Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Diablo schreef:bliver schreef:Ok stel TS is niet vreemd gegaan, dan nog vraag ik me af of de vriend op de hoogte is van haar FBW verleden en of ze buiten de benefits ook gewoon met die FBW omgaat. Tuurlijk dat gecontroleer is niet normaal maar het komt 99% van de keren uit onzekerheid en dat is wel degelijk de schuld van TS, bewust of onbewust.
Wat een onzin. Waarom moet de vriend op de hoogte zijn van alles in haar verleden? En al zou hij op de hoogte zijn, wat heeft hij daar aan?
Onzekerheid is een probleem van jezelf. En al ben je onzeker, dan nog doe je niet wat deze jongen doet, dat controleren is obsessief gedrag en ik denk dat dit ook niet over gaat.
fargo schreef:_San87_ schreef:Tijd met elkaar doorbrengen en trouwen zijn geen synoniem.
Nee en een relatie hebben en aan elkaar moeten rapporteren waar je wel of niet bent zijn ook geen synoniem.
. Grit schreef:Hebben jullie echt niet in de gaten hoe sommige van jullie hier aan het ontsporen zijn??
TS haar onderwerp gaat over de controledwang van haar vriendje. Door een verkeerde interpretatie van een bokker gaat het hier nu los over vreemdgaan, condooms en soa's.
Ik mag toch hopen dat TS hier niet op in gaat en zich er zeker niet over gaat verantwoorden.
Slina schreef:Zij had anders voor de relatie al aangegeven dat ze alleen in weekenden kon afspreken. Daar ging haar vriend mee akkoord.
leeneliefje schreef:Nou trouwen en tijd met elkaar doorbrengen hebben toch een vrij sterke oorzaak gevolg relatie lijkt me.
als je niet veel tijd met elkaar door brengt zal je ook geen goed huwelijk/relatie houden
Als ik lekker bij de paarden ben, dan ben ik lekker bij de paarden en hoef ik hem echt niet elk half uur te appen. Ga ik met vriendinnen weg al evemin.
_San87_ schreef:Dat heb ik niet uit de OP gehaald? Of staat dat ergens anders in TS haar posts, die heb ik niet allemaal doorgelezen.
Suusje92 schreef:Dus zoals ik zei we hebben over de drukte gehad voordat we begonnen aan deze relatie, dit heb ik expres gedaan, zodat er niet later het gezeik zou komen van je hebt geen tijd voor me.
Slina schreef:_San87_ schreef:Dat heb ik niet uit de OP gehaald? Of staat dat ergens anders in TS haar posts, die heb ik niet allemaal doorgelezen.Suusje92 schreef:Dus zoals ik zei we hebben over de drukte gehad voordat we begonnen aan deze relatie, dit heb ik expres gedaan, zodat er niet later het gezeik zou komen van je hebt geen tijd voor me.
.
Ayasha schreef:leeneliefje schreef:Nou trouwen en tijd met elkaar doorbrengen hebben toch een vrij sterke oorzaak gevolg relatie lijkt me.
als je niet veel tijd met elkaar door brengt zal je ook geen goed huwelijk/relatie houden
Manlief en ik hebben een prima huwelijk maar we zitten niet 24/7 op elkaars lip.Als ik lekker bij de paarden ben, dan ben ik lekker bij de paarden en hoef ik hem echt niet elk half uur te appen. Ga ik met vriendinnen weg al evemin.
safina schreef:Maar waarom is het relevant hoe vaak ze afspreken? TS voelt zich teveel in de gaten gehouden en is bang dat hij haar gaat stalken als ze het uitmaakt.
Ik vraag me af hoe je met iemand in bed kunt liggen, zoenen en knuffelen terwijl je dat soort dingen denkt.![]()
TS, wat zijn je gevoelens voor hem? Wanneer zie je hem weer? En hoe kijk je tegen dat moment aan?
Jannepauli schreef:Ach TS, ik had eerder de draak met je gestoken dus nu maar even serieus.. waarom zet je er niet gewoon een punt achter? Bang voor stalken? Dat wordt je nu toch ook al. Vind het ook wel sneu voor die knul, de manier waarop jij je uit over hem lijkt me dat jij ook de hoofdprijs niet bent..
. Jannepauli schreef:Ach TS, ik had eerder de draak met je gestoken dus nu maar even serieus.. waarom zet je er niet gewoon een punt achter? Bang voor stalken? Dat wordt je nu toch ook al. Vind het ook wel sneu voor die knul, de manier waarop jij je uit over hem lijkt me dat jij ook de hoofdprijs niet bent..
Jannepauli schreef:Ach TS, ik had eerder de draak met je gestoken dus nu maar even serieus.. waarom zet je er niet gewoon een punt achter? Bang voor stalken? Dat wordt je nu toch ook al. Vind het ook wel sneu voor die knul, de manier waarop jij je uit over hem lijkt me dat jij ook de hoofdprijs niet bent..