Knoffer schreef:Ik vind daar niets nobels aan hoor, voor mij is dat gewoon heel logisch. Ik hoef daar ook geen moeite voor te doen, het zou mij juist meer moeite kosten om allemaal over groepen te gaan lopen nadenken. En wat je zegt, het komt uiteindelijk aan op de klik en dat heeft zoals ik al zei imo met meerdere factoren te maken en kan je imo niet vatten in 'voetballer', 'spierbundel' of wat dan ook. (Ik snap ook dat voor het gemak zulke groepen worden aangehaald om het type mens mee aan te duiden, maar bij bijv. voetballers, heb ik dus geen idee wat voor een type mens dat zou zijn, omdat ik daar dus juist hele andere ervaringen mee heb. Ik zou bij sporten sws geen idee hebben, alleen hockeyballen zijn volgens mij universeel)
Die vooroordelen heb je voordat je iemand kent, maar of iemand potentie heeft, dat weet je toch pas als je met iemand kennis hebt gemaaktDus dan zijn je vooroordelen inmiddels of al bevestigd of juist weggenomen en zijn het geen vooroordelen meer. Dat als je oordelen hebt op basis van ervaring, betekent nog niet dat je een hele groep kan wegzetten op basis van je ervaringen. Ik heb nog nooit besloten iemand niet te willen leren kennen op basis van dat hij bij een bepaalde groep hoort, dan wel op voorhand 'afgekeurd'. Ik ga af op de indruk die ik krijg van iemand.
En dan heb je idd nog een verschil tussen sekspotentie of relatiepotentie. Soms heb je een enorme klik met iemand, maar weet je ook dat je nooit een relatie met zo'n persoon zou aangaan.
Zelf heb ik helemaal geen slechte ervaringen met relaties of jongens in het algemeen, mss dat dat ook maakt dat ik er iets anders tegenaan kijk. Ik heb ook geen boodschap aan mensen die mij gaan waarschuwen, ik weet zelf uitstekend wat goed voor mij is![]()
@Janine1990, hahaha, ik snap het hele auto gedoe sws niet zomaar ik woon in de stad en vind het ook helemaal niet erg om chauffeur te spelen.
Zouden jullie instappen?
[ Video ]
Whaaaa dat filmpje
Ik weet niet of ik in zou stappen. In Nederland denk ik niet... Maar als je in een stad als LA bent, zal het wel een stukje anders zijn.
Maar ik moet zeggen, ik zie vettere auto's op mijn werk
Jij snapt het 'auto-gedoe' niet. Daar zijn er wel meer van
En ik ben me er zeer bewust van dat een auto status geeft. Maar dat heeft mijn auto niet echt. Ik rij in een 206 GTI van 13 jaar oud. Maar als ik dat tegen de gemiddelde man zeg, dan vinden die dat echt best wel vet voor een jonge vrouw. Meer om wat er onder de motorkap ligt dan om hoe de auto er uit ziet hoor.
Hoewel de mijne er nog wel netjes uit ziet. Maar als ik dan een man tegenkom die niets met auto's heeft, en zelf in een Ford Ka van 10 jaar oud rijdt... (en ik heb zelf ook een Ka gehad, dat was een moetje en de enige kleine auto die ik in mijn budget paste en er nog een beetje charmant uit zag) Nou, dan wordt dat toch niets. Dan is het voor mij ineens niet meer zo'n stoere man waar je lekker tegen aan kan wegkruipen. Want hij heeft geen verstand van auto's. Als hij er wel verstand van had, had hij toch op z'n minst een VW Polo gekocht, in plaats van de eersteklasroestbak van Ford. En kan hij waarschijnlijk een lekke uitlaat ook niet repareren.
Daar komt bovenop, de gemiddelde man van mijn leeftijd tot maximaal 30 die in zo'n auto rijdt én leuke kleding draagt. Gaat niet alleen winkelen
Dat bestaat niet... Geen klasse, geen stijl zongen The Opposites jaren geleden al
Dus dan zijn je vooroordelen inmiddels of al bevestigd of juist weggenomen en zijn het geen vooroordelen meer. Dat als je oordelen hebt op basis van ervaring, betekent nog niet dat je een hele groep kan wegzetten op basis van je ervaringen. Ik heb nog nooit besloten iemand niet te willen leren kennen op basis van dat hij bij een bepaalde groep hoort, dan wel op voorhand 'afgekeurd'. Ik ga af op de indruk die ik krijg van iemand.
Het raampje laat zakken en zegt "I'm Chuck Bass"
)
...
.