Je meest luie momenten

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Britta31

Re: Je meest luie momenten

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-14 16:57

Het was alleen even de pasbroek aan en weer uit.

Pluizebolpum

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-14 17:32

Gypsy schreef:
Ik heb mijn paard geleerd om los voor de zadelkamer stil te blijven staan. Ik heb daar niks om haar aan vast te knopen en anders moet ik een paar meter met het zadel lopen.

O ja, hier ook, maar dan andersom. Als ik gereden heb parkeer ik paardlief voor de zadelkamer en trek dan de hele mikmak er af. Eerst hoofdstel af, die om de knop knopen en dan het zadel losmaken en de singel vastknopen (westernzadel, dan valt er tenminste wat te hangen en knopen). En dan alles er in één keer aftrekken en naar binnen brengen. Scheelt zomaar tien stappen denk ik :') . En paardlief is er gek om weg te lopen, ze weet dat in datzelfde hok snoepjes liggen en dat ze er wat van krijgt als ze 'hard' gewerkt heeft. Die blijft dus wel braaf wachten. Sterker nog, als 't te lang duurt komt ze binnen kijken of ze moet helpen. _O-

Ik ben trouwens ook te lui om me druk te maken om mensen die zich druk maken om luie mensen. :P

Jennyj01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-14 17:39

Haha ik heb er een gehad die, als ik m'n spulletjes opruimde, zelf al even in de longeerbak ging rollen. :+
Was niet helemaal de bedoeling maar wel komisch. Helemaal omdat hij dat allemaal super easy deed zonder hysterisch gedrag.

Tigress

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-14 19:57

puppy1128 schreef:
Tigress schreef:
Veel herkenbare dingen :')
Alle moeite doen iets op te pakken met de tenen (en inderdaad minuten daaraan kwijt kunnen zijn, maar oh wat een triomfantelijk gevoel als het uiteindelijk lukt _O-)

M'n pa, ma en ik zitten op de bank, waarna ineens eentje roept;
''oh wat spontaan! Lief dat je aanbied om koffie te maken!''
Waarna er weer een antwoord komt;
''Nee, de stem van mem en mij lijken op elkaar. Mem zei het :Y)

Waarna mijn pa een middelvinger naar zich toe krijgt :') En we vervolgens alsnog zonder koffie zitten :')

Vlak voordat mijn broer naar bed gaat gauw eerst gaan -> hij mag de lichten uit doen en sleutels zoeken om de deur op slot te doen :')

Minuten voor je het opgepakt heb met je tenen? :oo
Ik heb het altijd sneller voor elkaar dan bukken _O-

Ja, soms heb je die eikelige platte dingen waar je net geen goed grip op kunt krijgen. Die dingen :')
En als je ermee bezig bent en je bedenkt dat oppakken sneller gaat, is dat niet goed voor je ego en moet en zal je het oppakken met je tenen, anders is je missie niet voltooid _O-

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-14 20:10

mijn paps sms-te mij gisteravond of ik even de buitenverlichting NU uit wilde doen. :') Daar had hij vast last van. :')

LukieBradley

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-14 20:32

Zoveel herkenbare dingen hier :')

Ik heb 1 van de honden geleerd om mijn appel kroosje op te eten zodat ik niet meer naar de prullenbak hoef te lopen.
Resultaat is dat ze het ding uit mijn handen grist ook als ie nog niet op Is :')

Of pakjes uit de kelder pakken en bij de laatste Het plastic laten liggen onder het mom van niet gezien.
De werkelijkheid is weer die prullenbak .... :+

Ik werk in een supermarkt vaak. lange dagen en moet Dan dus eten. Maar omdat ik liever sochtends 5 min langer blijf liggen is het resultaat dat ik vaak "geen" tijd heb om lunch sochtends te smeren en dus helaas maar weer iets in de winkel moet halen := wat een straf

leanneXXnona

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-14 00:53

Net nog.
met mams en broertje tv kijken.had me net goed geïnstalleerd in de stoel. Dorst..
Iemand die toevallig dat pak drinken wil aangeven..*zwaait met arm richting pak die er net niet bij kan*
moeders geeft hem aan.. stond echt letterlijk voor mn neus op tafel :')

alice0cullen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-14 03:05

Ik doe vaak ongewoon veel moeite om iets te pakken vanuit mijn bed zonder daadwerkelijk het bed te verlaten.

Maar het meest luie vind ik nog altijd die officier die tijdens het ontbijt de koers wel geteld een paar meter bijstelt zodat de zon uit zijn ogen gaat en hij zijn bagel rustig kan opeten.

Nagini

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-14 13:06

Hahah, ik vandaag nog..

"Babe, kun je even naar buiten gaan en voelen of 't koud is? Dan weet ik wat ik aan moet doen."

