"gezette" mensen en paaldansen.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Margee

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-14 17:29

Een heleboel van jullie hebben in hun profiel foto's staan, openbare foto's dus. Wat zou je ervan vinden als daar dergelijk commentaar op komt?

dromertje2

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-14 17:30

demo_love schreef:
Dat ze die sport doet: prima. Hoewel ik er geen verstand van heb, is ze er vast ook redelijk goed in. Maar waarom zou je dat in hemelsnaam openbaar op het internet gooien? Moet nu echt de hele wereld dit zien?
Dat je een bepaalde soort kleding aan moet voor je grip kan ik snappen, maar moeten de zijkanten dan ook echt open hangen? Kies dan voor je eigen fatsoen wel voor een soort turnpakje met 'normale' zijkanten. Zelfs mensen met een normaal BMI zouden hier nog niet voordelig in uit komen.

Dus omdat iemand die niet binnen de "normale" waarden valt, mag dit niet openbaar zetten.

Iemand die wel binnen de "normale" waarden valt dus wel?

Motiveer dat is?

Furrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-14 17:31

Margee schreef:
Een heleboel van jullie hebben in hun profiel foto's staan, openbare foto's dus. Wat zou je ervan vinden als daar dergelijk commentaar op komt?

Het moet echt vreselijk zijn om dit topic tegen te komen :=

Lusitana

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-14 17:31

demo_love schreef:
Ik zet ook wel eens een filmpje van mijn paard op facebook, maar mijn privacyinstellingen staan wel zo dat niemand van buitenaf het kan zien. Zeker met dit filmpje zou ik mijn profiel heel goed afschermen. Ik denk eerlijk gezegd ook niet dat werkgevers hierom staan te springen.

Als ze er van overtuigd is dat ze niet meer laat zien dan een knappe prestatie, en ik zie ook niets anders, waarom zou ze het dan afschermen alsof het iets is dat verborgen gehouden moet worden?
Verder denk ik niet dat er werkgevers zijn die iemand afkeuren of ontslaan of zich voor hun personeel schamen omdat ze aan (deze) sport doen.
Bij turnen sta je ook half in je nakie vreemde poses aan te nemen....om maar wat te noemen.

Margee

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-14 17:36

Furrow schreef:
Margee schreef:

Het moet echt vreselijk zijn om dit topic tegen te komen :=

Nou... ik schrik er meer van dat er mensen zijn die dit filmpje tegenkomen, het eerst wegklikken en het daarna weer opzoeken zodat ze het kunnen posten met dergelijk commentaar. Verwacht je dan niet dat ze hetzelfde doen bij jou zodra je je omdraait?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-14 17:39

Jennyj01 schreef:
Ik vind het onwijs knap wat ze doet. En ja ze is mollig maar ik vind het niet onsmakelijk. Vraag me af hoe iedereen die het vies vind en heeft weggeklikt dat op stal doet. Want daar lopen ook veel dikkies rond. Vaak in een slecht zittende rijbroek. Vooral als die ook nog wit is. Denk je dan ook ik ga buitenrijden want ik wordt er misselijk van?

Tja, om heel eerlijk te zijn, dat vind ik ook geen smakelijk gezicht nee. Maar dat mag een ieder voor zich weten natuurlijk. Mijn ideaalbeeld is een maatje 34/36 omdat ik dat zelf persoonlijk mooi vind. Daar doe ik niemand pijn of kwaad mee, want ik veroordeel niet iemand erop maar ik zal ook niet zeggen dat ik het een heel mooi gezicht vind nee. Maar ik zal iemand ook niet te kakken zetten of uitlachen vanwege zijn postuur, maar het zal niet mijn meest favoriete ding zijn om naar te kijken, of dat nou met paarden, fietsen, of paaldansen is.

dromertje2

Re: "gezette" mensen en paaldansen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-14 17:45

Zolang je dat ideaalbeeld niet aan andere opdringt en als "normaal" en als enige juiste ziet is er geen probleem, maar dat is juist het probleem tegenwoordig. Alhoewel ik denk dat je soms onbewust dit toch laat doorschijnen.
De maatschappij doet dat wel.

