Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
demo_love schreef:Dat ze die sport doet: prima. Hoewel ik er geen verstand van heb, is ze er vast ook redelijk goed in. Maar waarom zou je dat in hemelsnaam openbaar op het internet gooien? Moet nu echt de hele wereld dit zien?
Dat je een bepaalde soort kleding aan moet voor je grip kan ik snappen, maar moeten de zijkanten dan ook echt open hangen? Kies dan voor je eigen fatsoen wel voor een soort turnpakje met 'normale' zijkanten. Zelfs mensen met een normaal BMI zouden hier nog niet voordelig in uit komen.
demo_love schreef:Ik zet ook wel eens een filmpje van mijn paard op facebook, maar mijn privacyinstellingen staan wel zo dat niemand van buitenaf het kan zien. Zeker met dit filmpje zou ik mijn profiel heel goed afschermen. Ik denk eerlijk gezegd ook niet dat werkgevers hierom staan te springen.

Furrow schreef:Margee schreef:Een heleboel van jullie hebben in hun profiel foto's staan, openbare foto's dus. Wat zou je ervan vinden als daar dergelijk commentaar op komt?
Het moet echt vreselijk zijn om dit topic tegen te komen
Jennyj01 schreef:Ik vind het onwijs knap wat ze doet. En ja ze is mollig maar ik vind het niet onsmakelijk. Vraag me af hoe iedereen die het vies vind en heeft weggeklikt dat op stal doet. Want daar lopen ook veel dikkies rond. Vaak in een slecht zittende rijbroek. Vooral als die ook nog wit is. Denk je dan ook ik ga buitenrijden want ik wordt er misselijk van?
carr_friesje schreef:Alexandra_ schreef:Vind dit weer een heel achterlijk topic. Waar maak je je druk om? Houd je lekker met iets anders bezig joh. Door zulke topics creër je alleen maar haat en dat mensen zich minderwaardig gaan voelen. Ik tem.
Damn.. met je verkeerde been uit bed gestapt vanmorgen?
xEmily schreef:Margee schreef:Een heleboel van jullie hebben in hun profiel foto's staan, openbare foto's dus. Wat zou je ervan vinden als daar dergelijk commentaar op komt?
Je post je foto's online, dan kan je verwachten dat er commentaar op komt, dus dat hoef geen punt te zijn?
Konstantine schreef:Volgens mij komt het filmpje uit Spanje, dus ik denk dat deze dame weinig zou kunnen met dit topic. Ik kan alleen maar hopen dat ze niet ook zo over de tong (of in dit geval toetsen) gaat op Spaanse fora.
Lusitana schreef:Als ze er van overtuigd is dat ze niet meer laat zien dan een knappe prestatie, en ik zie ook niets anders, waarom zou ze het dan afschermen alsof het iets is dat verborgen gehouden moet worden?
Verder denk ik niet dat er werkgevers zijn die iemand afkeuren of ontslaan of zich voor hun personeel schamen omdat ze aan (deze) sport doen.
Bij turnen sta je ook half in je nakie vreemde poses aan te nemen....om maar wat te noemen.
demo_love schreef:Dat ze die sport doet: prima. Hoewel ik er geen verstand van heb, is ze er vast ook redelijk goed in. Maar waarom zou je dat in hemelsnaam openbaar op het internet gooien? Moet nu echt de hele wereld dit zien?
Dat je een bepaalde soort kleding aan moet voor je grip kan ik snappen, maar moeten de zijkanten dan ook echt open hangen? Kies dan voor je eigen fatsoen wel voor een soort turnpakje met 'normale' zijkanten. Zelfs mensen met een normaal BMI zouden hier nog niet voordelig in uit komen.
! Ik vind dit dus gewoon briljant.
._San87_ schreef:Mijn god wat ongelooflijk tof! Ik vind dit dus gewoon briljant.
Nog eventjes wachten en ik kan de afbeelding die ik pas nog postte hier ook kwijt.
Edit: Wacht, dat kan al! Tadaaaa: https://scontent-b-ams.xx.fbcdn.net/hph ... 0708_n.jpg
geerke schreef:_San87_ schreef:Mijn god wat ongelooflijk tof! Ik vind dit dus gewoon briljant.
Nog eventjes wachten en ik kan de afbeelding die ik pas nog postte hier ook kwijt.
Edit: Wacht, dat kan al! Tadaaaa: https://scontent-b-ams.xx.fbcdn.net/hph ... 0708_n.jpg
o.k...maar wie is dat?
.