eeuuhh momenten.....

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

1234

Re: eeuuhh momenten.....

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-14 11:03

Net nog op stage, was inval leerkracht, k moest ff wat aantikken op het digibord, dus ik pak de touchscreenpen, tik het bord aan en verbaasd dat er niets gebeurde :o ' hé hij doet het niet!' Even later kwam ik erachter dat ik met de achterkant van de pen erop zat te tikken :') oeps... xD

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-14 11:29

Rytir schreef:
Gisteren moest ik tanken. Na het boodschappen doen lag het op de route. Ik heb de hele weg gedacht; nietvergetentetanken, nietvergetentetanken. Vervolgens rij ik langs het tankstation en denk mooi, het is iig lekker rustig. Pas na een km kwam ik erachter dat ik een km terug dus had moeten tanken :roll:

En zo bleef het dus ook nog even rustig daar. :')

rainbow8

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-14 12:15

Rytir schreef:
Gisteren moest ik tanken. Na het boodschappen doen lag het op de route. Ik heb de hele weg gedacht; nietvergetentetanken, nietvergetentetanken. Vervolgens rij ik langs het tankstation en denk mooi, het is iig lekker rustig. Pas na een km kwam ik erachter dat ik een km terug dus had moeten tanken :roll:

Komt door het woordje NIET ertussen. Als je had gezegd: ik moet zo tanken. Was je wel gaan tanken. (Dit is eigen evaring + beetje psychologie)

kally

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-14 09:58

Ovenschaal uit de oven pakken met ovenwanten, op tafel gezet.....even later denken ovenschaal staat niet goed en willen verzetten.....resultaat 6 verbrande vinger toppen!...auw....

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-14 23:53

Kijken in je schaduw of je achterlamp aan staat :')

Snollygoster

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-14 23:58

Ik heb laatst het zout in de koelkast gezet, kreeg de dag erna een zeer vermakelijke sms van mijn moeder dat het zout lekker fris was :')

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-14 08:32

Ik had een blikje pate en zocht in de la naar een dekseltje.Gevonden,maar er zat een blikje aan vast met groene harige pate erin.

Spianne

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-14 12:10

Naar de kraan lopen om je hooinet te vullen :')

Vandaag was ik al een kwartier aan het paardrijden toen ik merkte dat ik m'n cap niet had meegenomen :=

SternPhoto

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-14 12:18

een hele erge hier net haha, stop mn hond in de voorraadkast en zet de stofzuiger in de kamer :')
whoeps

Boompje1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-14 12:49

Regelmatig stop ik plastic tassen in de koelkast en stop ik de boodschappen die in de koelkast moeten in het gootsteen kastje...

Amira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-14 13:53

Toen ik net mijn scooter had heb ik me op school eens rot gezocht naar mn fiets. Alle fietsenrekken doorgekeken en toen uiteindelijk een vriendin gevraagd die ook doodleuk meehielp zoeken en opeens zei ze: Ben je niet met de scooter? Toen pas viel het kwartje :')

Slagroomsoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-14 14:08

Net nog, ik had een glas voor mn chocomel gepakt om daarna het pak chocomelk in de kast van de bekers te zetten. Wat overigens niet paste. :')

Sparkles

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-14 14:27

Spianne schreef:

Vandaag was ik al een kwartier aan het paardrijden toen ik merkte dat ik m'n cap niet had meegenomen :=

Laatst ook gehad! Ik keek in de spiegel en toen dacht ik ''hmm.. er mist iets'' :')

CharIsabella

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-14 14:38

gisteren had ik ook weer een eeuuhhhh momentje

pakte paard uit stal zette paard met hoofdstel in de bak liep weg om t zadel (wat over de bakrand hing ) uit de kast te halen

nou toen dat eenmaal verholpen was zat ik op paard en was ik vergeten wat ik ook al weer ging doen

t zal de stress wel zijn

Pandameisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-14 14:39

op een stop knopje willen drukken in de trein haha ik reis te vaak met de bus XD

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-14 14:42

Paard op stal zetten en vergeten de deur dicht te doen. Paard is braaf en stond netjes binnen te eten.

