Mannen & typische vrouwen eisen

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-14 17:59

Knoffer schreef:
Ik vind daar niets nobels aan hoor, voor mij is dat gewoon heel logisch. Ik hoef daar ook geen moeite voor te doen, het zou mij juist meer moeite kosten om allemaal over groepen te gaan lopen nadenken. En wat je zegt, het komt uiteindelijk aan op de klik en dat heeft zoals ik al zei imo met meerdere factoren te maken en kan je imo niet vatten in 'voetballer', 'spierbundel' of wat dan ook. (Ik snap ook dat voor het gemak zulke groepen worden aangehaald om het type mens mee aan te duiden, maar bij bijv. voetballers, heb ik dus geen idee wat voor een type mens dat zou zijn, omdat ik daar dus juist hele andere ervaringen mee heb. Ik zou bij sporten sws geen idee hebben, alleen hockeyballen zijn volgens mij universeel :P)

Die vooroordelen heb je voordat je iemand kent, maar of iemand potentie heeft, dat weet je toch pas als je met iemand kennis hebt gemaakt :+ Dus dan zijn je vooroordelen inmiddels of al bevestigd of juist weggenomen en zijn het geen vooroordelen meer. Dat als je oordelen hebt op basis van ervaring, betekent nog niet dat je een hele groep kan wegzetten op basis van je ervaringen. Ik heb nog nooit besloten iemand niet te willen leren kennen op basis van dat hij bij een bepaalde groep hoort, dan wel op voorhand 'afgekeurd'. Ik ga af op de indruk die ik krijg van iemand.

En dan heb je idd nog een verschil tussen sekspotentie of relatiepotentie. Soms heb je een enorme klik met iemand, maar weet je ook dat je nooit een relatie met zo'n persoon zou aangaan.

Zelf heb ik helemaal geen slechte ervaringen met relaties of jongens in het algemeen, mss dat dat ook maakt dat ik er iets anders tegenaan kijk. Ik heb ook geen boodschap aan mensen die mij gaan waarschuwen, ik weet zelf uitstekend wat goed voor mij is :Y)

@Janine1990, hahaha, ik snap het hele auto gedoe sws niet zo :P maar ik woon in de stad en vind het ook helemaal niet erg om chauffeur te spelen.

Zouden jullie instappen?
[ Video ]
:+

Whaaaa dat filmpje _/-\o_
Ik weet niet of ik in zou stappen. In Nederland denk ik niet... Maar als je in een stad als LA bent, zal het wel een stukje anders zijn.

Maar ik moet zeggen, ik zie vettere auto's op mijn werk :P

Jij snapt het 'auto-gedoe' niet. Daar zijn er wel meer van :P En ik ben me er zeer bewust van dat een auto status geeft. Maar dat heeft mijn auto niet echt. Ik rij in een 206 GTI van 13 jaar oud.
Maar als ik dat tegen de gemiddelde man zeg, dan vinden die dat echt best wel vet voor een jonge vrouw. Meer om wat er onder de motorkap ligt dan om hoe de auto er uit ziet hoor. :') Hoewel de mijne er nog wel netjes uit ziet.

Maar als ik dan een man tegenkom die niets met auto's heeft, en zelf in een Ford Ka van 10 jaar oud rijdt... (en ik heb zelf ook een Ka gehad, dat was een moetje en de enige kleine auto die ik in mijn budget paste en er nog een beetje charmant uit zag) Nou, dan wordt dat toch niets. Dan is het voor mij ineens niet meer zo'n stoere man waar je lekker tegen aan kan wegkruipen. Want hij heeft geen verstand van auto's. Als hij er wel verstand van had, had hij toch op z'n minst een VW Polo gekocht, in plaats van de eersteklasroestbak van Ford. En kan hij waarschijnlijk een lekke uitlaat ook niet repareren.
Daar komt bovenop, de gemiddelde man van mijn leeftijd tot maximaal 30 die in zo'n auto rijdt én leuke kleding draagt. Gaat niet alleen winkelen :') Dat bestaat niet... Geen klasse, geen stijl zongen The Opposites jaren geleden al :P

Knoffer

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-14 19:36

Haha Janine, ja, een Ford Ka dan noem je ook wel echt de meest afgrijselijkste auto ooit, op de Multipla na :') Maar hij liever dan ik :P Ik snap wel enigszins het status idee van auto's, in die zin, ik zou zelf dus echt nooit een Ka kopen en rij liever een dikke bak. Maar mijn geld verstandig uitgeven heeft voor mij toch net even hogere prio. Al zal ik dan alsnog die Ka laten staan :') dan maar de fiets. Maar het zou me dan weer erg weinig kunnen schelen wat voor een auto mijn vriend zou rijden. (Als je al besluit allebei een eigen auto te willen, dat is hier dan weer lastiger ivm parkeervergunningen). De soort auto moet hij lekker voor zijn eigen ego weten :+ alleen maar mooi dat hij daar blijkbaar minder last van heeft dan ik dan. Ik vind die jonge gasten in een Polo (of Golf), vaak van die opgefokte jochies. Daar heb ik echt niets mee.

