Varekaj schreef:Kwaliteit is toch het voornaamste. Als die niet goed zit, laat ons zeggen elke keer zelfde routine en het is niet meer dan "op en af", dan heb je na een tijd toch ook geen zin meer om er nog aan te beginnen? Dat is zoals een film die je tig keer gezien hebt en waarvan je alle dialogen kan meepraten.
Ayasha: ik vind het anders wel irritant, die gemiddeldes. Vanwege zijn werk worden we er aardig vaak op aangesproken "zo jullie halen de gemiste schade wel in als hij thuis is zeker? dan komen jullie je bed toch niet uit?" Als je er niets op zegt krijg je gelijk de reactie "doen jullie het zo weinig dan". Wat heeft dat er nou mee te maken?
Dan zou ik heel rustig zeggen; "Dat zijn jouw zaken niet en ik kan deze opmerkingen ook niet appreciëren."
Als er opmerkingen gemaakt worden over seksleven zegt mijn man meestal: "Dat is onze zaak." en klaar.
Als ze dan vervolgens mijn blik zien hoef ik meestal niks meer te zeggen.
Stoere kerels worden dan spontaan puppie's met de staart tussen de benen (figuurlijk)
Pil en spiraal voorkomen volgens mij je eisprong niet... Die voorkomen dat het kan innestelen. (maken het baarmoederslijmlies vrucht-onvriendelijk)
En ik ken een koppel dat helemaal geen seks meer heeft maar dat nog steeds gelukkig samen is. Sterker nog ik denk dat je ze de kost niet wil geven die op latere leeftijd helemaal geen seks meer hebben maar toch gelukkig samen zijn.. Dus dat de relaties zonder seks vaak stranden zou ik ook niet zo durven zeggen. Aandacht voor mekaar kan ook zonder seks.
Laatst bijgewerkt door Ayasha op 19-08-14 09:43, in het totaal 2 keer bewerkt