Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
kan zelf alleen niet meedoen aangezien ik geen geld heb
Bhriseis schreef:Stroopwafels... Wij hebben van die dunne wafeltjes met honing ertussen, of een dikke Luikse warme suikerwafel. Verder kennen wij ook al dat Sinterklaas-snoepgoed niet zo (hier enkel chocoladen poppetjes, muntstukken en marsepein).
Qua limonadesiroop hebben wij dingen als Tesseire enzo, maar dat is hier idd niet zo populair.
Mijn ouders hebben het in de caravan wel eens meegenomen uit Frankrijk
Dott schreef:Huishoudelijke mededeling
Ik denk dat we het budget nu wel kunnen vaststellen op €15,- incl verzenden
- 28 November sluit de inschrijving. Gelieve rond die tijd je naam, adres, NL of BE en eventuele voorkeuren (zoals: niks voor paarden, geen chocola, houd niet van puur) door te geven in een PB aan mij. Het idee is dus niet om echt een specifiek verlanglijstje te maken.
- Ik ga proberen om uiterlijk op 1 december iedereen een PB terug te sturen met wie ze geloot hebben, waarschijnlijk gaat Ynskek me daarbij helpen (toch?)
- Tussen 15 & 19 december worden de pakketjes in principe verzonden, tenzij je een goede reden hebt om dit ervoor of erna te willen doen.
- Vergeet niet om bij je pakket iets te voegen waaruit de ontvanger kan gokken wie je bent. Een foto/rebus/raadsel/gedichtje of iets anders leuks.
Denk dat het zo duidelijk is?duidelijke kaders/datums enz
, kan het super makkelijk of super moeilijk maken. .
, wou dat ik gewoon kip als bokt naam had -zucht-
Ben helemaal niet zo creabea