Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Mayflower_ schreef:Wat een leuk topic dit!![]()
Ik heb ooit eens een aantal dates gehad met 1 jongen.
1e date: er was een karaoke-avond in de kroeg. Een vriendin van mij ging ook, dus vooruit, ik ook.Het was een zeer lange avond want ik ben niet van de karaoke (behalve als ik dronken ben). Die jongen was binnen de kortste keren dronken en viel lallend met zijn zatte kop van de barkruk. Bleef hij ook nog liggen op de grond en zei: "Kijk! Ik ben voor je gevallen!'.
Schijnbaar was hij toch wel interessant genoeg want we gingen nog eens daten.
2e date: Hij had kaarten gewonnen voor de show van Najib Amhali. Ik kende toen die hele man niet maar werd meegesleurd in zijn enthousiaste verhalen. Vanaf de 1e minuut lach hij in een stuip en het was niet normaal lachen, nee zo'n gierende hoge 'HAHA' lach. De mensen keken steeds onze kant op.
Na de pauze werd hij stiller en stiller terwijl er best grappige stukjes bij zaten. Toen de show was afgelopen en we naar de uitgang liepen knoopte hij snel zijn jas om zijn middel. Het was midden winter dus ik vond dat zo vreemd. Tot we bij de auto waren en hij zijn jas snel van zijn middel afdeed en in auto wilde leggen.. Hij had een grote natte plek bij zijn kruis.. Bleek dus dat hij van het lachen in zijn broek had geplast..![]()
![]()
Dit was dus ook het einde van het daten met hem..
Bagheera_206 schreef:Geen datefail, maar wel een leuke anekdote.Op je allereerste date word je natuurlijk geacht om meteen even op visite te gaan bij paardlief. Helemaal niets mis mee.
Alleen maar leuk om haar paardje te zien. Lopen we daar rond op stal komt er opeens een mede-mod het terrein oprijden. Allebei echt WTF.
Verder werden er totaal geen kamervragen gesteld en is het blijkbaar de normaalste zaak van de wereld dat ik ergens op een stal rondloop.
Het kwartje viel veeeel later pas dat ik met een stalgenootje van haar aan het daten was.
Bagheera_206 schreef:Geen datefail, maar wel een leuke anekdote.Op je allereerste date word je natuurlijk geacht om meteen even op visite te gaan bij paardlief. Helemaal niets mis mee.
Alleen maar leuk om haar paardje te zien. Lopen we daar rond op stal komt er opeens een mede-mod het terrein oprijden. Allebei echt WTF.
Verder werden er totaal geen kamervragen gesteld en is het blijkbaar de normaalste zaak van de wereld dat ik ergens op een stal rondloop.
Het kwartje viel veeeel later pas dat ik met een stalgenootje van haar aan het daten was.
Jannaa schreef:Bagheera_206 schreef:Geen datefail, maar wel een leuke anekdote.Op je allereerste date word je natuurlijk geacht om meteen even op visite te gaan bij paardlief. Helemaal niets mis mee.
Mede-mod? Als in moderator op bokt? Ik snap hem niet
.
. Ik mocht ook niet komen kijken bij een bepaald sportexamen, want ik zou hem alleen maar afleiden. Toen hij 's avonds wat teveel last van zijn hormonen kreeg, vond hij dat ik het moest oplossen, want het was mijn schuld. Hij mocht het lekker zelf oplossen, want het waren zijn hormonen. Weinig actie die avond
. Toen ik het uitmaakte (via de telefoon, want hij woonde écht te ver weg, en het fatsoen om het niet via sms of msn te doen had ik ook wel), zat hij zo ongeveer huilend aan de telefoon 'je bent al de zesde die het uitmaakt'. Ik hoop voor hem dat hij wat aan het denken is geslagen over hoe hij zich gedraagt, maar zó erg plakkerig en alles aan interesses overnemen is gewoon eng. Merileth schreef:Toen hij 's avonds wat teveel last van zijn hormonen kreeg, vond hij dat ik het moest oplossen, want het was mijn schuld. Hij mocht het lekker zelf oplossen, want het waren zijn hormonen.

_Barbara_ schreef:Ik had heeel toevallig na het lezen van dit topic, maandag, een date.
Heel erg gezellig, totdat ik even naar de wc ging en terugkwam. Meneer was een boterham aan het maken en het was érg fascinerend om te zien wat voor vreselijke combi er op die boterham ging:
- witte boterham
- plakje ham
- chips?
- curry ?![]()
Prima.. als jij dat lekker vind.
Meneer had de boterham op en 2 minuten later.. Hij draait z'n hoofd naar mij toe en wilt me uitgebreid zoenen. Ik hield m'n lippen stijf op elkaar en heb 'm verzocht zijn tanden te poetsen want hier kon ik niet van genieten... Hij deed het wel meteen.
Mayflower_ schreef:Wat een leuk topic dit!![]()
Ik heb ooit eens een aantal dates gehad met 1 jongen.
