Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Door de zenuwen schoot ik in een lachkick en het hield gewoon níet méér op! 

Sokje_6 schreef:Ik heb zelf eens een verspreking gehad tijdens mijn eerste presentatie op de middelbare.. Ik, als zenuwachtige brugwup, was iets aan het vertellen over de Lynx.
'En hij valt daarom ook wel eens een koe, gaap of scheit aan.' Ik heb m'n presentatie niet af kunnen makenDoor de zenuwen schoot ik in een lachkick en het hield gewoon níet méér op!
ding heet eigenlijk Seat Málaga Sokje_6 schreef:Wat een geniaal topic
Ik heb zelf eens een verspreking gehad tijdens mijn eerste presentatie op de middelbare.. Ik, als zenuwachtige brugwup, was iets aan het vertellen over de Lynx.
'En hij valt daarom ook wel eens een koe, gaap of scheit aan.' Ik heb m'n presentatie niet af kunnen makenDoor de zenuwen schoot ik in een lachkick en het hield gewoon níet méér op!
Thuis zeggen wij altijd Kakkéé in plaats van Cake
En een vriendin pasgeleden: 'Pak jij dat uit de kalkoest?' Ik verstond het niet: 'Wat, wil je kalkoen?'

nova_zodiax schreef:Vandaag nog een lompe verspreking gehad, ik zat aan de telefoon en zei " stuur maar ter advertentie van...."
Ik had het helemaal niet door tot dat ik mijn collega met tranen in haar ogen zag zitten van de lach

Kaus schreef:nova_zodiax schreef:Vandaag nog een lompe verspreking gehad, ik zat aan de telefoon en zei " stuur maar ter advertentie van...."
Ik had het helemaal niet door tot dat ik mijn collega met tranen in haar ogen zag zitten van de lach
![]()
Ik snap m niet...
delerium schreef:Tijdens de lessen pilates en balance heb ik mensen gevraagd om
met hun tenen hun voeten aan te raken
hun gewicht over beide zitbeenbillen (billen of zitbeenknobbels) te verdelen
met hun handen op hun vingers te gaan staan
hun handen onder de voeten te plaatsen, met de vingertoppen bij de tenen en dan raken die zachtjes de binnenkant van de pols. Of nee, natuurlijkniet, de hielen bij de tenen. Nee, nou ZO, KIJK MAAR.
In te ademen door de neus en met de uitademing de lucht te laten ontspannen door de borstkas te laten ontsnappen
En het heeft een reden dat ik op een zeker moment handschoentjes kreeg waarop links en rechts geborduurd waren