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-14 16:02

Vergeten om je autosleutels uit t slot bij t stuur te halen en dan zo een auto hebben die zichzelf na 5 minuten afsluit..
Stond ik dan met mijn boodschappen en kind naast de auto van uhm ja en nu?
Anwb maar gebeld haha

Estribo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-14 17:16

rainbow8 schreef:
Rytir schreef:

Komt door het woordje NIET ertussen. Als je had gezegd: ik moet zo tanken. Was je wel gaan tanken. (Dit is eigen evaring + beetje psychologie)

Dat is trouwens wel een goede! Ga ik ook eens proberen. :)

jetski8

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-14 17:28

Nienke89 schreef:
Ik riep naar de buschauffeur, MENEER WILT U DE DEUREN OPEN DOEN??? )

Dit deed ik gisteren ook. Sinds kort woon ik in wageningen waar Synthus de bussen regelt ipv connexion. Ik stond op om uit te stappen maar mijn tas bleef haken waarna de deuren al weer sloten. Dus ik roepen naar de buschauffeur dat ik er nog uit moet, zitten er hier blijkbaar naast de deuren knoppen om de deur open te doen waar dus heel groot: 'deur open' op staat... Nadat de buschauffeur niet leek te reageren (dubbele bus) drukte iemand die naast de deur zat heel droog dat knopje in, waarna ik stotterend mij excuseerde en met een rood hoofd de bus uitstapte. Het ergste was nog dat het zondagavond was. Dan zijn de bussen altijd heel druk doordat iedereen dan vanaf zijn ouders weer naar zijn eigen kamer reist dus ik heb door een overvolle bus staan schreeuwen waarna het helemaal stil werd...... -O-

Ilona_Mambo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-14 21:45

Spianne schreef:

Jup, had ik gister ook!

Ook eens ging ik patat halen op zaterdag, het dorpshuis ligt op de weg naar de paarden en zonder na te denken fietste ik verder. Ik was bijna bij de paarden toen ik bedacht, oja ik zou patat halen! :')

WildDreams

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-14 21:52

Ik mocht vandaag de scheikundeles uit (tevens onze mentor) om mijn boeken uit mijn kluisje te halen, gedachten helemaal ergens anders onderweg. Kwam ik bij mijn kluisje en was ik vergeten voor welk vak het nou was... Dus ik zo terug naar het lokaal om te vragen welke les het was (ja wat moet ik anders), doe ik zo de deur open en zeg zo hardop in mezelf denkend: "Ooooohja, scheikunde!"
oliebol, de hele klas keek, schaamde me wel een beetje :') Toen maar teruggelopen naar mijn kluisje om het boek op te halen _O-

Iejoorr

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-14 21:53

Fietsen en jezelf ondertussen bedenken waar je in hemelsnaam je fietssleutel hebt gelaten! B-)

_xManadisx_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-14 22:24

jetski8 schreef:
Nienke89 schreef:
Ik riep naar de buschauffeur, MENEER WILT U DE DEUREN OPEN DOEN??? )

Dit deed ik gisteren ook. Sinds kort woon ik in wageningen waar Synthus de bussen regelt ipv connexion. Ik stond op om uit te stappen maar mijn tas bleef haken waarna de deuren al weer sloten. Dus ik roepen naar de buschauffeur dat ik er nog uit moet, zitten er hier blijkbaar naast de deuren knoppen om de deur open te doen waar dus heel groot: 'deur open' op staat... Nadat de buschauffeur niet leek te reageren (dubbele bus) drukte iemand die naast de deur zat heel droog dat knopje in, waarna ik stotterend mij excuseerde en met een rood hoofd de bus uitstapte. Het ergste was nog dat het zondagavond was. Dan zijn de bussen altijd heel druk doordat iedereen dan vanaf zijn ouders weer naar zijn eigen kamer reist dus ik heb door een overvolle bus staan schreeuwen waarna het helemaal stil werd...... -O-

Haha ik had vrijdag precies hetzelfde :') alleen ik was degene dienhet knopje in drukte want ik zat er naast op die zijwaartse bankjes.

JudithGigi

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-14 22:28

Een plastic bakje van yoghurt in de vaatwasser zetten en de lepel weggooien :')

SternPhoto

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-14 00:38

JudArthos schreef:
Een plastic bakje van yoghurt in de vaatwasser zetten en de lepel weggooien :')

Die idd zo vaak

Vandaag ook weer zo 1. Telefoon pakken aan de oplader leggen nar de winkel gaan en in de stress waar dat ding is