Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Bhriseis schreef:Stroopwafels... Wij hebben van die dunne wafeltjes met honing ertussen, of een dikke Luikse warme suikerwafel. Verder kennen wij ook al dat Sinterklaas-snoepgoed niet zo (hier enkel chocoladen poppetjes, muntstukken en marsepein).
Qua limonadesiroop hebben wij dingen als Tesseire enzo, maar dat is hier idd niet zo populair.
Dott schreef:Huishoudelijke mededeling
Ik denk dat we het budget nu wel kunnen vaststellen op €15,- incl verzenden
- 28 November sluit de inschrijving. Gelieve rond die tijd je naam, adres, NL of BE en eventuele voorkeuren (zoals: niks voor paarden, geen chocola, houd niet van puur) door te geven in een PB aan mij. Het idee is dus niet om echt een specifiek verlanglijstje te maken.
- Ik ga proberen om uiterlijk op 1 december iedereen een PB terug te sturen met wie ze geloot hebben, waarschijnlijk gaat Ynskek me daarbij helpen (toch?)
- Tussen 15 & 19 december worden de pakketjes in principe verzonden, tenzij je een goede reden hebt om dit ervoor of erna te willen doen.
- Vergeet niet om bij je pakket iets te voegen waaruit de ontvanger kan gokken wie je bent. Een foto/rebus/raadsel/gedichtje of iets anders leuks.
Denk dat het zo duidelijk is?duidelijke kaders/datums enz