Ik zou overigens ook niet instappen (filmpje), alleen als hij naar de passagiersstoel zou doorschuiven :Y)

Ah, @hyppolyte, sorry, ik bedoelde niet dat jij daarop zou vallen.
Die vraag kwam in mij op omdat je het had op niet kunnen kiezen op wie je valt en hufters.

Maar ik zie niet in waarom een goede leider geen dinky toy zou kunnen rijden :+ Mss heeft hij dan gewoon totaal geen interesse in auto's en interesseert hij zich niet in statussymbolen. Ik vind dat juist van volwassenheid getuigen.

Die afstand issue's zijn volgens mij wel een beetje leeftijdsgebonden problemen. Ik woon samen, dus er is sws geen sprake van naar elkaar toe reizen.

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-14 19:43

Nou, als een gezonde date mij ophaalt in zo'n brommobiel, dan vind ik het niet echt een teken van volwassenheid :') dan liever achterop de fiets haha

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-14 19:49

Knoffer schreef:
Haha Janine, ja, een Ford Ka dan noem je ook wel echt de meest afgrijselijkste auto ooit, op de Multipla na :') Maar hij liever dan ik :P Ik snap wel enigszins het status idee van auto's, in die zin, ik zou zelf dus echt nooit een Ka kopen en rij liever een dikke bak. Maar mijn geld verstandig uitgeven heeft voor mij toch net even hogere prio. Al zal ik dan alsnog die Ka laten staan :') dan maar de fiets. Maar het zou me dan weer erg weinig kunnen schelen wat voor een auto mijn vriend zou rijden. (Als je al besluit allebei een eigen auto te willen, dat is hier dan weer lastiger ivm parkeervergunningen). De soort auto moet hij lekker voor zijn eigen ego weten :+ alleen maar mooi dat hij daar blijkbaar minder last van heeft dan ik dan. Ik vind die jonge gasten in een Polo (of Golf), vaak van die opgefokte jochies. Daar heb ik echt niets mee.

Ik zou overigens ook niet instappen (filmpje), alleen als hij naar de passagiersstoel zou doorschuiven :Y)

Die vraag kwam in mij op omdat je het had op niet kunnen kiezen op wie je valt en hufters.

Maar ik zie niet in waarom een goede leider geen dinky toy zou kunnen rijden :+ Mss heeft hij dan gewoon totaal geen interesse in auto's en interesseert hij zich niet in statussymbolen. Ik vind dat juist van volwassenheid getuigen.

Die afstand issue's zijn volgens mij wel een beetje leeftijdsgebonden problemen. Ik woon samen, dus er is sws geen sprake van naar elkaar toe reizen.

Hé, niet mijn ouwe groene monster afkraken ja!! :')
Ik woon in een dorp in het noorden des lands, op het platteland...
Dus ja, hier is het normaal dat je een eigen auto hebt. Ik was er laat bij, pas sinds vorig jaar mijn eerste auto aangeschaft. En een half jaar later meteen de tweede _O-
Maar wij zijn thuis met een gezin van vier en hebben ook gewoon vier auto's achter huis staan. We kunnen allemaal voor huis komen zonder dat er één auto verreden moet worden en hebben echt geen grote tuin, maar nog wel ruimte over. Dus ja, dan is het ook meteen een stuk logischer om een auto aan te schaffen. Ik kan me absoluut voorstellen dat dat in de stad iets anders ligt. En ik kan me voorstellen dat het daar ook normaal is om geen of maar één auto te hebben.
Maar als je niet beter weet dan dat er twee auto's achter huis staan, dan koop je ook heel eenvoudig een nieuwe auto. En ik kan me voorstellen dat buiten de stad het ook nog een beetje gevoeliger ligt in wat voor auto je rijdt.