En hij deed het ook nog _O-
Scheelt dat hij in een huis woont en ik op 9 hoog.
Dit ging uiteraard over app :')

Kikka

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-14 13:14

Alle benodigdheden voor zelfgemaakte sushi in huis halen en dan uiteindelijk sushi bestellen omdat je geen zin hebt om te gaan rollen. -O-

XxLMMxX

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-14 20:38

Ik app weleens naar mn broertje ipv dat ik hem roep.
Hij heeft vaak een koptelefoon op met muziek en heb het roepen dus al snel opgegeven.
Verder val ik wel mee.

Myrsky

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-14 22:18

Wachten met een tweede boterham eten tot iemand anders het ook op heeft zodat die opstaat.

Umm niet opstaan om iets te pakken maar extreem veel moeite doen en nog wel meer wat ik niet zo snel kan benoemen.

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-14 22:33

Ja hoor, het 's avonds / 's nachts niet naar de wc willen komt me ook bekend voor.

LoveGlove

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-14 23:00

Ongelooflijk veel koppijn hebben snachts maar niet je bed uit willen voor een paracetemolletje

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-14 23:35

Heb even een idee uit dit topic gehaald en de huistelefoon gebeld met of ik de auto mocht op dag X. (Ik zat op zolder, pa beneden.)
Wist alleen niet dat er iemand lag te slapen en die wakker werd, oeps :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-14 01:25

Mijn moeder is best gek :') , mem ik heb dorst. Dus dan pakt ze alweer wat , verpakkingen leeg liggen laten vindt ze wel. Zoals zij zegt : gvd er hangt ook nooit een briefje aan klote huishouden := . Of als ik trek heb de liefste puppy ogen opzetten , wil broer bakje koffie zelfde verhaal :')

Zij kocht kleren ik passen en bij niet passen bracht ze het terug .

Ladybird

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-14 14:15

alice0cullen schreef:
Ik doe vaak ongewoon veel moeite om iets te pakken vanuit mijn bed zonder daadwerkelijk het bed te verlaten.

Maar het meest luie vind ik nog altijd die officier die tijdens het ontbijt de koers wel geteld een paar meter bijstelt zodat de zon uit zijn ogen gaat en hij zijn bagel rustig kan opeten.

Dit:

Afbeelding

sanne1992

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-14 14:39

Had geen zin om 2x naar de wei te lopen.
Dus mijn eigen paard los laten lopen, en het andere paard erachter aan meegenomen.

Kwam helaas bij de stal tot de ontdekking dat het hekje naar de weg open was gezet. Gelukkig had ik een braaf paard die netjes het gang pad in liep en zijn stal in ging :)

's weekends wel eens geen zin om nog uit bed te gaan om het licht uit te doen. Wacht dan net zo lang tot mijn ouders boven komen.

Iruss94

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-14 15:45

In de winter laat thuis komen van stal en dan met je paardrij kleren aan in bed kruipen omdat het kou is mij pyama ver weg ligt en ook koud is en volgende morgen toch weer paardrijden. ( bed moest toch volgende dag verschoont worden haha en toen was ik nog een stuk jonger)

of gewoon wachten tot mijn vriend vraagt of ik wil drinken als ik te lui ben om het zelf te halen

LoveGlove

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-14 22:03

Of zo lui zijn om in de klas niet op te willen staan om iets weg te gooien dus erin mikken en dan nog misgooien zodat je het alsnog moet gaan pakken er erin gooien. Helaas hoef ik niet aan de leraren te vragen of hun het voor me doen. Dan zegge ze dikke neus doe het zelf

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-14 13:44

En terecht.

Sjors

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-14 13:45

drawerlover schreef:
Of zo lui zijn om in de klas niet op te willen staan om iets weg te gooien dus erin mikken en dan nog misgooien zodat je het alsnog moet gaan pakken er erin gooien. Helaas hoef ik niet aan de leraren te vragen of hun het voor me doen. Dan zegge ze dikke neus doe het zelf

Ik vraag altijd of ze even willen komen en dan vraag ik of ze het weg willen gooien _O-

_black_rose_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-14 13:49

Haha we hadden "vroeger" (15 jaar geleden) een telefoon verbinding door het huis heen. We hadden dus onder 1 telefoon en dan boven op mijn kamer en op de kamer van mijn broertje een telefoon. Als het eten dan klaar was belde mijn moeder naar boven om te zeggen dat het eten klaar was, ipv even onder in de gang te roepen of even naar boven te komen.
Andersom probeerden wij dat natuurlijk ook: naar onder bellen om te vragen: "maaaam??? Wil je een boterham smeren en naar boven brengen?" dat liep dusdanig uit de hand dat we niet meer naar onder mochten bellen:P

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-14 13:53

drawerlover schreef:

Mijn leerlingen die te lui zijn om naar de prullenbak te lopen om iets weg te gooien en die het liever vanaf hun plek door het lokaal heen gooien mogen ook nog eens komen vegen 's middag's.
:wave: dag met je luiheid.

Sparkles

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-14 13:56

Eten laten bezorgen van een snackbar die om de hoek zit :o