Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
CoonArt schreef:Hij kon het lonken (van de stad!) niet lateeeeen...........
[ [url=m/np2JlQ.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/rbzjol.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/eGzBqk.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/7DYNoX.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/THRMld.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/fUloWz.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/dM7hAB.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/fIsvHW.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/nm2yYw.jpg]Afbeelding[/url] ]Sure_lee schreef:Gefeliciteerd! Harderwijk is fantastisch.
Mijn paarden staan in Zeewolde. Je mag altijd een keertje met me mee.
Deal!![]()
Kelan schreef:HetGoed zit iets verder weg, maar er zit ook een Kringloopwinkel aan de Deventerweg; dat is echt heel dichtbij voor je nieuwe plek denk ik.
Verder zit er ook nog een Kringloop in Hierden. En inderdaad in de omliggende dorpen.
Ik vind dat er niet echt wijken/buurten zijn om te ontwijken: Harderwijk is vooral een redelijk gemoedelijk provinciestadje. Als er al eens gedoe is (en dat is er natuurlijk wel eens), dan is het vooral in de 2 straatjes in de binnenstad waar de meeste kroegen zitten. Ik weet niet of ik daar op zaterdagnacht na 2 uur graag in mijn eentje zou lopen. Maar verder is het overal wel prima.
chamion schreef:En de Zomer avond braderie in Ermelo is ook altijd een bezoekje waard. Het is dat ik altijd moet werken op dinsdagavond, maar ik wil dit jaar toch kijken of het lukt 1 of 2x vrij te regelen zodat ik weer lekker kan slenteren en van de sfeer kan genieten. Je kan op de fiets erheen (is 1 lange weg vanuit station harderwijk die je dan moet volgen) of met de bus. Halte is letterlijk vlakbij het startpunt ervan (of eindpunt, net hoe je er tegenaan kijkt)
https://www.ermelobuitenleven.nl/evenem ... ndbraderie
Kelan schreef:Haha, ja dat kun je op sommige plekken wel horen inderdaad. Ik heb jaren vlakbij het station gewoond, en daar hoorden we het niet hoor. Maar in de binnenstad, en de woonwijken die daar net omheen liggen hoor je het soms. Klinkt altijd wel gezellig