Meneer mag de Lambo eerst ruilen voor een Mercedes AMG G55, dan stap ik ook in. :)

Maar ik ben verkocht als hij zich laat rijden in een Amerikaanse towncar :D Het raampje laat zakken en zegt "I'm Chuck Bass"

Lillian__

Re: Mannen & typische vrouwen eisen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-14 20:29

ik heb wel eisen

Langer dan ik (ik ben 1.70 is niet heel lastig := )
Ouder dan ik (jaartje of 22)
en een goed gevoel voor (sadistische) humor :+

Vorig jaar dacht ik echt mijn 'ware' ontmoet te hebben... helaas zag hij het anders :(

LauraSaskia

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-14 20:42

Ik wil ook een vriend die langer is dan ik! Jammer dat ik 'gezegend' ben met lange benen en dus 1.85 meet... Er zijn een hele hoop leuke jongens hoor, zo rond de 1.70 :+
Maar, dat zeg ik nu. We zien wel wat er zich voordoet in de toekomst. Goede humor is ook zeker wel heel belangrijk!

Ik vraag me af waar mannen graag willen dat een vrouw aan voldoet haha!

Queelens

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-14 00:50

LauraSaskia, Toevallig heb ik vanavond dat nog aan mijn vriend gevraagd omdat ik nieuwsgierig werd na dit topic haha!
Die had niet zoveel eissen: zelfstandigheid en iemand met een hobby of bezigheid.
Hobby had verder ook niet veel eissen. Als het maar geen dingen zoals karate en kung fu waren.
Oh en 'ze moest toch wel verrekten leuk zijn' :+

Maar ik denk dat ook dit wel per man verschillend is hoor. Net zoals hier :)

hyppolyte

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-14 10:23

Citaat:
Daar komt bovenop, de gemiddelde man van mijn leeftijd tot maximaal 30 die in zo'n auto rijdt én leuke kleding draagt. Gaat niet alleen winkelen :') Dat bestaat niet...

Daar beschrijf je nu net mijn ex _O- :')
Ik vond die Ka echt verschrikkelijk, hij was dan wel nieuw gekocht, maar dan snap ik die keuze al helemaal niet :'). En hij was langer aan het winkelen dan ik, no good :n...

Citaat:

Nou vooruit, gelukkig maar :')!

Laten we het zo zeggen, zou jij een leider nog serieus nemen als ie in een KA (of inderdaad de multipla :') ) aan zou komen rijden? Of inderdaad in een brommobiel :')...

Afstandsissues vind ik niet echt leeftijdsgebonden, als het al zo is, dan zou ik het juist belangrijker vinden als je ouder bent dan wanneer je jonger bent.

Ben nu toevallig met een paar mannen aan het chatten via zo'n datingsite, dan kom ik toch al heel wat afknappers tegen hoor. Eentje die echt lichtelijk wanhopig overkwam, die raakte al meteen in de stress toen ik even 5 minuten niet reageerde omdat ik een telefoontje had. Toen vond ie maar dat ik het van te voren even moest zeggen... Are you freaking kidding me??? Dan is het dus al meteen klaar, net als een ander die vindt dat als ie gaat stappen, dat je dan wel moet drinken, anders kon je net zo goed thuisblijven :+. Kan dus geen maat houden met drank, kijk natuurlijk ben je wel eens een keertje lam hoor, maar elke week hoeft van mij toch echt niet, ben geen 14 meer :+.
Laatst bijgewerkt door hyppolyte op 26-06-14 10:32, in het totaal 1 keer bewerkt

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-14 10:29

Pfoeh, tja. Ik heb momenteel een vriend, maar daarin kun je wel zien dat dat soort dingen soms wel eens veranderen. Langer zijn vind ik wel echt heeeeel erg belangrijk, ik ben zelf 1.76 en dan vind ik 't heel naar als iemand kleiner is :')

Ik ben zelf 19, ben net klaar met m'n MBO 4, werk 2 jobs en heb net m'n P gehaald als CMD'er. Heb een CV van 2 pagina's opgebouwd tot dusver, woon op mezelf (kamers welliswaar), kom prima rond en ik drink amper, roken en drugs al helemaal niet. Ik zei altijd dat ik geen vriend wou die rookt of drugs doet, iemand die z'n leven een beetje op orde heeft (werk/school/studie) waar je niet elke keer achter z'n reet aan hoeft te zitten of z'n handje hoeft vast te houden.

