Yonker schreef:Het is een mening het is niet per definitie waar, dat wordt hier nogal door elkaar gehaald mening en wat waar is. Ik vind het niet aso als iemand niet open doet, want je weet niet waarom en ik ga echt niet naar binnen kijken. Ik vind het wel aso als je iemand ziet zitten en je diegene vanuit het raam weg gaat wuiven of gewoon het heel hard negeert terwijl ik toch echt wel hoor dat de bel het doet.... Als iemand bezig is, dan is het wat anders maarja. Het gaat hier om meningen en dat wordt vergeten hier in het topic lijkt wel. Maar goed ik zie niet in waarom je niet even 20 seconden naar de deur kan lopenMaar heel veel mensen hier blijkbaar wel. Gelukkig is niet iedereen hetzelfde.
Weg wuiven weet ik niet zo goed wat ik daarvan moet denken. Dat komt wel neerbuigend over denk ik. Keihard negeren, kans is klein uiteraard maar er zijn ook doven en slechthorenden, dus dat weet je ook niet altijd.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik altijd de deur open doe. Maar ik begrijp echt wel heel goed waarom mensen ervoor kiezen het niet te doen. Ik ben ook wel eens echt helemaal stuk na een lange dag hard werken, dan moet ik mijzelf ook echt omhoog werken om op te staan. Als het dan voor een collectebus moet om nee te zeggen, snap ik heel erg goed dat mensen daarvoor passen. Ik moet ook wel zeggen dat ik tegenwoordig in een appartement woon en echt blij ben dat er niet meer zo vaak collecteerders komen.
Iedereen mag vinden wat ie wil natuurlijk, maar ik vind asociaal wel een erg lelijk woord hiervoor.
Maar heel veel mensen hier blijkbaar wel. Gelukkig is niet iedereen hetzelfde.

mensen eigenen zich nogal rechten toe hier.
Ik ga echt niet voor een raam staan en dan naar binnen gluren
Dat vind ik idd ook niet kunnen. Maar agh hier komen we toch niet uit, je hebt voorstanders en je hebt tegenstanders, thats the world!