Aankomende WO studenten

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

charlie_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-14 11:56

_Retje schreef:
charlie_x schreef:
Aaaah mooi! hoeveel eerstejaars waren er uiteindelijk?
En ben je al klaar voor dinsdag?

Geen idee, denk sowieso wel 100 :j .
Ik weet het nog niet haha, heb net m'n boekenpakket binnengekregen. Hopelijk kan ik alle gebouwen een beetje vinden aankomende week :P . Welke werkgroep zit jij in?

Aaaah, ik haal mijn boekenpakket in utrecht zelf op. Ik zit in groep 9, jij?
Ik heb al op het rooster gekeken, maar het zegt mij allemaal niets! Hopelijk kan ik het ook vinden!
Heb jij een kamer in Utrecht, of reis je op en neer?

_Retje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-14 19:14

charlie_x schreef:
_Retje schreef:
Geen idee, denk sowieso wel 100 :j .
Ik weet het nog niet haha, heb net m'n boekenpakket binnengekregen. Hopelijk kan ik alle gebouwen een beetje vinden aankomende week :P . Welke werkgroep zit jij in?

Ik heb al op het rooster gekeken, maar het zegt mij allemaal niets! Hopelijk kan ik het ook vinden!

Ja, dat kan ook! Wel een hoop om een dag mee rond te sjouwen, dus hopelijk kun je aan t einde van de dag je boeken ophalen? Ik zit in groep 34. Hoorde van een paar mensen dat ze een paar dagen per week vrij hebben, in eerste instantie was ik echt jaloers, maar bedacht me daarna dat de rest van de week voor hun wss wel erg lange dagen zijn.. Dus misschien is mijn rooster dan ook wel prima :) .
Ik reis op en neer, ongeveer 30 à 40 minuten met de bus enkele reis. En jij?

Gianti

Re: Aankomende WO studenten

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-14 23:06

ik heb blijkbaar ook een en ander emailtjes gemist of niet gehad van uva....

vandaag terug van intreeweek!!! was echt top!!! en ik ben me toch brak _O-

Sem_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-14 23:13

Leuk Gianti, wat hebben jullie gedaan? :D

Ik mis ook nog het een en ander.. Heb nog geen emailadres gekregen, maandag maar even achteraan!

Vandaag een super mooi oud herenhuis bekeken die momenteel gerenoveerd wordt, het wordt in
november opgeleverd, geschilderd alles. Als het goed is ga ik daar dan wonen en kan ik over een paar
weken een keuze maken uit de kamers. :D Echt heerlijk, het is incl. schoonmaak, wasmachine etc.
Normaal is het moeilijk om daar zomaar voor in aanmerking te komen, maar via de vader van een
goede vriendin van mij (die er waarschijnlijk ook gaat wonen) heb ik de tweede keus op een kamer!
Het is ook nog eens heel dichtbij de uni. Ik heb nu al zin om alles in te richten!

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-14 23:33

ooh klinkt goed!!

tsja wat niet... van nemo tot artis... en flink gefeest natuurlijk :))

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-14 08:41

Komt toch allemaal wel erg dichtbij ineens.. Net een paar uur terug uit Frankrijk en moet nog super veel regelen. Morgen om 6:51 de trein.. pff :+ Vandaag ga ik mn laptop maar even klaarmaken voor gebruik. Iemand nog tips voor de eerste dag op de uni? :')

Lioony

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-14 09:50

Uhmm niet te veel van verwachten :P Eerste dag is vooral intro vd lesstof.

Ik hoef gelukkig pas om half 2 te beginnen, dus kan ik beetje uitslapen en beetje uitbrakken..

Lauraennala

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-14 09:51

Mijn eerste college dag was donderdag al. Toen was inderdaad de introductie van de lesstof. Maandag beginnen we echt met inhoudelijke hoorcolleges.

_Summerly_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-14 09:57

Ghostattack schreef:
Komt toch allemaal wel erg dichtbij ineens.. Net een paar uur terug uit Frankrijk en moet nog super veel regelen. Morgen om 6:51 de trein.. pff :+ Vandaag ga ik mn laptop maar even klaarmaken voor gebruik. Iemand nog tips voor de eerste dag op de uni? :')
Go with the flow. :)

Onze introdag begint om half 9 al, stelletje grapjassen. :))

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-14 10:34

Ik word om 9:15 verwacht, maar moet eerder om nog een of ander emailadres aan te vragen := In de mail, die ik 3x heb gehad, staat dat het college van 9:30 tot 10:00 is en volgens mij rooster van 9:00 tot 9:30.. Logisch _O-

