Vrouwen logica is niet bepaald logisch

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

LoveChamp

Re: Vrouwen logica is niet bepaald logisch

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-14 17:09

ja nogal herkenbaar @Teelee :')

Eline91

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-14 18:18

_Nancy schreef:
Kan er wel om lachen, maar tegelijkertijd is het ook irritaaaaantttt dat hij niet appt! _-:(

Ach, laat je vriend af en toe eens gewoon met rust ;) Veel mannen hebben gewoon niet zo'n behoefte aan appen en sms'en, en genieten er veel meer van om je in het echt te zien. Dat hoeft niet te betekenen dat hij niet aan je denkt, maar gewoon dat het hem niet zo ligt om dat steeds maar weer in een bericht te uiten.

Ik had een vriend die me ook steeds vroeg om meer te appen, en dat is jammer genoeg voor een deel ook de reden geweest dat het niet werkte tussen ons. Ik dacht vaak aan hem en hield van hem, maar vond het moeilijk om dat in een bericht te typen. Eigenlijk vond ik dat ook nutteloos, want daardoor miste ik hem niet minder. Het appen werkt gewoon niet voor iedereen als vervanging van rechtstreeks contact.
Helaas had mijn vriend er te veel moeite mee om me daarin te geloven/vertrouwen als ik niet de hele tijd uit mezelf naar hem appte, hij kon zich niet voorstellen dat ik die behoefte niet had. Omdat daar steeds ruzie van kwam hebben we uiteindelijk beslist om onze relatie stop te zetten :\

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-14 08:51

Ik snap ook niet echt het nut van appen := als mijn man een heel weekend weg is kan het ook maar zo zijn dat ik niks hoor. Geen bericht goed bericht denk ik dan maar ;) relax, als hij je niet interessant genoeg vond had je toch geen relatie?

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-14 10:59

Oh ik vind het juist heerlijk! Ik app 24/7 met vriendje als we niet bij elkaar zijn. Al vanaf dag 1.

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-14 11:02

Das prima als je alleen bent, maar in gezelschap, zoals het hiervoor beschreven geval, ga je toch niet van je vriend verwachten dat hij aan z'n telefoon vast geplakt zit. Ik vind het nogal aso om continu met je telefoon bezig te zijn...

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-14 11:08

Nee natuurlijk niet. Maar ik zie geen enkel bericht waaruit blijkt dat iemand dat verwacht?

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-14 11:13

Hij is aan een zwembad met vrienden... Da's toch in gezelschap? :)

Eline91

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-14 11:18

Geryon schreef:
Oh ik vind het juist heerlijk! Ik app 24/7 met vriendje als we niet bij elkaar zijn. Al vanaf dag 1.

Als je vriendje dat ook fijn vindt is er toch geen probleem? ;)

Enkel als je vriend aangeeft het niet zo leuk te vinden moet je hem af en toe eens kunnen met rust laten, zeker wanneer hij bij vrienden is. En ik weet niet hoe het met jullie zit, maar in het zwembad heb ik m'n mobiel toch niet bij me hoor :')

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-14 12:15

Ayasha schreef:

En appie sturen, is toch niet vastgeplakt zitten aan je mobiel?

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-14 12:22

Ik stuur alleen praktische berichten naar mijn vriend; 'neem je op de terugweg even brood mee?'
:')

Moderne vorm van boodschappen briefjes hahaha

Toen ik jonger was,stuurde ik hem wel meer berichten of het leuk is daar of wat dan ook. Maar die behoefte is weg :')

ElineS

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-07-14 00:48

Afbeelding

:D

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-14 10:14

Geryon schreef:
Ayasha schreef:

En appie sturen, is toch niet vastgeplakt zitten aan je mobiel?

In de praktijk vaak wel voor zo ver ik zie, mijn moeder zelfs bij haar nieuwe vriend. :roll: erg gezellig samen winkelen is dat. :j

Manlief is twee weekends weg geweest. Eentje vlakbij de andere verder. 'S morgens stuur ik een goedemorgen opdat ie weet dat ik wakker ben geworden, anders is ie bezorgd. Rond de middag stuurde hij mij dan effe als ze aten en 's zaterdag avonds zen berichtje of 4/5 toen ie verder zat maar toen hij hier zat eigenlijk niet. Hij kwam toch thuis slapen. :') als hij met vrienden uit is, moet ie niet met mij zitten appen. Alleen als hij daar zelf zin in heeft/tijd voor heeft, niet omdat ik anders zeur. Ik ben zondag een heerlijke rit gaan maken met vrienden, dan heb ik ook geen tijd om te appen.

