Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
BaileyMix schreef:kimberly1995 schreef:Voor mij moet ieder zelf weten wat ze doen hoor, maar waarom zou ik daar in hemelsnaam geen mening over mogen hebben? Schept voor mijzelf alleen maar meer idee over wat mijn waarden zijn en waar ik me prettig bij voel?
Zoals ik al aan gaf, zou ik nooit iemand uitschelden voor slet. Ik zou hoogstens vragen of degene zich bewust is van het gedrag van hoe dat op mij overkomt en of dat het beeld is dat ze willen schetsen.
Maar dat laatste is toch al best een beetje gek? Als iemand me dat zou vragen zou ik echt ontzettend pissig worden.
Dat zou raar zijn toch. BaileyMix schreef:Maar door het te vragen suggereer je stilletjes eigenlijk al dat je haar gedrag afkeurt. Hoe zou jij het inden als ik naar jou toe zou komen "Hee, weet je eigenlijk wel dat je op mij overkomt als een ouderwetse preutse trut? Ja weet niet of dat je bedoeling was hoor, maar je gedrag toont echt aan dat je zo'n zeikerige brave muts bent. Dat je het even weet, doe ermee wat je wilt."Dat zou raar zijn toch.
Eulogy schreef:En jij kan je niet voorstellen dat iemand daar pissig over zou worden? Ik zou zo'n vraag echt niet op prijs stellen. Snap ook niet waarom het nodig is, waarom zou je iemand willen of moeten veranderen? Ik vind dat echt heel vreemd.
kimberly1995 schreef:BaileyMix schreef:Maar door het te vragen suggereer je stilletjes eigenlijk al dat je haar gedrag afkeurt. Hoe zou jij het inden als ik naar jou toe zou komen "Hee, weet je eigenlijk wel dat je op mij overkomt als een ouderwetse preutse trut? Ja weet niet of dat je bedoeling was hoor, maar je gedrag toont echt aan dat je zo'n zeikerige brave muts bent. Dat je het even weet, doe ermee wat je wilt."Dat zou raar zijn toch.
Mag van mij best. Als ik het van meerdere hoor, ga ik er misschien over nadenken en er wat mee doen.
Zo interpreteer ik het tenminste, gezien dat voor mijn idee ook is wat jij vindt dat een "slet" er dan mee zou kunnen doen? Lijkt me niet dat je het zo bedoelt though... kimberly1995 schreef:BaileyMix schreef:Maar door het te vragen suggereer je stilletjes eigenlijk al dat je haar gedrag afkeurt. Hoe zou jij het inden als ik naar jou toe zou komen "Hee, weet je eigenlijk wel dat je op mij overkomt als een ouderwetse preutse trut? Ja weet niet of dat je bedoeling was hoor, maar je gedrag toont echt aan dat je zo'n zeikerige brave muts bent. Dat je het even weet, doe ermee wat je wilt."Dat zou raar zijn toch.
Mag van mij best. Als ik het van meerdere hoor, ga ik er misschien over nadenken en er wat mee doen.
Eulogy schreef:En jij kan je niet voorstellen dat iemand daar pissig over zou worden? Ik zou zo'n vraag echt niet op prijs stellen. Snap ook niet waarom het nodig is, waarom zou je iemand willen of moeten veranderen? Ik vind dat echt heel vreemd.
Mews schreef:kimberly1995 schreef:
Dus jij zou je eigen voorkeuren en gedrag aanpassen omdat meerdere andere personen vinden dat ze stom/incorrect zijn? Als genoeg mensen tegen je zeggen dat je preuts bent zou je er dus over nadenken om met mensen naar bed te gaan buiten een relatie - of minder 'erge' varianten daarvan - alleen omdat die mensen bovenstaande vonden..?Zo interpreteer ik het tenminste, gezien dat voor mijn idee ook is wat jij vindt dat een "slet" er dan mee zou kunnen doen? Lijkt me niet dat je het zo bedoelt though...
knabbelgirl schreef:Eulogy schreef:En jij kan je niet voorstellen dat iemand daar pissig over zou worden? Ik zou zo'n vraag echt niet op prijs stellen. Snap ook niet waarom het nodig is, waarom zou je iemand willen of moeten veranderen? Ik vind dat echt heel vreemd.
Ik persoonlijk niet, ik hoor graag hoe ik overkom zodat ik het, of kan uitleggen, of kan veranderen. Maar dan denk ik er in ieder geval weer even over na, of dit het beeld is dat ik achter wil laten. Waarom het negatief zien, het is iets heel anders om te zeggen: ik vind dat jij dit en dit bent, dan om te vragen, joh heb je dit door? Ik hou altijd wel van dat soort dingen, vooral van het stuk waar je meer inzicht in iemand (of je eigen) zijn redenen of wensen krijgt. Ik zou het erger vinden als mijn vrienden, of baas, of ouders, het dachten en niet zeiden
RoyceMack schreef:Alles is tegenwoordig zo makkelijk.
Veel meisjes dromen van een lang en gelukkig huwelijk met de man van hun dromen, die zorgt voor hen en hun kinderen. Stabiliteit en onvoorwaardelijke liefde.
Maar door alles wat tegenwoordig oh zo makkelijk is (seks, en dus ook zwanger raken, maar ook het zo makkelijk weer uitmaken met je partner zonder voor iets te vechten of eraan te werken) is dat echt niet meer reeel.
Wij zijn de generatie waar echt enkel een handje vol mensen lang en gelukkig samen zullen zijn. Relaties worden heel makkelijk verbroken, als het niet meer leuk is, dan gaan we toch gewoon uit elkaar. Boeien of we kinderen hebben, dat kan via de rechter.

minikatje schreef:Geloof dat preuts het nieuwe slet is als ik dit topic lees.
)