Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Heb wel een vriend die er zeer regelmatig is, maar in principe woon ik alleen. Moet eerlijk bekennen dat ik het heel erg wennen vind. Maar op dit moment zit ik te chillen op mijn (leen)bank met een wijntje, heeeeerlijk! horsii schreef:Leuk topic.
Ik ga binnenkort ook op mezelf. 31juli krijgen we de sleutel van ons eerste eigen huis. Koop huisje

Mowoah schreef:Oeeh ik!!
Ik woon sinds 1 week en 2 dagen op mezelf, alleen.Heb wel een vriend die er zeer regelmatig is, maar in principe woon ik alleen. Moet eerlijk bekennen dat ik het heel erg wennen vind. Maar op dit moment zit ik te chillen op mijn (leen)bank met een wijntje, heeeeerlijk!
Leenbank omdat mijn eigen bank nog in bestelling is, ik kan niet wachten!

Dat ze nu maar snel binnen zijn! 
Gowlan schreef:Leuk hoor!
De plannen om op mezelf te gaan zijn er al heel lang, alleen het verwerkelijken valt nog wat tegen.

(en betaal minder hypotheek dan ik aan huur zou betalen) vuurneon schreef:Gowlan schreef:Leuk hoor!
De plannen om op mezelf te gaan zijn er al heel lang, alleen het verwerkelijken valt nog wat tegen.
ruim 10 jaar geleden kocht ik optimistisch een bestekset, want ik ging vlot op mijzelf wonen. Heb het nu pas kunnen gebruiken![]()
Dus ooooooit komt het wel
Wel gelijk kunnen kopen daardoor en een ruim huis, dus mijn eerste woning is gelijk al geschikt voor jaren en jaren(en betaal minder hypotheek dan ik aan huur zou betalen)

Pff...
. En zo kon ik ook wat duurdere (merk)dingen kopen en de kosten wist spreiden.
Ik ga fulltime werken bij een bedrijf waar ik nu nog parttime zit, en ik ga dan ong. 1300 euro netto verdienen. Wat zou ik dan maximaal aan huur kunnen betalen? Ik heb daar namelijk geeeen idee van
Zelf dacht ik aan 300/350 euro max