Vriend controleerd alles!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

leeneliefje

Re: Vriend controleerd alles!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-14 15:15

Nou trouwen en tijd met elkaar doorbrengen hebben toch een vrij sterke oorzaak gevolg relatie lijkt me.
als je niet veel tijd met elkaar door brengt zal je ook geen goed huwelijk/relatie houden

Keell94

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-14 15:15

Diablo schreef:
bliver schreef:
Ok stel TS is niet vreemd gegaan, dan nog vraag ik me af of de vriend op de hoogte is van haar FBW verleden en of ze buiten de benefits ook gewoon met die FBW omgaat. Tuurlijk dat gecontroleer is niet normaal maar het komt 99% van de keren uit onzekerheid en dat is wel degelijk de schuld van TS, bewust of onbewust.

Wat een onzin. Waarom moet de vriend op de hoogte zijn van alles in haar verleden? En al zou hij op de hoogte zijn, wat heeft hij daar aan?
Onzekerheid is een probleem van jezelf. En al ben je onzeker, dan nog doe je niet wat deze jongen doet, dat controleren is obsessief gedrag en ik denk dat dit ook niet over gaat.

Nouja ik vind het wel dat haar vriend daar recht op heeft, als is alleen maar voor eventuele soa's.[/quote]

Dus jij verteld bij elke nieuwe vlam wie je vorige bedpartners zijn geweest? Dat is pas vreemd, ik hoef ook niet te weten met wie mijn vriend het bed gedeeld heeft en andersom, wat heb je eraan. En al zou je een eventuele soa hebben vertel je dat er toch bij.
En dat heeft trouwens niks te makrn met het onderwerp van TS

_San87_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-14 15:16

fargo schreef:
_San87_ schreef:
Tijd met elkaar doorbrengen en trouwen zijn geen synoniem.

Nee en een relatie hebben en aan elkaar moeten rapporteren waar je wel of niet bent zijn ook geen synoniem.

Ik zeg ook nergens dat dat gezond is, hé. Ik heb enkel gezegd dat je in een relatie toch tijd voor elkaar vrij moet maken en uit de OP lees ik dat TS daar niet toe bereid is, iig niet in de extensie die haar vriend graag ziet.

Dan is er maar één oplossing, hé :7.

PenP2014

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-14 15:18

Grit schreef:
:? Hebben jullie echt niet in de gaten hoe sommige van jullie hier aan het ontsporen zijn??
TS haar onderwerp gaat over de controledwang van haar vriendje. Door een verkeerde interpretatie van een bokker gaat het hier nu los over vreemdgaan, condooms en soa's.

Ik mag toch hopen dat TS hier niet op in gaat en zich er zeker niet over gaat verantwoorden.

Ik wou het niet zeggen.. Ramptoeristen :')

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-14 15:19

Zij had anders voor de relatie al aangegeven dat ze alleen in weekenden kon afspreken. Daar ging haar vriend mee akkoord.

Keell94

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-14 15:21

Slina schreef:
Zij had anders voor de relatie al aangegeven dat ze alleen in weekenden kon afspreken. Daar ging haar vriend mee akkoord.

Dan is het toch zijn probleem en niet die van TS? Hij wist het van te voren en ging akkoord als hij nu zo moeilijk gaat doen zou ik hem ook negeren, je leven draait niet alleen maar om je vriend

_San87_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-14 15:23

Slina schreef:

Dat heb ik niet uit de OP gehaald? Of staat dat ergens anders in TS haar posts, die heb ik niet allemaal doorgelezen.

PowerReiner

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-14 15:25

Een gezonde oplettendheid kan nooit kwaad. Ik vraag ook wel eens wat aan mijn vriend als ik er zekerheid over wil. Daar ik niets mis mee. Waar wel iets mis mee is, is er constant vanuit gaan dat de ander iets anders aan het doen is dan heeft gezegd. Ik heb ook geen idee waar mijn vriend vandaag uit hangt. Enige dat ik weet is dat hij niet aan het werk is. Vanavond zal ie vast wel vertellen over wat ie vandaag gedaan heeft maar ik verwacht echt niet dat hij elke dag verslag moet doen over iedere minuut van die dag. Dan is het niet meer gezond.

TS. Wat mij betreft is het simpel. Of je praat erover met je vriend en geeft aan dat dit geen leven is voor jou. Blocken op facebook is wel dramatisch natuurlijk.
Of je neemt afscheid.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-14 15:26

leeneliefje schreef:
Nou trouwen en tijd met elkaar doorbrengen hebben toch een vrij sterke oorzaak gevolg relatie lijkt me.
als je niet veel tijd met elkaar door brengt zal je ook geen goed huwelijk/relatie houden

Manlief en ik hebben een prima huwelijk maar we zitten niet 24/7 op elkaars lip. :+Als ik lekker bij de paarden ben, dan ben ik lekker bij de paarden en hoef ik hem echt niet elk half uur te appen. Ga ik met vriendinnen weg al evemin. :+

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-14 15:26

_San87_ schreef:
Dat heb ik niet uit de OP gehaald? Of staat dat ergens anders in TS haar posts, die heb ik niet allemaal doorgelezen.

Suusje92 schreef:
Dus zoals ik zei we hebben over de drukte gehad voordat we begonnen aan deze relatie, dit heb ik expres gedaan, zodat er niet later het gezeik zou komen van je hebt geen tijd voor me.