Alexandra_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-14 17:46

Vind dit weer een heel achterlijk topic. Waar maak je je druk om? Houd je lekker met iets anders bezig joh. Door zulke topics creër je alleen maar haat en dat mensen zich minderwaardig gaan voelen. Ik tem.

Carr_friesje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-04-14 18:29

Alexandra_ schreef:
Vind dit weer een heel achterlijk topic. Waar maak je je druk om? Houd je lekker met iets anders bezig joh. Door zulke topics creër je alleen maar haat en dat mensen zich minderwaardig gaan voelen. Ik tem.

Damn.. met je verkeerde been uit bed gestapt vanmorgen? >;)

Ragdollcat

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-14 18:37

Volgens mij ken ik die persoon??? komt me zo bekend voor, een oude kennis van vroeger, tenminste als het haar is.

Ik ga haar waarschuwen, om even dit te bekijken of het van haar is.

Om eerlijk te zijn vind ik dat men het zelf moet weten wat ie doet.

Wel zou het mooier zijn om gewoon het paaldansen te gaan doen in een outfit dat wat minder bloot laat zien.

Ik vind het ook geen gezicht. Maar als ze het is dat ik haar ken................. haar kennende doet het haar gewoon niet veel hoor, ze kan wel wat hebben en ze heeft humor. En dit soort dingen daar is ze altijd wel voor te vinden.

Als het maar de spieren sterker maakt en wat calorieën verbrandt.

Maar vind het niet netjes van TS om dit zomaar van de FB te plukken en het hier te plaatsen.
Laatst bijgewerkt door Ragdollcat op 21-04-14 18:44, in het totaal 1 keer bewerkt

Alexandra_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-14 18:40

carr_friesje schreef:
Alexandra_ schreef:

Damn.. met je verkeerde been uit bed gestapt vanmorgen? >;)

Nee. Vind het alleen zeer triest. We weten allemaal hoe dit topic uiteindelijk gaat lopen. Dus ik vind dit gewoon jammer, erg jammer zelfs.

Konstantine

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-14 18:43

Volgens mij komt het filmpje uit Spanje, dus ik denk dat deze dame weinig zou kunnen met dit topic. Ik kan alleen maar hopen dat ze niet ook zo over de tong (of in dit geval toetsen) gaat op Spaanse fora.

420BlazeIt

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-14 18:44

Margee schreef:

Je post je foto's online, dan kan je verwachten dat er commentaar op komt, dus dat hoef geen punt te zijn?

Ragdollcat

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-14 18:46

xEmily schreef:
Margee schreef:

Je post je foto's online, dan kan je verwachten dat er commentaar op komt, dus dat hoef geen punt te zijn?

Mee eens, men doet het zelf he en zet het openbaar op de FB.
Het is meer dat wat een ander ermee doet.

Darah3

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-14 18:47

Konstantine schreef:
Volgens mij komt het filmpje uit Spanje, dus ik denk dat deze dame weinig zou kunnen met dit topic. Ik kan alleen maar hopen dat ze niet ook zo over de tong (of in dit geval toetsen) gaat op Spaanse fora.

Volgens mij kwam ze juist uit de UK.
De link van het profiel uit de OP is niet van de paaldanseres.
Dit filmpje gaat al langer over FB en ben toen ooit op haar eigen FB terecht gekomen.
Zij doet ook andere vormen van aerial sporten.

Edit: Jep, het was de UK. Ze heeft een paaldansschool en geeft zelf les ;)

Ragdollcat

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-14 19:05

Darah3, dan is het niet de persoon dat ik ken, maar ze is sprekend mijn kennis, als 2 druppels water.

Ga haar wel dit vertellen, ze zal het leuk vinden om dit filmpje te zien dat ze sprekend op haar lijkt.
Het is en blijft knap dat ze kan paaldansen.
Het is heel moeilijk lijkt me.