Ik ga maar even een lijstje maken met dingen die ik nog moet regelen..

charlie_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-14 17:28

_Retje schreef:
charlie_x schreef:

Ja, dat kan ook! Wel een hoop om een dag mee rond te sjouwen, dus hopelijk kun je aan t einde van de dag je boeken ophalen? Ik zit in groep 34. Hoorde van een paar mensen dat ze een paar dagen per week vrij hebben, in eerste instantie was ik echt jaloers, maar bedacht me daarna dat de rest van de week voor hun wss wel erg lange dagen zijn.. Dus misschien is mijn rooster dan ook wel prima :) .

Ik moet mijn boeken midden op de dag ophalen, en daarna heb ik de stadswandeling, dus dat is minder haha. Ik ben zelf donderdag vrij, en vrijdagmiddag heb ik alleen een werkcollege. Ik heb dinsdag en woensdag idd twee lange dagen :)
Ik reis 45 minuten met de trein heen, dus ik doe in totaal (als ik naar de uithof moet) er een kleine anderhalf uur over. Het is namelijk nog een stuk fietsen naar de trein :p
Ach, het is goed te doen volgens mij!

Iedereen heel veel succes die maandag al beginnen!

charlie_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-14 17:29

charlie_x schreef:

Ik reis op en neer, ongeveer 30 à 40 minuten met de bus enkele reis. En jij?[/quote]

Ik moet mijn boeken midden op de dag ophalen, en daarna heb ik de stadswandeling, dus dat is minder haha. Ik ben zelf donderdag vrij, en vrijdagmiddag heb ik alleen een werkcollege. Ik heb dinsdag en woensdag idd twee lange dagen :)
De weken daarop kom ik elke dag naar school voor een werk- of hoorcollege, behalve maandag, dat is wel een lange dag. Ach, ik vind het ook wel fijn!
Ik reis 45 minuten met de trein heen, dus ik doe in totaal (als ik naar de uithof moet) er een kleine anderhalf uur over. Het is namelijk nog een stuk fietsen naar de trein :p

Iedereen heel veel succes die maandag al beginnen![/quote]

charlie_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-14 17:30

charlie_x schreef:
charlie_x schreef:

De weken daarop kom ik elke dag naar school voor een werk- of hoorcollege, behalve maandag, dat is wel een lange dag. Ach, ik vind het ook wel fijn!

Iedereen heel veel succes die maandag al beginnen!

Lioony

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-14 18:15

Ik heb eerste periode woe en vrij vrij. Geen lange dagen verder gelukkig. 2e periode helaas wel 5 dagen elke x voor 2 uurtjes naar de uni. Kan ik niet echt werken doordeweeks..

Sem_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-14 18:19

Ik heb best wel een flut rooster, 2x tot 18:30 en 3x tot 15:30 met veel tussenuren en soms ook pas laat beginnen. Gelukkig ben ik met 10 minuten thuis, dat scheelt!

Sem_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-14 19:37

Wow ik zie nu wel dat ik in oktober maar 2 tentamens heb, allebei in een andere week en van tevoren
heb ik een zo goed als vrije week, wat een luxe. :D

Lioony

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-14 20:18

Ik maar 1 O:)

Sem_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-14 20:19

Haha, nog beter!

X_Linz_X

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-14 21:39

ooh morgen beginnen we !

Sem_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-14 21:43

Toch wel een beetje spannend!

Brinta12

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-14 21:53

Sorry dat ik hier zomaar binnenval. Maar kan ik een vraag stellen aan iemand over mijn rooster?

Sem_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-14 21:55

Tuurlijk, brand los!

Brinta12

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-14 21:57

Ik ga studeren in Wageningen. Op Myportal staat mijn rooster. Nu staat er eerst de vakcode en daarna de code voor de opleiding. Daarbij staat niet de code voor mijn opleiding. Moet ik dan wel of niet aannemen of ik dan wel of niet les heb?

Sem_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-14 21:59

ryukapple

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-14 22:04

@L_isaa wat ga je studeren en wat zijn je vakken? Als je dat weet kan je op de site bij je vakken bij de studie guide ook je vakkenrooster bekijken en zien wanneer je les hebt. Ook kan je op het blackboard kijken bij course documents naar je studiewijzer op sommige daarvan staat ook wanneer je les hebt.

maar ik moet zeggen dat ik het ook allemaal heel erg onduidelijk vind bij wageningen. Hoop dat het snel duidelijker word.