Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
mick75 schreef:Och, die arme toeristen... Worden ze zelfs op Curacao nog lastig gevallen door Wolter Kroes... Geeft wel een fraai beeld van Nederlanders maar niet heus.

(en voetballen offcourse). En omdat hij af en toe Toto inzet.petraaken schreef:Puchje schreef:Ja, die actie is in Nederland ook!
Dubbel kans
Vraag me echt af wat ze zouden doen als het werkelijkheid zou worden mocht Nederland wereldkampioen worden of nog onwaarschijnlijker België. Zouden ze dan met allerlei uitvluchten zich willen ontdoen van hun belofte?
Diablo schreef:Lusitana schreef:Chili staat voor de deur en die heeft óók van Spanje en Australië gewonnen...
Al zouden ze verliezen, dan is dat nog geen ramp.
Nu afwachten of we groepswinnaar worden. Goede eerste helft dank zij ons nieuw brommerke genaamd Dries Mertens. zonde dat Vermaelen geblesseerd geraakte. als ik de bondscoach goed begrepen heb tussen de lijnen door dan gaan de volgende matchen een aantal jongens op rust en gaan er een aantal mogen spelen die nu op de bank zaten. Dus ik denk dat we donderdag Origi, Mirallas en misschien een Defour en een Januzaj in actie gaan zien.