_San87_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-14 15:28

Slina schreef:
_San87_ schreef:

Suusje92 schreef:
Dus zoals ik zei we hebben over de drukte gehad voordat we begonnen aan deze relatie, dit heb ik expres gedaan, zodat er niet later het gezeik zou komen van je hebt geen tijd voor me.

Ik zie niks over enkel in de weekenden afspreken?

_San87_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-14 15:31

Ah, post teruggelezen. Lijkt me een prima regeling. Maar kennelijk vindt vriendlief het niet meer genoeg, hij wil graag meer contact via de app en TS kan of wil daar niet aan voldoen.

Uit de posts van TS lees ik al dat ze haar conclusie getrokken heeft. Ik ben benieuwd wanneer zij dat zelf ook ziet :D.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-14 15:37

Maar waarom is het relevant hoe vaak ze afspreken? TS voelt zich teveel in de gaten gehouden en is bang dat hij haar gaat stalken als ze het uitmaakt.

Ik vraag me af hoe je met iemand in bed kunt liggen, zoenen en knuffelen terwijl je dat soort dingen denkt. :?
TS, wat zijn je gevoelens voor hem? Wanneer zie je hem weer? En hoe kijk je tegen dat moment aan?

leeneliefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-14 15:46

Ayasha schreef:
leeneliefje schreef:

Manlief en ik hebben een prima huwelijk maar we zitten niet 24/7 op elkaars lip. :+Als ik lekker bij de paarden ben, dan ben ik lekker bij de paarden en hoef ik hem echt niet elk half uur te appen. Ga ik met vriendinnen weg al evemin. :+

Ohh ja dat heb ik ook hoor! Mijn vriendje denkt ook wel eens, ga je nou WEER naar stal :P
Maar alsnog moet je af en toe tijd vrij voor elkaar maken en leuke dingen ondernemen.
niet op elkaars lip zitten natuurlijk, dat is negatief, Ik bedoel samen in de positieve zin van het woord! :))

Hettieheks

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-14 15:47

En nu maar hopen dat vriend lief bokt niet gaat controleren... :+

leeneliefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-14 15:48

Patries90 schreef:
En nu maar hopen dat vriend lief bokt niet gaat controleren... :+

ja idd zeg! :=

Dan zal je het helemaal gaan beleven denk ik..
aan de andere kant is de boodschap dan wel duidelijk :')

_San87_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-14 15:52

safina schreef:
Maar waarom is het relevant hoe vaak ze afspreken? TS voelt zich teveel in de gaten gehouden en is bang dat hij haar gaat stalken als ze het uitmaakt.

Ik vraag me af hoe je met iemand in bed kunt liggen, zoenen en knuffelen terwijl je dat soort dingen denkt. :?
TS, wat zijn je gevoelens voor hem? Wanneer zie je hem weer? En hoe kijk je tegen dat moment aan?

Lijkt me evident dat je in een relatie een bepaalde mate aan tijd met elkaar doorbrengt, toch?

Als TS bang is voor stalken, kan ze het beter nu meteen uitmaken, ze vindt nu al dat ze teveel gecontroleerd wordt (is ook een vorm van stalken).

Suusje92

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-10-14 15:58

N0a schreef:
Nogmaals de vraag TS? Waarom ben je dan vrij recent gaan samenwonen? Als dit gedrag zich al eerder voordeed. Tenminste, begin september had je het over dat jullie binnenkort de sleutel zouden krijgen.

Ja hij gaat er in wonen, ik niet. Ik blijf mooi thuis.

Jannepauli

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-14 16:01

Ach TS, ik had eerder de draak met je gestoken dus nu maar even serieus.. waarom zet je er niet gewoon een punt achter? Bang voor stalken? Dat wordt je nu toch ook al. Vind het ook wel sneu voor die knul, de manier waarop jij je uit over hem lijkt me dat jij ook de hoofdprijs niet bent.. :))

_San87_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-14 16:05

Jannepauli schreef:
Ach TS, ik had eerder de draak met je gestoken dus nu maar even serieus.. waarom zet je er niet gewoon een punt achter? Bang voor stalken? Dat wordt je nu toch ook al. Vind het ook wel sneu voor die knul, de manier waarop jij je uit over hem lijkt me dat jij ook de hoofdprijs niet bent.. :))

Eigenlijk kan ik het hier alleen maar mee eens zijn :)).

leeneliefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-14 16:09

Jannepauli schreef:

:j

Woogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-14 16:11

Jannepauli schreef:

Niet helemaal een eerlijk beeld, je hebt een irritatie ergens over en heel bokt valt je bij. Zou jij niet feller worden in je mening??

minikatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-14 16:13

Eens met Jannepauli.

Plus je houdt hem constant op afstand en aan het lijntje. Dat heeft die arme jongen ook niet verdiend.
Je gedrag lokt dit ook wel een beetje uit. Na 4 maand nog steeds niet bereid om concessies te doen en alles is belangrijk behalve je vriend. Reken maar dat hij dat heel goed voelt.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-14 16:21

arme jongen?!!

Die idioot eist een foto van haar op het werk als bewijst dat ze werkt... Iemand met een enkelband moet minder bewijzen leveren. :?
Welke concessies moet ze doen? Haar leven op geven om bij die arme kleine lieve jongen te zijn zodat ie zich vooral niet onzeker voelt. :(:)

Hettieheks

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-14 16:29

Hebben hier maar 1 kant van het verhaal...
Dus om nu direct daar heel hard in mee te gaan...