Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
believe me
Ik denk overigens dat de meeste mannen niet de ballen hebben om nee te zeggen
hidsiiiggg schreef:hahaha:p
ik ben wel echt anders gaan denken over vreemdgaan... Ik was altijd heel erg anti... maar dat is nu wel een beetje weg...
ik geloof dat hij het deed omdat het een zwakte van hem is... eerlijk is eerlijk... en iedereen die hem kent weet dat... als hij een mooie vrouw ziet... en hij krijgt de kans... dan zegt hij geen nee:P
maar ik weet nu wel dat hij daar verder geen gevoelens bij heeft... Ik denk echt dat ik er geen spijt van zou hebben gehad:P
overigens had hij er wel erg veel spijt van... Er heeft nog nooit iemand zoveel moeite gedaan om mij voor zich te winnen:P
lady62 schreef:Helaas is het niet zo simpel ik denk dat menig een denkt rennen en dumpen.
Maar het heeft nu eenmaal grote gevolgen namelijk het afhankelijk zijn, kinderen wonen geld enz.
Als je de beslissing neemt om uit de relatie te stappen dan is dat heel moedig.
Er gaat vaak ook een periode aan vooraf om moed te verzamelen.
Zeker als je niet zo zelfverzekerd bent.
gaat hij een relatie aan dan kan hij opdonderen
Ik hem gezegd, nogmaals en daar is het gat van de deur! 
Cayenne schreef:Tja, aan de andere kant. Jij schuift hem niet zomaar ff aan de kant, maar dat deed hij op het moment dat hij zijn snikkel achterna ging wel met jou. Ik heb het ook van dichtbij meegemaakt en diegene had vooral spijt van het feit dat de waarheid boven water was gekomen, en niet van het feit dat hij uberhaupt vreemd was gegaan. En dan weet je het nog maar van die keer en niet van de dames die hij ervoor heeft bezocht. Dan mag je ook nog eens hopen dat hij het wel veilig heeft gedaan en je niet nog eens bent blootgesteld aan allerlei SOA's.
Ik vind het knap dat sommige mensen zich er overheen kunnen zetten, maar ik geef iemand één keer volledig vertrouwen en als ze dat op die manier beschadigen, dan zijn ze toch not that into you en is daar het gat van de deur.

Cayenne schreef:Ik snap dat het moeilijk is om bij je man weg te gaan, maar je laat je toch niet zo behandelen meid? Er is overal wel een oplossing voor, echt waar! Je moet alleen zelf die vicieuze cirkel doorbreken en voor jezelf en je kinderen kiezen. Je man kiest duidelijk niet voor jou en op deze manier maak je het hem helemaal makkelijk.
Herman97 schreef:Ik vind het onvergevelijk .... als lust wint van liefde mag je er wat mij betreft wel blijven. Ik ben getrouwd, al ruim 10 jaar en we hebben twee mooie gezonde meiden. Van dichtbij meerdere keren meegemaakt en ik snap sommige vrouwen niet dat ze dan maar bij hun vreemdgaande partner blijven omdat hij zo'n leuk salaris heeft. Nou sorry maar mijn geluk vind ik belangrijker dan geld. Misschien klink ik heel erg rechtdoor zee maar zo denken wij er alle twee over. Mijn man is int.chauffeur en van maandag tot vrijdag weg. Wij vertrouwen elkaar volledig.
Wanneer je vreendgaat en het dan ook nog uitkomt zak je bij mij heel diep. Als je het eerlijk opbiecht is er nog enig inzicht in je lijf gekomen en lijkt het misschien nog wel dat men spijt zou kunnen hebben maar de actie van mijn kant is het zelfde ..... koffers pakken !!!!!!!
zelfs dat ene foutje waar de liefde, die misschien even zo vanzelfsprekend was, ff 'vergeten' was in een vlaag van opwinding
tjaakje schreef:Ik vind het schokkend hoe zwart-wit zo veel mensen denken. 1x vreemd gaan en alles wat je met zo iemand hebt opgebouwd, waar je jaren lang aan hebt gewerkt, wordt aan de kant geschoven. Ik praat vreemdgaan echt niet goed, maar mensen behandelen het meteen zo zwart-wit. De mens heeft lang geleden de afspraak gemaakt om monogaam te zijn en te leven. Maar diep van binnen zijn wij niet monogaam. We kunnen die afspraak nog altijd maken met elkaar, als partners. Maar als 1 van de partners dan een keer een moment van zwakte heeft, is dat absoluut onvergefelijk en is het van een lieve partner die alles voor je overheeft ineens de grootste zak die er bestaat.
Natuurlijk schaadt het het onderling vertrouwen. En natuurlijk moeten gemaakte afspraken nagekomen worden. Maar zou een relatie niet sterk genoeg moeten zijn om dat vertrouwen weer op te bouwen? Zeker de mensen die zeggen: maar ik hou nog zo veel van hem. Wie zegt dan dat je bij hem weg moet??? Zolang hij ook van jou houdt en jullie samen willen werken aan het opnieuw opbouwen van vertrouwen.