' hé hij doet het niet!' Even later kwam ik erachter dat ik met de achterkant van de pen erop zat te tikken
oeps... xD Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

' hé hij doet het niet!' Even later kwam ik erachter dat ik met de achterkant van de pen erop zat te tikken
oeps... xD Rytir schreef:Gisteren moest ik tanken. Na het boodschappen doen lag het op de route. Ik heb de hele weg gedacht; nietvergetentetanken, nietvergetentetanken. Vervolgens rij ik langs het tankstation en denk mooi, het is iig lekker rustig. Pas na een km kwam ik erachter dat ik een km terug dus had moeten tanken
Rytir schreef:Gisteren moest ik tanken. Na het boodschappen doen lag het op de route. Ik heb de hele weg gedacht; nietvergetentetanken, nietvergetentetanken. Vervolgens rij ik langs het tankstation en denk mooi, het is iig lekker rustig. Pas na een km kwam ik erachter dat ik een km terug dus had moeten tanken

rainbow8 schreef:Rytir schreef:Gisteren moest ik tanken. Na het boodschappen doen lag het op de route. Ik heb de hele weg gedacht; nietvergetentetanken, nietvergetentetanken. Vervolgens rij ik langs het tankstation en denk mooi, het is iig lekker rustig. Pas na een km kwam ik erachter dat ik een km terug dus had moeten tanken
Komt door het woordje NIET ertussen. Als je had gezegd: ik moet zo tanken. Was je wel gaan tanken. (Dit is eigen evaring + beetje psychologie)
Nienke89 schreef:Ik riep naar de buschauffeur, MENEER WILT U DE DEUREN OPEN DOEN??? )
Spianne schreef:Naar de kraan lopen om je hooinet te vullen
Vandaag was ik al een kwartier aan het paardrijden toen ik merkte dat ik m'n cap niet had meegenomen
Toen maar teruggelopen naar mijn kluisje om het boek op te halen
jetski8 schreef:Nienke89 schreef:Ik riep naar de buschauffeur, MENEER WILT U DE DEUREN OPEN DOEN??? )
Dit deed ik gisteren ook. Sinds kort woon ik in wageningen waar Synthus de bussen regelt ipv connexion. Ik stond op om uit te stappen maar mijn tas bleef haken waarna de deuren al weer sloten. Dus ik roepen naar de buschauffeur dat ik er nog uit moet, zitten er hier blijkbaar naast de deuren knoppen om de deur open te doen waar dus heel groot: 'deur open' op staat... Nadat de buschauffeur niet leek te reageren (dubbele bus) drukte iemand die naast de deur zat heel droog dat knopje in, waarna ik stotterend mij excuseerde en met een rood hoofd de bus uitstapte. Het ergste was nog dat het zondagavond was. Dan zijn de bussen altijd heel druk doordat iedereen dan vanaf zijn ouders weer naar zijn eigen kamer reist dus ik heb door een overvolle bus staan schreeuwen waarna het helemaal stil werd......
alleen ik was degene dienhet knopje in drukte want ik zat er naast op die zijwaartse bankjes.