in steken.

Lekker hier blijven raden en gokken maar probeer je nieuwsgierigheid in real life een beetje te bedwingen. Maak je het jezelf ook niet zo lastig : zoek afleiding !!

WendyLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-14 10:43

Hebben jullie al een 2-persoonsbed ? (goeie/nieuwe ?) Misschien die wel, of andere tv....
Met als klap op de vuurpijl, je eigen huisdier : een vissenkom met prachtige goudvis !!