Ik ga de New York XL mok halen bij de intratuin voor de uitzet voor vriendje. Voor mezelf moet ik dan nog even kijken welke XL mok. Vrijdag even kijken bij de V &D
Hier ook nog. Ik vind die new york xl beker ook geweldig. Maar ik heb al twee xl bekers en ben de enige die er uit drinkt. Vriend vindt ze wel heel handig, die haalt 1 keer thee en daar doe ik dan rest van de avond mee
Wat jammer dat die etagere bij jullie zo tegen valt, leek me juist een heel leuk ding
xFioon
Geplaatst: 26-03-15 20:55
Heb de xl mok, schaaltje en gebaksbordje van de cookies serie gekocht bij de v&d petit four bordje zag ik helaas niet meer
Jolien87
Geplaatst door de TopicStarter: 26-03-15 21:52
Amethyst_ schreef:
Mvdbijl, wat vraag je voor zo'n vaas van Delfts Blond? Heb je een foto?
Jo; Wanneer is t feestje?
Als er een feestje komt ben jij de eerste die het hoort.
Paisano: de etagere is prima te gebruiken hoor, maar doordat de tussenstukjes (de pootjes zeg maar) van plastic zijn wiebelt hij een beetje. Voor de rest vind ik hem wel stevig.
Ik wil nog steeds heel graag de limonadekan, hopelijk is die binnenkort ook weer ergens te krijgen.
De limonadekan wil ik ook nog idd, bij ons in Zoetermeer bij de intratuin heb ik hem in mijn handen gehad, haha, maar laten staan! Geen centjes.... etagiere stond er ook, die is op de site van blond out of stock! De etagiere krijg ik hopelijk nog van vriendlief, als verlaat kerstcadeau ( Of inmiddels paascadeau, hihi ) Heb van hem voor kerst wel het peper en zout stel en het theeblik gekregen. Dus hij vindt het ook wel een beetje leuk. Hij heeft voor sint een mok gekregen, dan heeft hij bij mij thuis een eigen! Een oranje met sweets for my sweet erop!
Oeh goeie vraag. Mijn favoriete stukken zijn de mokken van 'miss naughty' en 'time to relax'. Deze heb ik (resp.) van m'n moeder en zwager gekregen op het moment dat het niet zo goed met me ging. Die zijn me dus heel veel waard. Maar hetgeen wat ik het meest gebruik zijn toch wel de XL mokken.
mvdbijl
Geplaatst: 27-03-15 23:20
Favo blond ding?
Denk toch wel mijn blondketting.
Maar vind de badkamer serie ook heel leuk, sapkan, taart plateau, moeilijk!
Ik krijg morgen wat mooie spulletjes voor mijn verjaardag, een happy easter klein kopje, een new york xl mok, een diep bordje en een ontbijtbordje. Het diepe bordje en het ontbijtbordje wilde ik op een etagère, maar het diepe bordje past net niet helaas. Gelukkig heb ik nog wel andere blondbordjes die er wel op passen! Mijn favorieten zijn nu de new york mok en ik heb 2 espressokopjes met oopsy daisy en een tekeningetje van een madeliefje. Ik heet zo dus die vind ik wel grappig. Op het happy easter kopje staan ook madeliefjes trouwens. En ik heb twee eierdopjes van de hollandserie waar een varken opstaat, mijn vriend komt van de varkensboerderij. Hij heeft niks met blond maar deze vindt hij wel leuk!
Ik heb mezelf net getrakteerd op de xl-mok, de kom en het petit fourschaaltje van de cookieslijn, ondanks dat ik vorige week ook al de xl-paasmok had gekocht. En voor mijn zus heb ik ook de xl-cookiesmok gekocht, gewoon, omdat het kan.