Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Gypsy schreef:Ik heb mijn paard geleerd om los voor de zadelkamer stil te blijven staan. Ik heb daar niks om haar aan vast te knopen en anders moet ik een paar meter met het zadel lopen.
. En paardlief is er gek om weg te lopen, ze weet dat in datzelfde hok snoepjes liggen en dat ze er wat van krijgt als ze 'hard' gewerkt heeft. Die blijft dus wel braaf wachten. Sterker nog, als 't te lang duurt komt ze binnen kijken of ze moet helpen.
puppy1128 schreef:Tigress schreef:Veel herkenbare dingen
Alle moeite doen iets op te pakken met de tenen (en inderdaad minuten daaraan kwijt kunnen zijn, maar oh wat een triomfantelijk gevoel als het uiteindelijk lukt)
M'n pa, ma en ik zitten op de bank, waarna ineens eentje roept;
''oh wat spontaan! Lief dat je aanbied om koffie te maken!''
Waarna er weer een antwoord komt;
''Nee, de stem van mem en mij lijken op elkaar. Mem zei het![]()
Waarna mijn pa een middelvinger naar zich toe krijgtEn we vervolgens alsnog zonder koffie zitten
Vlak voordat mijn broer naar bed gaat gauw eerst gaan -> hij mag de lichten uit doen en sleutels zoeken om de deur op slot te doen
Minuten voor je het opgepakt heb met je tenen?
Ik heb het altijd sneller voor elkaar dan bukken

Daar had hij vast last van.

wat een straf
, mem ik heb dorst. Dus dan pakt ze alweer wat , verpakkingen leeg liggen laten vindt ze wel. Zoals zij zegt : gvd er hangt ook nooit een briefje aan klote huishouden
. Of als ik trek heb de liefste puppy ogen opzetten , wil broer bakje koffie zelfde verhaal 
alice0cullen schreef:Ik doe vaak ongewoon veel moeite om iets te pakken vanuit mijn bed zonder daadwerkelijk het bed te verlaten.
Maar het meest luie vind ik nog altijd die officier die tijdens het ontbijt de koers wel geteld een paar meter bijstelt zodat de zon uit zijn ogen gaat en hij zijn bagel rustig kan opeten.

drawerlover schreef:Of zo lui zijn om in de klas niet op te willen staan om iets weg te gooien dus erin mikken en dan nog misgooien zodat je het alsnog moet gaan pakken er erin gooien. Helaas hoef ik niet aan de leraren te vragen of hun het voor me doen. Dan zegge ze dikke neus doe het zelf
drawerlover schreef:Of zo lui zijn om in de klas niet op te willen staan om iets weg te gooien dus erin mikken en dan nog misgooien zodat je het alsnog moet gaan pakken er erin gooien. Helaas hoef ik niet aan de leraren te vragen of hun het voor me doen. Dan zegge ze dikke neus doe het zelf
dag met je luiheid.