Nog steeds niets gekregen

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Unicorn_xX

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-14 17:39

Lante schreef:
Bestel gewoon je eigen cadeautje en geef hem de factuur. :+

En dan erbij zeggen; een doos chocolade en een fles douchegel was goedkoper geweest!

HahaHa! Dit vind ik wel een goeie!

Mijn vriend was vorig jaar ook mijn verjaardag plotseling ''vergeten''. Eerst mij gek maken dat we uiteten gaan en vervolgens gebeurde er helemaal niks... -O-
Tot hij 3 maand later vertelde wat hij wilde hebben. Toen zei ik: ''Je krijgt niks je bent mij ook vergeten!''

Hij heeft het toch nog goed gemaakt door een lekker dik warm vest voor me gehaald te hebben :)
Ben benieuwd wat hij dit jaar doet :')

Gydja

Re: Nog steeds niets gekregen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-14 17:50

Oh ik kan daar ook niet goed tegen :/
Mijn vriend en hebben 2 jaar een relatie. 2 week geleden mocht dat gevierd worden. Hij had beloofd om met me uit eten te gaan maar hij had zijn geld op gemaakt aan een computer spelletje... De dag daar voor zei hij op skype dat hij niets voor me had gekocht. Terwijl ik wel alle moeite had gedaan om wat leuks voor hem te kopen. Ik was behoorlijk pissig op hem. Maar toen hij dus de volgende dag bij me kwam had hij een kaartje met hele lieve tekst en bos gerbera's ( mijn lievelings bloemen ). <3 Hij was me dus toch niet vergeten.

Maar het niet leuk dat jongens soms gewoon hun afspraken niet na komen. Of zo lax zijn.

loesje4600

Re: Nog steeds niets gekregen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-14 10:15

Ik zou er niet zo blij van worden als mijn vriend dat doet,
Mijn schoonzus en haar vriend gaan voor de verjaardagen een weekendje weg maar de vriend van haar heeft als nog een kleinigheidje gekocht voor haar op de dag zelf :D
gaat inderdaad niet om dat je wat krijgt maar om het gebaar en dat je je dan eventjes speciaal voelt op je verjaardag ;)