Citaat:staren is zeker niet erg, maar als ze bijna tegen een lantaarnpaal oplopen of als ze met je aan het praten zijn en steeds hun eigen woorden niet kunnen afmaken dan vind ik het wel vervelend.
Citaat:Dat lijkt mij ook vooral voot hun vervelend. Bedoelde het ook nav jouw bericht. Want als je iemand ziet met littekens die duidden op automutilatie dan roept dat meestal veel op. Niet iedereen brengt littekens bewust aan. En daar bedoel ik niet mee dat je erom vraagt hoor!
Ja daar heb ik ook over na gedacht dat mensen dat heel vervelend zouden vinden of vies. Want heel veel mensen begrijpen het ook niet en dit heeft mij ook jaren weerhouden van laten zien. Maar na zoveel ontzettend hete zomers heb ik nu van, veeeel te warm! Het kan heel schokkend zijn en helaas zal dat altijd zo blijven, ik kan er nu niks meer aan laten doen helaas. Ik zou heel graag de klok terug willen draaien, maar ik moet hier mee zien te leven.
Zo liep ik in de Efteling eens een stukje achter mijn eigen rolstoel, stoel dus leeg. Mensen kijken wat moeizaam, ik roep heel in paniek naar mijn zus die voor me liep 'naam zus!'. Zus draait zich om en vraagt wat er nou weer was. Ik keihard: 'We zijn oma vergeten!!' de blikken die mensen dan hebben zijn ook vrij onbetaalbaar. 
Niet gefilmd toevallig?