_JTM

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-14 10:52

Goh, wat een herkenbaar topic. Sommige dingen komen me zó herkenbaar voor. Vooral als ik ongesteld moet worden kan ik van het een op andere moment omslaan :x Gelukkig kan vriendlief ook inzien dat ik het niet vervelend bedoel en waarschuw hem altijd als het weer zover is.

Hadden laatst ook zo'n voorval waarbij ik zei dat hij mocht doen waar hij zin in had maar dat ik eigenlijk liever had gehad dat hij thuis was gebleven. Weet van mezelf dat ik dan onredelijk kan reageren dus hij heeft er verder ook niks van gemerkt. Was een paar jaar geleden wel anders, dan kon ik ook uren boos zijn terwijl diegene dan niks fout deed.

Grappig om te lezen dat er meerdere mensen hetzelfde hebben.

xSlvna

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-14 11:49

Gemeen, hij vraagt wanneer die me moet/kan komen ophalen dus zeg ik dat die maar een uurtje met vrienden naar buiten moet, dus, logischerwijs reageert hij 'Oké, ik zie je om half 1'. Nee, vind ik niet leuk, kom naar mij nu, waarom wil je niet met mij naar buiten? :\

Grapje, arme jongen. Ben pas 2 maanden met hem samen en al sinds 1 juli iedere dag 24/7 bij hem. Op een uurtje of 48 na in die hele periode... Als ik op het paard zat ofzo... :o En dan nog maar zeuren als ik hij even buiten wilt omdat ik zeg dat die dat moet doen. :+
Ik ga hem er ook niet lastig mee vallen nu, dat vind ik niet fair.

_JTM

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-14 12:22

Snap niet heel van je bericht om eerlijk te zijn xSlvna, maar jij geeft aan dat hij naar buiten 'moet', doet hij dat word je boos? Het is maar een uurtje! Zou me daar absoluut niet druk om kunnen maken, je hebt ieder toch je even leven?

xSlvna

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-14 12:28

Dat is ook het probleem, ik stuur hem naar buiten en ben dan 'boos' dat die niet zegt dat die mij liever ziet.

Hebben inderdaad allemaal een eigen leven, klein nadeel is dat we in de zelfde vriendengroep zit. Als hij dus 'alleen' naar vrienden is, ben ik dus automatisch niet bij vrienden. :o

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-14 13:38

Sjonge... Hoe hou jij je leven vol met jezelf :o ik lees alleen maar negativiteit, wat maak je het jezelf moeilijk zeg :?

xSlvna

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-14 13:40

Ach wees niet bang, die vraag stel ik mezelf ook al jaren. _O-

Ik vraag me wel af waarom direct zo persoonlijk en open aangevallen moet worden, hallo, heb ook gevoel.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-14 13:47

Misschien eens in de spiegel kijken, wellicht ligt daar het antwoord. :)

_JTM

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-14 14:10

Daar zou ik me dus echt niet druk over kunnen maken xSlvna. Ben zelf ook niet in alles de makkelijkste maar wanneer ik mijn vriend zelf zou wegsturen zou ik absoluut niet boos worden als hij dan braaf luistert.

Misschien een tipje om aan je eigen zelfbeeld oid te gaan werken? Lijkt me dat je niet geheel sterk in je schoenen staat als je je zo aan je vriend vast klampt (overigens geen aanval oid).

xSlvna

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-14 14:15

Probleem is dat ik dat wel sta, alleen tegenover mijn vriend niet. Heb gewoon twee dingen in mijn hoofd, mijn gevoel (en dat zijn er ook weer twee, de bange en de nuchtere kant) en wat ik weet.

Alleen die bange hangt me de kont uit. :+

Ach krijg net foto's toegestuurd van een nieuwe scooter, kinders (hij en mijn beste vriend) zijn gezellig met scooters onderweg, had ik ook niet anders verwacht eerlijk gezegd.

Cchanny

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-14 14:16

Bekend :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-14 21:39

xSlvna schreef:
Probleem is dat ik dat wel sta, alleen tegenover mijn vriend niet. Heb gewoon twee dingen in mijn hoofd, mijn gevoel (en dat zijn er ook weer twee, de bange en de nuchtere kant) en wat ik weet.

Alleen die bange hangt me de kont uit. :+

Ach krijg net foto's toegestuurd van een nieuwe scooter, kinders (hij en mijn beste vriend) zijn gezellig met scooters onderweg, had ik ook niet anders verwacht eerlijk gezegd.

Ik stel voor dat je jezelf een goede schop onder de kont geeft en stopt met zo belachelijk te doen.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-14 23:07

Ik stel voor dat je je aan je onderschrift houdt of het weg haalt.

Eline91

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-14 07:49

Ik stel voor dat we het een beetje vriendelijk houden? -O-