Pendelen.

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-14 18:14

Poess91 schreef:
Na het bekijken van die foto werd ik trouwens kei duizelig, heel raar...
Teken voor mij om niet naar die op zoek te gaan? :')

Ik heb dus de hele dag al ontzettend hoofdpijn (examen stress vrees ik) en juist op het moment dat ik naar deze keek, trok dat weg. Heel gek, maar daarom klikte ik de advertentie ook aan en ik vind ze ook heel mooi.

Giolli
Zeg maar Ber!

Re: Pendelen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-14 18:15

Iemand trouwens deze video al bekeken?

Misschien wel interessant, zo kun je dus ook je bloeddruk meten. :wow:

Maureen95

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-14 18:18

Ik wil geen boeman zijn ofzo veertje. Maar je kan pas net pendelen en dan ga je al andere menswn advies geven. Weet niet of ik nou onredelijk ben als ik zeg dat petrichior of singasong dat bijvoorbeeld beter weet :o

Vero

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-14 18:20

Maureen95 schreef:
Ik wil geen boeman zijn ofzo veertje. Maar je kan pas net pendelen en dan ga je al andere menswn advies geven. Weet niet of ik nou onredelijk ben als ik zeg dat petrichior of singasong dat bijvoorbeeld beter weet :o
ik zeg alleen wat ik denk hoor en wat ik gelezen heb, ik ga toch ook niet zeggen je moet dit en dat doen. Maak je maar geen zorgen haha

Petrichor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-05-14 18:21

Die pendels op de vorige pagina staan mij echt niet aan! Vind ze onrust uitstralen..

Vero

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-14 18:22

Ik vind ze wel mooi haha

Ik blijf me verbazen dat mijn ring ketting pendel de waarheid spreekt

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-14 18:23

Petrichor schreef:
Die pendels op de vorige pagina staan mij echt niet aan! Vind ze onrust uitstralen..

Wat vind jij wel een 'mooie'? Of is dat voor iedereen verschillend?

Petrichor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-05-14 18:25

Dat is inderdaad voor iedereen verschillend. Ik ben meer van de Amethist Rozenkwarts etc.

aikon

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-14 18:28

singasong schreef:
Aikon, waarom vraag jij bij een nieuw dier/persoon wat ja en nee is?
Bij mij is 'ja' altijd een rondje naar rechts en 'nee' van links naar rechts.

Dit doe ik omdat de energie stroom niet bij iedereen het zelfde is. Soms is die gedraaid of zijwaarts of diagonaal. Ik heb/had 2 dieren waarbij het dus net andersom is. Daarom vraag ik bij elk nieuw dier (of mens) naar wat ja en nee is. Dit voorkomt foute antwoorden. ;)

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-14 18:30

Wat ik me dan afvraag, raak je het dier dan aan en stel je dan de vraag wat ja/nee is, of vraag je letterlijk aan het dier de vraag?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-14 18:35

Die knalroze trekt mij echt aan, weet niet of dat de kleur is maar ik kan me niet concentreren op die andere drie...

Maureen95

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-14 18:46

Veertje11 schreef:
Maureen95 schreef:
ik zeg alleen wat ik denk hoor en wat ik gelezen heb, ik ga toch ook niet zeggen je moet dit en dat doen. Maak je maar geen zorgen haha

Bedoel het ook niet negatief ofzo hoor :)

Maureen95

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-14 18:46

Ik heb de tijgeroog pendel gehaald. Trok me erg aan van wat ik allemaal zag :)

aikon

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-14 18:49

Giolli schreef:
Wat ik me dan afvraag, raak je het dier dan aan en stel je dan de vraag wat ja/nee is, of vraag je letterlijk aan het dier de vraag?

Ik leg 1 hand op het dier en houd de pendel er boven. Wel eens lastig met dieren die graag willen zien wat je boven ze hangt. Die draaien of stoten de pendel aan met de neus.

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-14 19:03

Ik vind de tijgeroog ook een hele mooie steen! is alleen wel handig voor de mensen om te weten dat deze steen oud zeer naar boven kan halen. Als mensen dat hebben en niet van die werking van de steen weten, kan dat wel eens hele vervelende gemoedstoestanden geven......

