- Mensen met een in mijn ogen slechte muzieksmaak en die deze aan mij willen opdringen. En dan bedoel ik die oppervlakkige Nicki Minaj / Ke$ha / Katy Perry rommel die je vandaag zoveel hoort. Inclusief mensen die de tekst van een lied niet eens kennen maar het wel hét nummer van de eeuw vinden.
- Facebook: uitnodigingen voor allerhande spelletjes of apps, vrienden die werkelijk ELKE update over hun dier of kind online gooien met bijhorende foto's, mensen die een pagina maken van hun paard en overal bedelen om likes
- Mensen die op de markt of in de winkel vreselijk traag lopen, of ergens kennissen tegenkomen, in het MIDDEN van het pad stoppen om gezellig te staan kletsen. Ga dan toch lekker uit de weg...
- Mensen die zichzelf in een slachtoffer rol stoppen (als in 'oh wat heb ik een slechte jeugd gehad, moeilijke tijden etc) terwijl ze een luxeleventje leiden met fijne ouders, vrienden en alles wat ze maar wensen
- vingers of andere gewrichten knakken. Vriendlief doet het non-stop, vooral 's ochtends. Brrr

- Mensen die meteen maar gaan oordelen omdat ik een rottweiler heb, en óf luidop gaan roddelen óf me gewoon aanspreken om hun misselijkmakelijkende en niet-onderbouwde mening te verkondigen. Mijn rottie is beter opgevoed dan menig htk hond.
- Mensen die in gezelschap (vrienden, familie) heel de tijd met hun mobiel bezig zijn.
- Betweters en moraalridders, mensen die blijven vasthouden aan hun principes ookal is het (wetenschappelijk) aangetoond dat ze verkeerd zijn. Mensen die op de man gaan spelen ipv op de bal in een discussie.
- Veel onoplettende/domme mensen in het verkeer. Ik woon in België dus enough said
en dan vooral de mensen die zonder uitkijken de deur van hun geparkeerde auto opengooien.- Pubermeisjes die hun eerste spiegelreflex kopen, kiekjes schieten op auto-stand, zichzelf meteen tot fotografe benoemen en betaalde fotoshoots aanbieden
- Vnl mannen die er vanuit gaan dat ik m'n maandstonden heb als ik een beetje kortaf ben.
- Mensen die roken in jouw bijzijn. Prima als je je eigen longen wil verzieken, maar hou ajb even rekening met de gezondheid van je omgeving.
En mezelf. Omdat ik een zeur ben die snel gefrustreerd raakt
lijkt mij vooral een heel lang leven als je alles zo negatief ziet.
Spellingsfouten bestaan niet.
hier wordt het altijd zo gebruikt eigenlijk.
echt zo ranzig dat.