Truitje met 69 als print.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Hhilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-14 15:06

Britta31 schreef:
Nou,dit komt toch niet voor in de huis,tuin en keuken slaapkamer.En wij zijn best creatief in de slaapkamer hoor.En het was man en vrouw op elkaar met de neus in elkaars voorkant.Sorry bokt.

Jawel dit komt wel voor in de huis, tuin en keuken slaapkamer :') Jullie zouden het eens moeten proberen := :D :D

fargo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-14 15:07

Britta31 schreef:
Wij zijn 46 en 50 jaar.Dat zal wel te oud zijn dan.En zijn wij nou de enige van bokt die dit niet doen.Dat geloof ik niet hoor.

Als jouw dochter helemaal niet met die gedachte dat shirt koopt, waarom zou je haar en dat shirt dan besmetten met deze "foute gedachten".. Is het een leuk shirt dat er verder netjes uitziet (niet te bloot of ordinair) in leuke kleuren? Laat haar dan..

PS Ik ben 47 en dat standje was toen ik jong was ook al bekend dat betekent niet persé dat je het uit moet voeren ;-)

Gulpje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-14 15:08

justkid schreef:
Leg de betekenis eens aan je dochter uit. Misschien heeft ze geen idee en voelt ze zich er zelf niet prettig bij.
Dan kun je ook je twijfels kenbaar maken en het er met haar over hebben.

*\o/* *\o/* *\o/*

"Nou kijk kind, de meneer gaat dan ondersteboven op de mevrouw liggen..."

_O-

Depende

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-14 15:11

Fargo, het is wel een crop top, die bedekken nog net je onderste rib en laten de rest bloot, dat in combinatie met het nummer maakt dat ik wel even zou denken zo.

Zo erg is 69 nou ook weer niet, ik bedoel orale seks is imo normaal.

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-14 15:12

renee16 schreef:
Kan me niet voorstellen dat coolcat direct een verwijzing wil maken naar een standje. Maar kan me voorstellen dat puberjongetjes (me meisjes net zo goed) dit wel doen.

Coolcat heeft op sommige croptops ook heel groot f*ck staan. Alleen dan een u ipv * :+

Amaris

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-14 15:12

Hhilde schreef:
Britta31 schreef:
Nou,dit komt toch niet voor in de huis,tuin en keuken slaapkamer.En wij zijn best creatief in de slaapkamer hoor.En het was man en vrouw op elkaar met de neus in elkaars voorkant.Sorry bokt.

Jawel dit komt wel voor in de huis, tuin en keuken slaapkamer :') Jullie zouden het eens moeten proberen := :D :D

haha Hhilde, ik dacht het jij zegt het 8-)

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-07-14 15:13

Je moet kinderen ook niet te snel vroegwijs maken.Ze slaapt nog met een knuffelbeer in bed.En dan 69 uitleggen.

Carlijn101

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-14 15:14

Winged schreef:
Hhilde schreef:
The Summer of 69 gaat niet over 1969? ..... :oo ;( -O-

Nope

Jawel hoor..
Als je de tekst een beetje kent..
Ontmoet een meisje (2e couplet uit m'n hoofd) zou eg vreemd zijn elkaar in die positie te ontmoeten ;)!
Het grootste gedeelte gaat over een band, ook daarvan lijkt het me sterk dat ze naar een standje verwijzen ;).

Gaat gewoon over de zomer van 1969!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-14 15:15

Bij ons op school is §10 (!!!!!!) al een normale leeftijd om door te denken. Van ons groepje denk ik het minst snel door. Ik geniet nog evenveel van mijn banaan en zeg gewoon dat ik nat ben als ik binnenstap terwijl het geregend heeft.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-14 15:15

Zeg dat ze het shirtje niet aan mag en bied haar vervolgens aan om samen een nieuw shirtje te gaan kopen. Ik zou er als dochter alleen mee akkoord gaan als ik een nieuw shirtje zou krijgen namelijk.. :D

Gulpje

Re: Truitje met 69 als print.

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-14 15:17

Ach jee, ik kan me nog herinneren dat mijn zusje een meiske in de klas had die als achternaam de Pijper had. Toen waren ze gelukkig allemaal nog zo klein en onwetend dat dat kind vrij ongeschonden haar lagere schooltijd is doorgekomen.

Depende

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-14 15:17

renee16 schreef:
Jawel hoor..
Ontmoet een meisje (2e couplet uit m'n hoofd) zou eg vreemd zijn elkaar in die positie te ontmoeten ;)!
Het grootste gedeelte gaat over een band, ook daarvan lijkt het me sterk dat ze naar een standje verwijzen ;).