1e date: er was een karaoke-avond in de kroeg. Een vriendin van mij ging ook, dus vooruit, ik ook.Het was een zeer lange avond want ik ben niet van de karaoke (behalve als ik dronken ben). Die jongen was binnen de kortste keren dronken en viel lallend met zijn zatte kop van de barkruk. Bleef hij ook nog liggen op de grond en zei: "Kijk! Ik ben voor je gevallen!'.
Schijnbaar was hij toch wel interessant genoeg want we gingen nog eens daten.
2e date: Hij had kaarten gewonnen voor de show van Najib Amhali. Ik kende toen die hele man niet maar werd meegesleurd in zijn enthousiaste verhalen. Vanaf de 1e minuut lach hij in een stuip en het was niet normaal lachen, nee zo'n gierende hoge 'HAHA' lach. De mensen keken steeds onze kant op.
Na de pauze werd hij stiller en stiller terwijl er best grappige stukjes bij zaten. Toen de show was afgelopen en we naar de uitgang liepen knoopte hij snel zijn jas om zijn middel. Het was midden winter dus ik vond dat zo vreemd. Tot we bij de auto waren en hij zijn jas snel van zijn middel afdeed en in auto wilde leggen.. Hij had een grote natte plek bij zijn kruis.. Bleek dus dat hij van het lachen in zijn broek had geplast..![]()
![]()
Dit was dus ook het einde van het daten met hem..
Ik vind dat eigenlijk met alles vies, wat diegene ook net gegeten heeft.. Toch liever op zijn minst een slokje water erna.
Hij had voordat de film begon misschien 3 woorden gemompeld en verder staarde hij stug voor zich uit. Dacht serieus dat hij zwaar autistisch was
Later trok het wel iets bij gelukkig, dus nog ergens iets gedronken en toen zou hij me naar huis brengen. Loopt hij helemaal mee naar m'n huis en maakt geen aanstalten om weer terug te gaan, dus ik maar uit beleefdheid gevraagd of hij even mee naar binnen wilde. Mijn ouders en broer waren gewoon thuis en dat was best awkward
Maar hij ging ook niet weg... Op gegeven moment zei ik dat ik nu echt wilde gaan slapen en toen viel het kwartje nog steeds een beetje laat. Toen hij eenmaal thuis was, appte hij gelijk wanneer we weer konden afspreken. De dag erna? Die avond dan? De dag daarna? Ik had het gewoon druk met school (naderende deadlines) dus bleef stug nee zeggen
Maar kreeg meerdere keren per dag de vraag wanneer ik dan wel tijd had. 4 dagen later was ik er echt zat van en heb ik maar gezegd dat het niks tussen ons zou worden. Dat kwam nogal onverwachts bij hem blijkbaar en hij deed echt alsof de wereld verging
Hij was zo gek op me en wilde me niet kwijt en zijn ex had het ook al met hem uitgemaakt... Het was net een maandje uit met m'n ex en vond die vrijheid heerlijk! Kreeg het behoorlijk benauwd van die vent en ben er ook maanden getraumatiseerd van geweest
Heeft echt een tijdje geduurd voordat ik het weer aandurfde haha!

en ik kreeg meteen een berichtje van die dame, dus na een paar dagen tinder chat maar over gegaan naar whats app eigenlijk wist ik een dag later al wel dat het nooit wat zal worden maar ik wou het wel een kans geven. Toen vroeg ze mij of langs een bepaalde straat kwam op weg naar huis want dan kon ze mij opwachten en even zwaaien
Alles wat ik vertelde was ze het mee eens, als ik verteld zou hebben dat spinnen 34 poten hebben zou ze dat zelfs nog geloven.
. BarryPlopper schreef:nou vooruit i zal er 1 doen, meer dan 1 heb ik er eigenlijk ook niet aangezien ik een hekel heb aan daten hoe komt het toch dat ik single ben
paar weken terug was ik rustig aan het tinderen en kreeg een matchen ik kreeg meteen een berichtje van die dame, dus na een paar dagen tinder chat maar over gegaan naar whats app eigenlijk wist ik een dag later al wel dat het nooit wat zal worden maar ik wou het wel een kans geven. Toen vroeg ze mij of langs een bepaalde straat kwam op weg naar huis want dan kon ze mij opwachten en even zwaaien
![]()
Ik vond dat erg raar dus heb maar gezegd dat ik daar niet langs kwam.
Toen wou ze wel eens een keer afspreken, ik was ook wel een beetje nieuwsgierig dus heb ja gezegd. Dat was serieus de meest awkward date die ik ooit gehad heb, het meisje kwam nogal simpel over en ze was helemaal hotel de botelAlles wat ik vertelde was ze het mee eens, als ik verteld zou hebben dat spinnen 34 poten hebben zou ze dat zelfs nog geloven.
Dus ik de volgende dag maar gezegd dat ik niet denk dat er toekomst in zit, wat denk je? Word ze boos op mij omdat ik haar het gevoel zou heb gegeven dat ik haar leuk vond![]()
![]()