Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
_Nancy schreef:Kan er wel om lachen, maar tegelijkertijd is het ook irritaaaaantttt dat hij niet appt!
Veel mannen hebben gewoon niet zo'n behoefte aan appen en sms'en, en genieten er veel meer van om je in het echt te zien. Dat hoeft niet te betekenen dat hij niet aan je denkt, maar gewoon dat het hem niet zo ligt om dat steeds maar weer in een bericht te uiten.
als mijn man een heel weekend weg is kan het ook maar zo zijn dat ik niks hoor. Geen bericht goed bericht denk ik dan maar
relax, als hij je niet interessant genoeg vond had je toch geen relatie?
Geryon schreef:Oh ik vind het juist heerlijk! Ik app 24/7 met vriendje als we niet bij elkaar zijn. Al vanaf dag 1.
Geryon schreef:Ayasha schreef:Hij is aan een zwembad met vrienden... Da's toch in gezelschap?
En appie sturen, is toch niet vastgeplakt zitten aan je mobiel?
erg gezellig samen winkelen is dat. 
als hij met vrienden uit is, moet ie niet met mij zitten appen. Alleen als hij daar zelf zin in heeft/tijd voor heeft, niet omdat ik anders zeur. Ik ben zondag een heerlijke rit gaan maken met vrienden, dan heb ik ook geen tijd om te appen.
Gelukkig kan vriendlief ook inzien dat ik het niet vervelend bedoel en waarschuw hem altijd als het weer zover is.
En dan nog maar zeuren als ik hij even buiten wilt omdat ik zeg dat die dat moet doen. 
ik lees alleen maar negativiteit, wat maak je het jezelf moeilijk zeg
xSlvna schreef:Probleem is dat ik dat wel sta, alleen tegenover mijn vriend niet. Heb gewoon twee dingen in mijn hoofd, mijn gevoel (en dat zijn er ook weer twee, de bange en de nuchtere kant) en wat ik weet.
Alleen die bange hangt me de kont uit.![]()
Ach krijg net foto's toegestuurd van een nieuwe scooter, kinders (hij en mijn beste vriend) zijn gezellig met scooters onderweg, had ik ook niet anders verwacht eerlijk gezegd.