Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Dungen, kan wel een paar kroegen noemen waar je toch echt bosschenaar moet zijn (of er verrekes veel op moet lijken!
)
En moest toen een vriend van ons draaien!
Ik dacht dat de hele korte putstraat alleen voor boschenaren bedold was maar er stond de 7de hemel. Sorry
allemaal mensen die elkaar kennen met zo'n jasje aan. Dan voel jeje zeker een buitenbeentje
Lichtelijk! Niet door mij hoor!!

Barbabientje schreef:Gebeurd in db ook niet.. Als je een kiel/jas aan hebt
Bonita_Bon schreef:Barbabientje schreef:Gebeurd in db ook niet.. Als je een kiel/jas aan hebt
Ook niet als je verkleed bent (mits je meer aan hebt als 5 vierkante cm stof), tenminste dat is mijn ervaring, super naar mijn zin gehad als verklede 'buitenstaander', met zowel mensen van buitenaf als de harde kern Bosschenaren
beginnen te huilen als je bier omvalt, tja dan is het duidelijk dat je een buitenstaander bent.. Je eigen bier afgeven als je dat van iemand anders omgooit, bosschenaar of goed geïmporteerd
Barbabientje schreef:Bonita_Bon schreef:
Ook niet als je verkleed bent (mits je meer aan hebt als 5 vierkante cm stof), tenminste dat is mijn ervaring, super naar mijn zin gehad als verklede 'buitenstaander', met zowel mensen van buitenaf als de harde kern Bosschenaren
Ja ligt er vooral aan hoe je je gedraagtbeginnen te huilen als je bier omvalt, tja dan is het duidelijk dat je een buitenstaander bent.. Je eigen bier afgeven als je dat van iemand anders omgooit, bosschenaar of goed geïmporteerd
gebeurd hier (dorp) en in de stad (Tilburg) net zo goed. Nog nooit gehad dat iemand mijn bier omgooide en ik er geen nieuwe voor terug kreeg