Al snap ik natuurlijk wel dat het misschien een beetje vervelend overkomt. Komt wel goed!Ik heb mijn ehhh... droomhuis gevonden
Veel te duur en veel te groot, maar over 8 jaar wil ik dit: http://www.zoopla.co.uk/for-sale/detail ... TH6WmQe.97 Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Al snap ik natuurlijk wel dat het misschien een beetje vervelend overkomt. Komt wel goed!
Veel te duur en veel te groot, maar over 8 jaar wil ik dit: http://www.zoopla.co.uk/for-sale/detail ... TH6WmQe.97

) wat rondjes gereden in verschillende wijken waar huizen te koop staan. Gewoon om te kijken of de wijk uberhaupt wel fijn voelt. Doen jullie dat ook?
ik overigens pas sinds september ( daarvoor wel voltijd op school)

Maar als we dan toch aan het dromen zijn dan mag er wel een paar m2's grond bij zitten voor een klein mini hobby boerderijtje. 
ElineThera schreef:Jeetje.. dat klinkt inderdaad niet echt als een fijn huisje Sanne. Hopelijk komt er wat op jullie pad waar de muizen niet letterlijk over tafel dansen.
Met een budget van 8 tot 10 moet je het toch wel redden met je inrichting mits je geen mega duren en luxe spullen gaat halen? Wij hebben al een hoop verzameld, hebben echt geen rotzooi gekocht en zijn nu rond de 5000 euro kwijt, we hebben nog wel niet alles maar het grootste gedeelte is er en we hebben best wat wat moeten klussen (wel veel beunhazen/vrienden die wat gedaan hebben) en hebben ook wel 2 grote nieuwe kasten gekocht, nieuwe wastafel, compleet nieuw toilet.. Maar wij doen ook wel veel met kortingen/aanbiedingen halen.

Eulogy schreef:Ik snap je vriend wel hoor Kaitlyn, dat wil toch helemaal niets zeggen over jullie relatie?Al snap ik natuurlijk wel dat het misschien een beetje vervelend overkomt. Komt wel goed!
Ik heb mijn ehhh... droomhuis gevondenVeel te duur en veel te groot, maar over 8 jaar wil ik dit: http://www.zoopla.co.uk/for-sale/detail ... TH6WmQe.97

Nessa schreef:Nou die nieuwe baan waar ik goede hoop op had... Is hem niet geworden. Echt raar. Zo'n goed gevoel bij...
Ik zoek in Tilburg.
Hopelijk heeft hij snel wat anders..Xenia93 schreef:Ik meld me ook !!
Mijn vriend en ik hebben het erg vaak over samen en willen dit ook echt heel erg graag. We willen gewoon beginnen met een simpel appartementje in breda, maar de huur is toch wel erg hoog (ik studeer nog, hij werkt fulltime). We sparen wel veel, en willen toch over een jaar toch zeker wel samenwonen. Verder zijn we druk bezig met spullen verzamelen voor de uitzet, en we krijgen ook gelukkig ook heel wat spulletjes. Zo hebben we van zijn moeder een complete pannenset en nog meer benodigdheden voor in de keuken gekregen, en van mijn ouders mogen we de eettafel en stoelen hebben omdat zij nieuwe hebben gekocht.
Waar zoeken jullie naar huurhuizen/appartementen?
Ik sta overigens ook al ingeschreven.
Ook al lekker spulletjes aan het verzamelen dus! Ik ben ingeschreven en verder houden we marktplaats, pararius en funda een beetje in de gaten.Henrieke schreef:He Marinke, wat leuk dat jullie er ook mee bezig zijn.
Ik vind dat je met 10.000 euro een heel eind komt. En dan heb ik echt geen Ikea kwaliteit om t maar even zo 'slecht' te zeggen. Het ligt er natuurlijk helemaal aan wat jullie zelf willen. Sommige kopen een tafel voor 100,- een ander voor 1000,-.
Ik koop liever in 1 keer wat goeds dan dat ik over 5 jaar weer moet. Dat is heel persoonlijk en soms maar goed ook, anders heeft straks iedereen dezelfde dingen in huis.

