Vooralsnog zou ik er vanuit gaan dat ze het dier gewoon komen halen maar helaas niet zo tactisch en prettig in de omgang zijn om hun zaken op een nettere manier te regelen
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
ydnew schreef:Ik vind het zo gek dat ik dit te horen krijg nadat ik een vraag stel hoe laat ik ze kan verwachten, dat hadden ze mij afgelopen vrijdag toch meteen kunnen mede delen? wanneer zou ik het horen als ik geen mail had gestuurd? het blijft raar.....
Arrabel schreef:Ik heb nu pas door dat je in Portugal woont...
Als je hond naar een asiel in Portugal brengt word hij dan niet afgemaakt?
Polly schreef:ik ga nog steeds uit van het goede van de mens en zolang er niks bekend is ben ik vooral nog bang dat er iets ernstigs is.

Polly schreef:Ik ben nergens bang voor maar deze mensen hebben tot nu toe elke keer betaald alleen contact verloopt moeizaam. Ik denk dan verder, misschien ligt diegene van de operatie wel in het ziekenhuis en is er iets niet goed gegaan oid. Dat ze dat niet aan ts vertellen kan prima.
Misschien denkt de buurman van mijn stallen ook wel dat ik uit onwil het onkruid slecht bijgehouden heb terwijl er iets heel anders aan de hand is. Gaat hem niks aan dus ga ik hem ook niet aan zn neus hangen ondanks dat hij toezicht houdt op mijn paarden.
Ik vind de meeste gewoon bijzonder slecht van vertrouwen, jammer,