Vreselijk,gecondoleerd met dit grote verlies. er is een eind gekomen aan maanden van onzekerheidmaar wat een klap moet dit zijn voor jouw en je familie. heeeel veeel sterkte,neem de tijd om dit onmenselijke verdriet te verwerken.
Tigress
Geplaatst: 22-07-14 08:28
Gecondoleerd meis Hopelijk geeft dit jullie eindelijk rust
Daks
Geplaatst: 22-07-14 08:33
jeetje het is nu officieel.
TS heel heel veel sterkte. wat een drama PB box staat altijd open
Dan eindelijk de duidelijkheid en het moment dat je echt afscheid van hem kunt nemen. Zo'n opluchting en zo moeilijk tegelijkertijd! Het laatste beetje hoop dat hij nog leefde is nu ook echt weg. Inger en familie gecondoleerd, heel veel sterkte voor de komende dagen maar ook voor de tijd erna!
Ninia
Geplaatst: 22-07-14 08:44
Hoewel het misschien ook een opluchting is, is het vooral heel erg verdrietig. Zoveel vragen... Heel veel sterkte!
Nu je vader eindelijk gevonden is, begint het rouwen over jullie grote verlies. Heel veel sterkte en een hele dikke knuffel.
Heel veel respect voor alle vrijwilligers, Professional s en vrienden die jullie bijgestaan hebben in de zoektocht
Diepe buiging voor de mensen en honden van Signi, , http://www.zoekhonden.com/?Actueel_nieuws Voor hun harde werken. Goed werk! En met het resulaat dat de pappa van inger nu gevonden is.
eindelijk de auto gevonden na maanden van onzekerheid helaas met je overleden vader erin......maar eindelijk zekerheid
ik hoop dat jullie het nu een plaatsje kunnen geven na deze lange maanden van zoeken en wachten hij was vaak in mijn gedachten, waar ben je ? wat is er gebeurd?
ik hoop dat jullie antwoord krijgen op alle vragen,ik leef erg met jullie mee!
echt hulde voor de honden die de auto gevonden hebben!
Hoorde t gisteren op de radio en moest gelijk aan dit topic denken... Het lijkt mij ergens fijn om bevestiging te hebben, maar had gehoopt voor je dat het een positievere bevestiging zou zijn. Gecondoleerd en heel erg veel sterkte voor jou en je familie.
Heel veel sterkte voor jou en je familie TS. Ik hoop dat jullie nog antwoord krijgen op de vele vragen die je nu wel zult hebben. Ik denk aan jullie..
chocobroodje
Geplaatst: 22-07-14 09:03
Wat een in trieste dag is het voor jullie geweest. Daar waar nog hoop was is dat accuut en ongenadigd weg geslagen... Toch hoop ik dat het jullie de nodige rust gaat brengen die jullie zo nodig hebben. Heel veel sterkte met dit enorme verdriet.
Ik las gister ergens dat de auto was gevonden met moest meteen aan dit topic denken. Nu ook nog het nieuws dat je vader ook in de auto zat. Hopelijk worden er nu wel een hoop vragen opgehelderd.
Gecondoleerd en heel veel sterkte voor jou en je familie.