iemand opgevangen. wat nu verder?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-14 20:43

PenP2014 schreef:
Ze willen me niet bannen -O- Wordt niet gedaan op verzoek..Je komt er nooit meer vanaf ook _O-

En als je nu eens heel lelijk tegen mij doet b.v. :')

FlyAway

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-14 20:44

PenP2014 schreef:
Ze willen me niet bannen -O- Wordt niet gedaan op verzoek..Je komt er nooit meer vanaf ook _O-

Leen je bokt-account even uit aan kevertje. Heb je zo een ban te pakken :D

Cinderella

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-14 20:44

Zelfs het beheer? Daarvan mag je toch wel wat verantwoordelijkheid verwachten.. :+

Heel jammer dat het zo moet lopen. Niet iedereen op bokt is zo TS. Echt zonde dat de toon door een bepaald groep wordt gezet..

edit: boktbeleid afkraken levert meestal wel een bannetje op :')
Laatst bijgewerkt door Cinderella op 29-07-14 20:45, in het totaal 1 keer bewerkt

PenP2014

Re: iemand opgevangen. wat nu verder?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-07-14 20:45

Dat heb ik al uitgebreid gedaan _lies_ -O-

Jennyj01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-14 20:46

Het geeft het topic wel weer een enorme boost :):)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-14 20:47

Anders licht je even iemand op?

Op de boktmarkt :))

Levert ook een permanente ban op

Iejoor

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-14 20:49

Gewoon doorgaan hoor! Komt van zelf! :Y)

Ik zou gewoon op Bokt blijven hoor!
trek je niks aan van Die stomme *piep* *piep* mensen die geen hart hebben,

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-14 20:50

Vind je je reactie niet wat overdreven, PenP? Ik heb niemand gezien die je de grond in trapt? Ook niet in het andere topic, of heb ik over een reactie heen gelezen?
Maar het staat je natuurlijk vrij om te vertrekken. Je kunt toch ook gewoon niet meer inloggen? Ik snap nooit zo goed waarom mensen daar een permanente ban voor nodig hebben :o

Cinderella

Tsja ik zou het zonde vinden als je gaat TS, ik was juist zo benieuwd naar updates en ik denk wel meer mensen!

mensen oplichten, uitschelden, reltopics maken, openlijk moderators en beheer beledigen..
hmm ik kan me herinneren dat ik ook ooit een ow te pakken had voor overmatig smileygebruik, dus dat kun je ook proberen :')

BiHB

Meestal ben ik een redelijke stille mee lezer...

TS, je bent een TOPPER, een warm mens met een mega hart op de juiste plek!
De wereld zou een stuk mooier zijn als er meer mensen zoals jou zouden zijn...

Ik vind het heel jammer dat je blijkbaar zo de grond in wordt 'geduwd' , dat het voor jou een reden is om hier weg te gaan...

triest dat er zo met elkaar wordt omgegaan... Daar sta je dan met je goede gedrag... Heel apart.

Ik hoop stiekem toch dat je nog wel blijft, en ons zo nu en dan beetje op de hoogte kan houden.

PenP2014

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-07-14 20:51

Iejoor

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-14 20:52

: :D :D :D :D :D :D

Jennyj01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-14 20:52

Cayenne schreef:
Vind je je reactie niet wat overdreven, PenP? Ik heb niemand gezien die je de grond in trapt? Ook niet in het andere topic, of heb ik over een reactie heen gelezen?
Maar het staat je natuurlijk vrij om te vertrekken. Je kunt toch ook gewoon niet meer inloggen? Ik snap nooit zo goed waarom mensen daar een permanente ban voor nodig hebben :o

Misschien niet ontopic maar via pb wel. Althans ik kreeg via pb een aantal hele rare berichten hoor van iemand waar je zo'n houding niet van verwacht. -:(-

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-14 20:54

Ah ok, nou in dat geval, gewoon negeren en lekker verder bokken :) Gewoon boven staan!

Littera

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-14 20:57

Ik lees al een tijdje mee, ook in het andere topic, en ik wil toch reageren.

Lieve TS, je hebt iets fantastisch gedaan. Ik vind het erg jammer dat sommige bokkers een bepaalde mening over je actie hebben, want je bent een volwassen vrouw die te oordelen naar de berichten die ik heb gelezen heel goed weet waaraan ze begon en waarom ze een vreemde wilde opvangen. Je hebt haar gebeld en je gevoel was goed, dus handelde je.