Mijn huidige vriend? Schat van een jongen, eens in de zoveel tijd rookt 'ie wel eens en is ook wel met drugs bezig waar ik heel veel moeite mee heb gehad (en soms nog steeds wel mee heb). Werkt verder niet, studeert gewoon en weet verder eigenlijk nog niet helemaal wat 'ie wil gaan doen. Maar ik ben super happy met 'm :)

Het is ook maar net hoe diegene is uiteraard, mijn exvriend kon totaal niet met geld om gaan (studieschuld, geen enkel diploma en gaf al z'n geld uit aan sneakers en andere onzin) en had nergens motivatie voor, enkel voor auto's en niks doen ... Dan merk je erg snel waar je niet op zit te wachten zeg maar :) Iemand die gewoon zelfstandig is en zeker is van z'n eigen dingen en mening vind ik erg belangrijk, zeker omdat ik zelf ook een erg sterke mening heb.
Laatst bijgewerkt door Courses op 26-06-14 10:37, in het totaal 1 keer bewerkt

hyppolyte

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-14 10:35

Langer zijn vind ik inderdaad wel echt belangrijk, maar ik ben zelf ook niet een slank klein poppetje, ik wil wel echt een vent naast me hebben :j.

En wat hierboven gezegd wordt, geen schulden, gewoon netjes werken voor je geld etc. ik doe zelf al jaren mijn stinkende best om alles voor elkaar te hebben en krijg het ook altijd op eigen kracht voor elkaar, heb geen zin in een uitzuiger dan :n. Dat soort mensen trekken je namelijk vaak mee in hun problemen.

loez

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-14 10:36

Ben blij dat ik mijn 'eisen 'lijstje heb gelaten voor wat het is!

Mijn type was altijd: Wat getint, gespierd, donker haar enzenz....
Nou 1 zo'n kerel gehad, relatie van ruim 2 jaar maar wat een ellende zeg.... Kijk er ook niet goed op terug.

Mijn huidige vriend al weer 2 jaar en is iets groter dan ik, donkerblond, groene ogen en was totaal niet mijn type! Verre van! Heb hem zelfs een tijd aan het lijntje gehouden omdat ik twijfelde of hij het wel was! Nou een doorzetter was het, want hij liet keer op keer zien dat hij voor me ging! Iets wat mijn ex nooit gedaan heeft, die dacht alleen aan zichzelf!

Toen dus toch maar de stap gezet nadat ik het zeker wist. En nu 2 jaar later wil ik mijn lieve vent voor geen goud missen! Wat een fijne relatie, nooit stress, altijd eerlijk naar elkaar en altijd lol en plezier en kan alles bij hem kwijt. Laten elkaar in elkaars waarde en respecteren beide onze liefde voor onze hobby's. Hij auto's, ik auto's en paarden!

Door mijn ex gestopt met paardrijden.

Door mijn huidige vriend juist aangemoedigd om weer te beginnen <3

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-14 10:40

Ik hoop dat ik ooit een vent vind, waarmee ik ongeveer op 1 lijn ligt qua denken en doen. En eentje mij gewoon accepteert hoe ik ben en hoe ik er uit zie. En geen problemen heeft met mijn verleden.

Alleen ik heb niks met blond haar en voetbal :')

Dirndl

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-14 10:48

Oh wat grappig dat mensen het hier over auto's hebben. Als er iets is wat me niks uitmaakt, is het dat wel. Vind het belangrijker dat hij met een skateboard overweg kan :=

Ik vind het eigenlijk vooral belangrijk dat iemand universitair is opgeleid/ dat van plan is, natuurwetenschappen interessant vindt, gereisd heeft, wat van filosofie weet etc. Kortom: intelligent en breed geïnteresseerd, liefst nog met een gedeelde liefde voor alles wat met natuurkunde en/of snow-/skate-/longboarden te maken heeft.

Qua uiterlijk weinig specifieke eisen, het moet gewoon een 'wow' effect zijn, en daarvoor hoeft hij niet eens klassiek knap te zijn. Maar zal niet ontkennen dat tattoos, een sportief lijf, lang(er) haar en een goede baard daar aan mee helpen :D

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-14 11:31

Ik wil het nog eens vragen, en op de vorige pagina werd 't al gezegd... "Een GP paard heeft ook echt een GP ruiter nodig". Als je het kunt maken om zulke eisenlijstjes te maken (bijvoorbeeld jij Dirndl), wat heb je zo iemand dan te bieden? :) Uitgebreide kennis van filosofie naast een studie LST of TN? Universitaire opleiding als eis vind ik nogal raar namelijk... Mijn vriend heeft 3x examen gedaan (VWO), was toen pas geslaagd (door het bij elkaar sprokkelen van certificaten had ie ineens een compleet diploma) en ging toen fulltime aan de slag in de AV-techniek. Hij is net 22 en verdient meer dan het gemiddelde WO-startsalaris, veel meer.

