Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
NathalietjeB schreef:Ik vind dit anders wel eng http://m.telegraaf.nl/binnenland/articl ... ons-dreigt
lady62 schreef:Geloof en een drang naar macht is een heel gevaarlijke combinatie.
En voor degene die mee willen doen met de IS daar laat ze gaan en nooit meer terug laten komen.
Tegenhouden heeft denk ik geen zin want dan zit dat zootje hier en gaan ze hier de boel lopen zieken.
Eruit met die gasten.
lady62 schreef:Ik vraag me af wat er geestelijk met al die kinderen gebeurt die er midden in zitten.
Gaan die al dat geweld en angst normaal vinden en wat zullen die gaan doen als ze volwassen zijn.
Courses schreef:Ik vind 't sowieso altijd een beetje raar wanneer er een hele troep 'militairen' de trein in komt in uniform. I mean .. ze zijn dan toch niet aan 't werk? Artsen lopen ook niet in hun jassen over straat toch?
) zie je dan dat het militairen zijn.
ThirzaXinge schreef:Tja ik weet niet wat ik hiervan moet denken, maar nederland is al aardig in het nauw gedreven heb ik het gevoel....
Gewoon ook omdat die gemene mensjes hier ookal zijn, ze hoeven alleen nog maar een aanslag te plegen en nederland is in paniek.
Vroeger zij iedereen "nee in nederland is het superveilig en als er een bedreiging dan doen ze er wel iets tegen" nou niet dus.
Hebben ze weer mooi voorelkaar hier in dit landje.
)
ThirzaXinge schreef:Verkeerd ingevult ik ben 23
Courses schreef:Ik vind 't sowieso altijd een beetje raar wanneer er een hele troep 'militairen' de trein in komt in uniform. I mean .. ze zijn dan toch niet aan 't werk? Artsen lopen ook niet in hun jassen over straat toch?
Ik kijk er hier niet raar van op, zit hier vlakbij de grootste kazerne van Nederland dus zie hier dan ook heel wat voorbij komen. Tanks, helikopters, oefeningen noem maar op. Leverage schreef:Ik denk dat ik maar ga stoppen met het volgen van alle nieuwsberichten, word er niet goed vanMaar op tv word je er aan de andere kant ook bijna dagelijks mee geconfronteerd met die groeiende dreiging voor NL. Hoorde laatst op m'n werk dat er al een negatief reisadvies is voor Londen.