_Nancy schreef:Laatste 2 paginas bijgelezen.
Sommigen zijn al vroeg gaan samenwonen, maar he.. Mijn zus is na 3 maanden samen gaan wonen en bijna 2 jaar later zijn ze nog steeds helemaal gelukkig!
Als het er is... Then why not?
Ik denk dat je met 10.000 spaargeld het niet helemaal gaat redden
Niet als je nog alles moet kopen..
Kaitlyn, zitten we samen in het schuitje 'langer wachten'Niet leuk.

S_imonee schreef:Mag ik mij ook melden?
Ik was al op zoek naar zo'n soort topic en heb het gevonden!
Mijn vriend en ik gaan volgend jaar samenwonen. Hij heeft een huis gekocht. Nieuwbouw, het komt pas net de grond uit![]()
Het was eerst nog niet de bedoeling om samen te gaan wonen, maar na het uitzoeken van de keuken en de badkamer en het sparen van spulletjes is het bij mij ook wel gaan kriebelen. Vandaar hebben we besloten om het toch maar te gaan doen
Ik zal later even meer vertellen en bijlezen, moet nu weer door!
Hopelijk kom je snel wat tegen.
Wel met behulp van ouders. 

Rienn schreef:Ik wil mij ook graag melden.![]()
Mijn vriend en ik wonen sinds 1 nov samen, na een relatie van 2.5 jaar werd het wel eens tijd. Ik heb alles 'opgegeven', mijn baan, vrienden, stal waar mijn paard super stond, maar ik heb het er voorover. Een voordeel, ik hoef niet meer heen en weer te reizen en zal mijn eigen vrienden nu ook weer wat vaker gaan zien.
Mijn vriend heeft een eigenhuis en dat zijn we nu aan het inrichten voor ons tweeën. Het fijne is dat mijn vriend en ik zo goed als de zelfde smaak en ideeën hebben, scheelt een hoop gewelles en nietes.
dappere keuze! 
Nessa schreef:mijn vriend is vandaag aangenomen!!
huizenjacht kan beginnen! Ok misschien eerst de proeftijd afwachten...
maar ik ga gewoon al kijken naar leuke huurhuisjes
Gefeliciteerd!
_Emm_ schreef:Na een tijdje tegen de muur aan kijken, hebben we besloten dat we die toch nog maar gaan verven![]()
Het gaat maar om 1 muur gelukkig, dus van de week even alle meubels naar de andere kant schuiven. Verder blijf ik spullen bedenken die we nog niet hebben, maar dat zal jammer genoeg ook nog wel even duren denk ik
Kaitlyn schreef:
kan me voorstellen dat je daar een beetje verdrietig van bent, helemaal als hij eerst ook zo super enthousiast was. Xenia93 schreef:Ik meld me ook !!
Mijn vriend en ik hebben het erg vaak over samen en willen dit ook echt heel erg graag. We willen gewoon beginnen met een simpel appartementje in breda, maar de huur is toch wel erg hoog (ik studeer nog, hij werkt fulltime). We sparen wel veel, en willen toch over een jaar toch zeker wel samenwonen. Verder zijn we druk bezig met spullen verzamelen voor de uitzet, en we krijgen ook gelukkig ook heel wat spulletjes. Zo hebben we van zijn moeder een complete pannenset en nog meer benodigdheden voor in de keuken gekregen, en van mijn ouders mogen we de eettafel en stoelen hebben omdat zij nieuwe hebben gekocht.
Waar zoeken jullie naar huurhuizen/appartementen?
Ik sta overigens ook al ingeschreven.
Breda
stond ook op lijstje, tot er een verandering in de planning kwam

En dat is een beetje het plan.

Misschien dat wij wel heel duur bezig zijn, maar wij zitten toch wel op het dubbele van dat bedrag. Maargoed we hebben dan wel de hele inrichting meteen compleet en de meeste dingen nieuw..