miekel92

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-14 11:53

Ik heb maar een paar echte 'eisen' en 1 daarvan is wel dat ik een vent wil die goed voor zichzelf zorgt (op alle vlakken), want dat doe ik ook. En verder wil ik wel dat ik goede gesprekken met hem kan voeren..
Daarnaast heb ik niet echt eisen, wel voorkeuren en gelukkig voldoet mijn vriend prima <3

Dirndl

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-14 12:56

Magrathea schreef:
Ik wil het nog eens vragen, en op de vorige pagina werd 't al gezegd... "Een GP paard heeft ook echt een GP ruiter nodig". Als je het kunt maken om zulke eisenlijstjes te maken (bijvoorbeeld jij Dirndl), wat heb je zo iemand dan te bieden? :) Uitgebreide kennis van filosofie naast een studie LST of TN? Universitaire opleiding als eis vind ik nogal raar namelijk... Mijn vriend heeft 3x examen gedaan (VWO), was toen pas geslaagd (door het bij elkaar sprokkelen van certificaten had ie ineens een compleet diploma) en ging toen fulltime aan de slag in de AV-techniek. Hij is net 22 en verdient meer dan het gemiddelde WO-startsalaris, veel meer.

Goed punt, het is ook expres dat ik daar geen 'eisen' noem, maar zeg wat ik belangrijk vind. Belangrijk, nìet noodzakelijk :) Ik begin zelf binnenkort aan het promoveren, en wetend wat dat in gaat houden, lijkt het me ontzettend moeilijk om een relatie met iemand te hebben die geen ervaring heeft met het universiteitssysteem/ niet inhoudelijk met mij kan discussiëren over wat ik doe. Dat mag iemand anders misschien heel gek vinden, maar ik vind het ongelofelijk sexy als iemand het met mij over programmeren kan hebben :D <3

En universitair opgeleid heeft dus absoluut niets, maar dan ook niets, te maken met salaris. Was ook niet de bedoeling om zo over te komen.. En zoals ik zei, universitair opgeleid, 'of dat van plan zijn'. Want het verrijkt IMO je intellectuele belevingswereld, net als reizen, tot op zo'n hoogte dat ik me persoonlijk niet zou kunnen voorstellen met iemand samen te zijn die daar niets mee kan: studeren en reizen.

En niet 'to toot my own horn', maar ja, ik heb die dingen wel te bieden. Plus een enorme hoeveelheid aan slechte eigenschappen en dingen die ik mis, die een ander belangrijk zal vinden.

Maar zoals in deze situaties altijd geldt, ik kan niet voorspellen wie ik tegen ga komen en wie ik aantrekkelijk ga vinden. Maar ik ken mezelf inmiddels, en weet wat ik zo aantrekkelijk vond aan de mannen die ik tot nu toe heb leren kennen. Heeft niets met 'eisen' te maken, en ik zal ook niemand geen kans geven omdat ze ergens niet aan voldoen. De tijd zal het leren, en ik ben benieuwd :j

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-14 13:15

Dirndl: Dat iemand niet universiteit heeft gedaan houdt niet automatisch in dat die persoon het niet over dat niveau onderwerpen kan hebben.

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-14 13:30

Ghehe, inderdaad, ik ken een hoop domme mensen die toch op de één of andere manier nominaal studeren :')

Verder had ik het ook niet zozeer over geld, maar meer over de link dat ze mijn vriend dat salaris niet geven omdat hij zo leuk moppen kan tappen :')

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-14 13:33

Dirndl schreef:
Magrathea schreef:

En universitair opgeleid heeft dus absoluut niets, maar dan ook niets, te maken met salaris. Was ook niet de bedoeling om zo over te komen.. En zoals ik zei, universitair opgeleid, 'of dat van plan zijn'. Want het verrijkt IMO je intellectuele belevingswereld,

Goh, wow....

Ik heb zelf een HBO opleiding en geen universitaire achtergrond dus, maar ik heb al eerdere meerdere jaren een relatie gehad met mannen die niet meer verder geleerd hebben na de middelbare school.

