Skittlez schreef:Omg, ik ben nu echt onwijs bang. Ik pies hier alles onder hoor.brrr...
Hoe gaat het nu TS?
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
, ze heeft in ieder geval nu hele andere dingen aan haar hoofd..
IzAw schreef:Dit is dus precies hoe ik denkMaar ik vraag mij dus af (niet aanvallend bedoeld)
Of alle verhalen van mensen hier waar zijn.
Je brein doet gekke dingen met een mens.
Ik was van een paard gevallen, doordat ie schrok en begon te bokken.
Achteraf bleek hij helemaal niet geschrokken te zijn.
Hij gaf gewoon 1 bok. Terwijl het voor mij leek dat het er meer waren.
Dus mijn brein heeft iets ingeprent wat er nooit was.
Hoe gek het ook klinkt onze hersenen beschermen ons voor heel veel.
Zo kunnen vrouwen die pas moeder zijn geworden, zich nauwelijks de soort pijn die ze hadden tijdens de bevalling herinneren.
En vergeet of verdraai je heel veel herinneringen en gedachtes.
Ook kunnen prikkels anders of niet overkomen dan ze werkelijk zijn.
Maar misschien ben ik gewoon te nuchter hiervoor
Je hersens kunnen je ontzettend voor de gek houden.. En als dieren paranormaal zijn omdat ze soms raar reageren, dan ken ik heeeeel veel paranormale paarden
Vooral in de bak stikt t van de geesten. Eileen_ schreef:IzAw schreef:Dit is dus precies hoe ik denkMaar ik vraag mij dus af (niet aanvallend bedoeld)
Of alle verhalen van mensen hier waar zijn.
Je brein doet gekke dingen met een mens.
Ik was van een paard gevallen, doordat ie schrok en begon te bokken.
Achteraf bleek hij helemaal niet geschrokken te zijn.
Hij gaf gewoon 1 bok. Terwijl het voor mij leek dat het er meer waren.
Dus mijn brein heeft iets ingeprent wat er nooit was.
Hoe gek het ook klinkt onze hersenen beschermen ons voor heel veel.
Zo kunnen vrouwen die pas moeder zijn geworden, zich nauwelijks de soort pijn die ze hadden tijdens de bevalling herinneren.
En vergeet of verdraai je heel veel herinneringen en gedachtes.
Ook kunnen prikkels anders of niet overkomen dan ze werkelijk zijn.
Maar misschien ben ik gewoon te nuchter hiervoorJe hersens kunnen je ontzettend voor de gek houden.. En als dieren paranormaal zijn omdat ze soms raar reageren, dan ken ik heeeeel veel paranormale paarden
Vooral in de bak stikt t van de geesten.

CharlotteJay schreef:hahahaha ik kreeg berichten door de radio ...en flitsen uit de radio en er was niets mis mee maar ik zie die dingen (schimmen overleden mensen en dieren ook vaak dus ben niet bang te krijgen )
dat lampje heb ik ook vaakgehad
krassen over de muren
brommen en mn naam horen roepen mijn kat die aanvallend ga liggen mauwen hond uit t niet grommen
niet om je bang te maken maar ze doen niks willen vaak alleen je wat vertellen
CharmingS schreef:Haha ik klik op het topic en zie meteen de afknapper die ik ook had toen hij binnen kwam.. Hij had een dikke trui aan en een jeans en daaronder van die teenslippers met zo'n "brazilian" logo er op. Denk dat dat ook een van de redenen was waarom hij niet perse de nacht hier door hoefde te brengen haha
Captain schreef:Niet om je bang te maken, weet je zeker datje honden scheten lieten of stonk het gewoon in huis?

VivaLaVida schreef:CharlotteJay schreef:hahahaha ik kreeg berichten door de radio ...en flitsen uit de radio en er was niets mis mee maar ik zie die dingen (schimmen overleden mensen en dieren ook vaak dus ben niet bang te krijgen )
dat lampje heb ik ook vaakgehad
krassen over de muren
brommen en mn naam horen roepen mijn kat die aanvallend ga liggen mauwen hond uit t niet grommen
niet om je bang te maken maar ze doen niks willen vaak alleen je wat vertellen
Haha ik las "mijn hond ging mauwen uit t niets"
Dacht al dan moet je je wel zorgen gaan maken ja