Hoeveel mensen gebruiken er geen tinder of melden zich aan op datingsites of meeten bokkers, die zo alleen maar kennen via internet? Hoeveel mensen hebben er geen relatie of vriendschap met een tweaker gekregen na de 1 april-grap van vorig jaar? Die mensen kenden elkaar ook niet, die hebben elkaar ook ooit voor het eerst gezien zonder te weten wie ze voor zich zouden hebben. Misschien was er veel contact via internet, misschien facebook, of misschien een telefoongesprek of skype, maar in theorie zouden al die mensen ook een seriemoordenaar in huis gehaald kunnen hebben. Hoor je daar wat over? Nee.

Daarom vind ik het heel vreemd en onterecht dat sommige mensen hier zo moeilijk over doen. Je hebt snel en slim gehandeld TS, en zoals ik al schreef kan je in je berichten lezen dat je je hoofd erbij hebt gehouden.

Wat je ook doet en of je weggaat of niet, onthoud alsjeblieft dat je een inspiratie bent. En niet alleen voor mij.
Laatst bijgewerkt door Littera op 29-07-14 20:58, in het totaal 1 keer bewerkt

mick75

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-14 20:58

De allersnelste manier is volgens mij kiwiko op je account laten schrijven. Dan zijn ze supersnel. Wedden?

Maar serieus, ik vind het super wat je gedaan hebt, alle respect. Ik doe het je niet na. Maar door zon actie weet je dat je commentaar kan krijgen, lang niet iedereen begrijpt dat je dat kan en durft. Ik zou denken van jammer dan bokt, ik sta erboven, recht mijn schouders en bok trots verder. Voordat alleen angsthazen en regelfreaks en zo overblijven. Zolang je voor jezelf kan verantwoorden wat je doet is het goed.

Succes!

F_inley

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-14 20:59

PenP2014 schreef:

Gewoon even over rellen dan heb je zo een ban!

Ik vind je een top wijf ben een stille meelezer maar heb diep respect voor jou!

(Kruipt weer terug onder haar steen)

Cinderella

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-14 21:00

Haha kiwiko ja _O-

moonfish13

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-14 21:01

Ik neem aan dat ze hier nog mee leest: Go KiWiKo en blij om wat van je te horen! :)

xxxxxx2000

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-14 21:43

Wie is toch kiwoko???
TS laat je niet kisten!!!!! Zouden de azijnpissers wel willen. PB's zou ik echt k*k aan hebben. Als je zo laf bent om dat in pb te doen pfff. Zelfs boktbeheer zelfs?! Ik heb geen post van je gezien wat dat rechtvaardigt

PenP2014

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-07-14 21:45

xxxxxx2000 schreef:
Wie is toch kiwoko???
TS laat je niet kisten!!!!! Zouden de azijnpissers wel willen. PB's zou ik echt k*k aan hebben. Als je zo laf bent om dat in pb te doen pfff. Zelfs boktbeheer zelfs?! Ik heb geen post van je gezien wat dat rechtvaardigt

Kiwiko is een topper <3

xxxxxx2000

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-14 21:47

Maar hoe wat waar???

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-14 21:49

Gebruik de zoekfunctie eens :)

elenaMM77

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-14 21:50

xxxxxx2000 schreef:
Wie is toch kiwoko???

ik deed ook even lelijk in pm,
omdat ik niet meer op het topic wilde reageren omdat ik mij aangevallen voelde, maar ik wel vond dat ik de vragen moest beantwoorden (beleefdheid en nijdig).. en de laatste regels waren niet echt de vriendelijkste..

maar we hebben het misverstand opgelost..

denk dat er heel veel buiten het zicht gebeurd, waardoor we eigenlijk maar de helft meekrijgen als lezer..
en soms op iets reageren dat al heel anders of verder is dan dat het lijkt.

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-14 21:50

Ik snap dat niet iedereen op de hoogte is van Kiwiko. Kort samengevat is dat een gebruiker die jarenlang erg actief was op het forum maar inmiddels al een paar jaar niet meer door een ban.

PenP, laat je niet kisten door negatieve uitdrukkingen, ik denk oprecht dat de meeste mensen reageren zich zorgen maken over wat er wellicht kan gebeuren. Fijn dat je niet geband kan worden trouwens. :D :D :D