Het zegt niets, maar dan ook echt helemaal niets hoeveel je geleerd hebt en op welk niveau.
Beide mannen waren niet dom, hadden goede banen en genoeg gespreksstof.

Dirndl

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-14 13:34

Dat klopt :) Hoewel, ik weet niet hoe veel mensen er zijn die zonder bv. wiskundig modelleren gestudeerd te hebben, het op hetzelfde niveau kunnen hebben over chaos theorie of jacobiaanse matrixen binnen het Lotka Volterra model, als iemand die dat wel heeft gedaan. En zoals ik zei: ik kan me gewoon moeilijk voorstellen een relatie met iemand te hebben die het systeem nergens in zijn leven heeft 'doorlopen', terwijl het zo'n enorm deel van het mijne is, en ik op weg ben de rest van m'n leven aan universiteiten door te brengen.

Ik wil niemand beledigen met mijn standpunten, en ik weet dat een opleiding een persoon absoluut niet meer of minder maakt, en het niks te maken heeft met intelligentie. Maar zoals anderen zeggen 'ik zou het leuk vinden als ik iemand vind die ook geïnteresseerd is in ...' zeg ik: 'ik ben een nerd, ik ben graag samen met andere nerds' en dat gaat vaak samen met een universitaire opleiding. En zoals ik al zei:

Citaat:
Ik kan niet voorspellen wie ik tegen ga komen en wie ik aantrekkelijk ga vinden. Maar ik ken mezelf inmiddels, en weet wat ik zo aantrekkelijk vond aan de mannen die ik tot nu toe heb leren kennen. Heeft niets met 'eisen' te maken, en ik zal ook niemand geen kans geven omdat ze ergens niet aan voldoen. De tijd zal het leren, en ik ben benieuwd :j

peach2001

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-14 13:46

Winged schreef:
Dirndl: Dat iemand niet universiteit heeft gedaan houdt niet automatisch in dat die persoon het niet over dat niveau onderwerpen kan hebben.

Dat indd. ik heb school niet afgemaakt en ik kan prima scripten en proggen hoor :j ok, wel vooral mirc maar toch :+

ik heb vol interesse meegelezen in dit topic. Ik heb geen eisen, niet materialistisch iig. ik vind het wel belangrijk dat hij mij ziet, écht ziet, en weet wat ik op welk moment emotioneel gezien nodig heb. en ja, hij moet dominant genoeg zijn om mij in mijn extremen te kunnen handelen en op mijn plaats te kunnen zetten zonder mijn eigenwaarde en zelfrespect teniet te doen. Hij moet begrijpen wat de waarde van een vrouw aan zijn zijde is en respectvol zijn daarin. En ik moet mijn eigen ruimte hebben, mijn dingen kunnen doen. Je moet elkaar aanvullen en steunen, onvoorwaardelijk. Best friends & passionate lovers combined :)

Dirndl

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-14 13:50

Eens met bovenstaande hoor, maar lees mijn vorige berichten nog eens door :) Ik vind het ook ontzettend naar dat wat ik heb gezegd blijkbaar als vervelend/ beledigend wordt opgevat, of in ieder geval lijkt te schreeuwen om verantwoording.. Nogmaals: zo is het niet bedoeld!

Verder vind ik je 'best friends & passionate lovers combined' een hele goede :j

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-14 13:53

Dirndl schreef:

Dit inderdaad :j Ik zoek iemand die mijn maatje kan en wil zijn. En waar ik dan wél aantrekkingskracht bij voel. Ik heb wel manlijke vrienden, maar om met hen in een relatie te duiken: Neh...

peach2001

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-14 13:55

Dirndl schreef:
Eens met bovenstaande hoor, maar lees mijn vorige berichten nog eens door :) Ik vind het ook ontzettend naar dat wat ik heb gezegd blijkbaar als vervelend/ beledigend wordt opgevat, of in ieder geval lijkt te schreeuwen om verantwoording.. Nogmaals: zo is het niet bedoeld!

ik vind het persoonlijk niet vervelend of beledigend hoor, maar net als vele andere "eisen" in dit topic ietsjes over 1 kam geschoren ;)

Dirndl

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-14 13:58

OK, fair enough, ShamalArabs :) Ik zal zien met wie ik beland, uitkiezen op wie je uiteindelijk verlieft wordt kun je toch niet.. :D

Winged, hetzelfde hier. Mijn mannelijke vrienden, hoe lief, knap, fantastisch ze ook zijn.. Nee, echt, nee :=