Amy77

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-14 19:24

Ik persoonlijk vind de pendels op die foto niet mooi..klinkt zweverig, maar ze voelen niet goed aan..maar dat is natuurlijk wel heel smaakgevoelig he en je moet kiezen wat je zelf heel erg mooi vind :)
Voor pendels raad ik gewoon aan om zelf eerst te gaan voelen en kijken in de winkel..als je er wat meer ervaren in wordt, dan kun je ze met genak online bestellen..

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-14 19:33

Waar ik de mijne gekocht heb, heeft ze hem voor mij uitgependeld :D Ik zat een beetje te twijfelen tussen 2 (maar deze voelde wel gelijk het beste!) en toen heeft zij haar pendel erbij gepakt. Deze kwam er absoluut het beste uit! (was echt een volmondige ja van haar pendel :D )

Iolanthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-14 19:48

Ik vond pendelen altijd een beetje zweverig :o maar dat komt misschien door de gedragingen en kledij van de enige persoon die ik ken die pendelt...

Iig, nu ik al een eindje meelees, zit ik me af te vragen of ik het toch niet eens zou proberen... Ik lees wel eerst nog wat mee, als dat mag. :)

Edit: Ik vraag me dan wel af waar je een pendel zou kunnen kopen...
Laatst bijgewerkt door Iolanthe op 08-05-14 19:57, in het totaal 1 keer bewerkt

singasong

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-14 19:48

Giolli schreef:
Amathyst, kan dat kloppen?

[ Afbeelding ]

Er staat bij dat het nieuw is, maar dat weet je natuurlijk nooit en er zullen vast wel handen zijn die ze hebben aangeraakt vandaar tweedehands.

Ik zie hier geen amethyst.

singasong

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-14 19:50

aikon schreef:
singasong schreef:
Aikon, waarom vraag jij bij een nieuw dier/persoon wat ja en nee is?
Bij mij is 'ja' altijd een rondje naar rechts en 'nee' van links naar rechts.

Dit doe ik omdat de energie stroom niet bij iedereen het zelfde is. Soms is die gedraaid of zijwaarts of diagonaal. Ik heb/had 2 dieren waarbij het dus net andersom is. Daarom vraag ik bij elk nieuw dier (of mens) naar wat ja en nee is. Dit voorkomt foute antwoorden. ;)

En dan gebruik je je biotensor?

singasong

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-14 19:51

aikon schreef:
Giolli schreef:

Ik leg 1 hand op het dier en houd de pendel er boven. Wel eens lastig met dieren die graag willen zien wat je boven ze hangt. Die draaien of stoten de pendel aan met de neus.

Haha, ik kreeg een komisch beeld bij een paard van 1.80 hoog :D

aikon

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-14 19:56

Paard zo groot komt er wel een stoel bij :D Ik heb niet directe grond contact nodig om te aarden.
Bij honden en katten is het wel moeilijk, die zijn zo nieuwsgierig :P

Blonde vraag, wat is een "biotensor"?

Amy77

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-14 19:58

Zo, is bijgelezen, topic gaat hard :)
Oooh wat gaaf Singasong dat je de cursus bij Eric Laarakker gaat doen! Zou ik ook zo graag doen nog..maar beetje veel geld uitgegeven aan opleidingen afgelopen jaar :P dus moet eerst weer even werken, haha.

singasong

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-14 20:00

aikon schreef:
Paard zo groot komt er wel een stoel bij :D Ik heb niet directe grond contact nodig om te aarden.
Bij honden en katten is het wel moeilijk, die zijn zo nieuwsgierig :P

Blonde vraag, wat is een "biotensor"?

Ow wacht..... ik ben met iemand anders in het topic in de war. Zij gebruikt een biotensor en ik dacht dat jij dat was.
Is eigenlijk ook een pendel maar dan luxer uitgevoerd :D

singasong

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-14 20:02

Amy77 schreef:
Zo, is bijgelezen, topic gaat hard :)
Oooh wat gaaf Singasong dat je de cursus bij Eric Laarakker gaat doen! Zou ik ook zo graag doen nog..maar beetje veel geld uitgegeven aan opleidingen afgelopen jaar :P dus moet eerst weer even werken, haha.

Het is idd een smak geld en dan komt die connectiesensor er ook nog eens bij. Maar goed, ik ben er nu al zo mee bezig dat ik er vast veel profijt (en ook mijn gezin en dieren) van ga hebben.