Gini

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-14 19:19

Lusitana schreef:
Als ze er van overtuigd is dat ze niet meer laat zien dan een knappe prestatie, en ik zie ook niets anders, waarom zou ze het dan afschermen alsof het iets is dat verborgen gehouden moet worden?
Verder denk ik niet dat er werkgevers zijn die iemand afkeuren of ontslaan of zich voor hun personeel schamen omdat ze aan (deze) sport doen.
Bij turnen sta je ook half in je nakie vreemde poses aan te nemen....om maar wat te noemen.

Paaldansen is paaldansen.
En heel mooi dat het een sport is. Maar we moeten niet krampachtig gaan doen over waar deze sport vandaan komt en welke roots die heeft. De bewegingen die in deze sport van toepassing zijn alluderen nog zeer levendig naar de geschiedenis van deze sport.
Iedereen mag van mij doen en laten wat die wil en je moet je zeker niet schamen als je het graag doet, zeker niet. Maar ik kan me best voorstellen dat een bepaalde werkgever hiervan afziet. Net zoals die van een kandidaat afziet die in een afgesleten jeans naar het sollicitatiegesprek komt.

Dat heeft dan niets met discriminatie te maken (om dan verder te reageren op een eerder bericht dat in dit topic geplaatst is). Maar als het een zwaarlijvige persoon betreft, dan wordt opeens heel spastisch die term heen en weer geslingerd.

geerke

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-14 19:46

demo_love schreef:
Dat ze die sport doet: prima. Hoewel ik er geen verstand van heb, is ze er vast ook redelijk goed in. Maar waarom zou je dat in hemelsnaam openbaar op het internet gooien? Moet nu echt de hele wereld dit zien?
Dat je een bepaalde soort kleding aan moet voor je grip kan ik snappen, maar moeten de zijkanten dan ook echt open hangen? Kies dan voor je eigen fatsoen wel voor een soort turnpakje met 'normale' zijkanten. Zelfs mensen met een normaal BMI zouden hier nog niet voordelig in uit komen.

mensen gooien tegenwoordig alles op internet,filmpjes en foto's van zichzelfSoort bevestiging zoeken ofzo....Dat is de nieuwe tijd denk ik.Moeten ze zelf weten,ik vind er niets van....ze doen maar.Als ik maar niet hoef.Mijn eerste selfie moet nog gemaakt worden ;)

Collie2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-14 19:48

Ik ben gek op selfies :')

geerke

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-14 19:51

Collie2008 schreef:
Ik ben gek op selfies :')

Joh....echt??? :')

_San87_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-14 19:51

Collie2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-14 19:56

geerke schreef:

:') en dat nummer 'let me take a selfie' al helemaal :D

geerke

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-14 19:56

_San87_ schreef:
Mijn god wat ongelooflijk tof _O_! Ik vind dit dus gewoon briljant.

Nog eventjes wachten en ik kan de afbeelding die ik pas nog postte hier ook kwijt 8-).

Edit: Wacht, dat kan al! Tadaaaa: https://scontent-b-ams.xx.fbcdn.net/hph ... 0708_n.jpg

o.k...maar wie is dat? :D

geerke

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-14 19:57

Collie2008 schreef:
geerke schreef:

:') en dat nummer 'let me take a selfie' al helemaal :D

ik vind jou selfies ook leuk hoor :j Vermoed niet dat er iemand is die op mijn hoofd zit te wachten :')

_San87_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-14 19:57

geerke schreef:
_San87_ schreef:
Mijn god wat ongelooflijk tof _O_! Ik vind dit dus gewoon briljant.

Nog eventjes wachten en ik kan de afbeelding die ik pas nog postte hier ook kwijt 8-).

Edit: Wacht, dat kan al! Tadaaaa: https://scontent-b-ams.xx.fbcdn.net/hph ... 0708_n.jpg

o.k...maar wie is dat? :D

Hannah Wommack, zij schrijft een paper over cyberbullying 8-).