Bryan Adams zegt zelf dat het er over gaat ;)

Maar dat is het mooie aan muziek hoor erin wat je wilt.

fargo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-14 15:18

renee16 schreef:
Winged">>>
[quote="Hhilde schreef:
The Summer of 69 gaat niet over 1969? ..... :oo ;( -O-

Nope [/quote>>>>>>>>>

Jawel hoor..

Nee hoor als je wat googeled op the meaning of dan zegt hij dat hij soort van verwijst naar seks - kwam ik ook net achter. En hij was 10 in de summer of 1969 dus toen zal hij nog geen band hebben gehad denk ik .. hmmm weet het niet ;-)

Me and some guys from school
Had a band and we tried real hard
Jimmy quit and Jody got married
I shoulda known we'd never get far
Oh when I look back now
That summer seemed to last forever
And if I had the choice
Ya - I'd always wanna be there
Those were the best days of my life

Denk dat hij toch wat ouder was dan 10 jaar en dat het inderdaad over andere zaken gaat dan de summer of 1969 ;-)
Laatst bijgewerkt door fargo op 09-07-14 15:21, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-14 15:19

Britta31 schreef:
Haar zus noemde het truitje een prutsmutsen trui.Dat loste het probleem ook weer op.Ben nu alleen bang dat ze samen nummer 69 gaan googelen.

Is dat zo'n ramp?

Brainless

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-14 15:20

Depende schreef:
renee16 schreef:
Jawel hoor..

Bryan Adams zegt zelf dat het er over gaat ;)

Maar dat is het mooie aan muziek hoor erin wat je wilt.

Klopt het gaat niet over de zomer van 1969, maar over de zomer waarin hij het standje 69 heeft "ontdekt".

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-14 15:20

http://nl.m.wikipedia.org/wiki/Summer_of_'69

Wat mij betreft had ze hem direct mogen ruilen. Snap sowieso niet wat leuk is aan een shirt met een nummer, laat staan een die weinig meer bedekt dan een eventuele voorgevel. En eentje met dit nummer erop vind ik gewoon not done. Degenen die dit dragen lokken het een en ander uit.

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-07-14 15:20

Ze zijn 11 en 13 .

fargo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-14 15:22

vonneke schreef:
Britta31 schreef:
Haar zus noemde het truitje een prutsmutsen trui.Dat loste het probleem ook weer op.Ben nu alleen bang dat ze samen nummer 69 gaan googelen.

Is dat zo'n ramp?

Ik denk dat haar zusje het een hoerentrui noemde omdat het een kort truitje is en niet omdat die zo bijdehand is dat het om 69 gaat..

Anoniem

Re: Truitje met 69 als print.

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-14 15:23

Hihi. Ik doelde op het feit dat de meiden op 69 gaan googelen.

pniekepnak

Het lijkt mij vrij voor de hand liggend dat Jim Vallance het inderdaad gewoon over de zomer van '69 had en Bryan Adams daar als stoere rockster een smeuïg randje aan heeft bedacht. Je moet zo'n nummer immers ook verkopen, en sex sells. ;)

Amaris

behalve bij coolcat :')

fargo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-14 15:24

Roosch schreef:
http://nl.m.wikipedia.org/wiki/Summer_of_'69

Wat mij betreft had ze hem direct mogen ruilen. Snap sowieso niet wat leuk is aan een shirt met een nummer, laat staan een die weinig meer bedekt dan een eventuele voorgevel. En eentje met dit nummer erop vind ik gewoon not done. Degenen die dit dragen lokken het een en ander uit.

Op je 13e - come on ... daar ben je helemaal niet mee bezig op die leeftijd
Dit zegt meer over degene die dit zegt dan over degene waar het over gaat ;-)

Zoals eerder vermeld, ik liep op mijn 16e met een Emanuelle shirtje, er is me nooit wat overkomen hoor behalve een opmerking van een bijdehandte leraar..

fargo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-14 15:24

vonneke schreef:
Hihi. Ik doelde op het feit dat de meiden op 69 gaan googelen.

Ohh hahaha, ach dat denk ik toch niet en misschien weten ze het ergens ook al wel, je krijgt toch veel dingen mee waar je je niet persé verder mee bezig hoeft te houden verder toch?

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-07-14 15:25

Ja,het ging over het model van het truitje.Maar ze zou het alleen aan mogen met een hemdje er onder.

Annelove16x

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-14 15:25

Wat maakt het uit of ze gaan googelen, ze komen er zo achter :+
Ene ik heb meerde van die truitjes gezien, maar nooit zo over nagedacht. Valt echt wel mee hoor