Voetbal zonder toeschouwers ?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

gohya

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-14 23:08

Electra63 schreef:
capopjekop schreef:
Gaaf zeg, het zijn toch vaker mannen die zo fanatiek zijn. Dus leuk om nu ook eens van vrouwen te horen.

Het erge is ............. mijn schoonzoon is Ajacied en die zit af en toe op mijn bank met zijn Ajax-trainingsbroek aan :D

Dat is echt héél erg! :):) :):)

capopjekop

Re: Voetbal zonder toeschouwers ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-14 23:11

Haha gezellig zal dat zijn.

Mijn moeder en broertje zijn voor Ajax, ik voor Vites en pap voor de gene met het leukste voetbal. Ben met mijn broertje, neefje en oom naar Ajax vitesse geweest. Broertje en ik hebben de hele week de clubliederen tegen elkaar gezongen. Ouders werden ramgek :')

ChristyT

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-14 23:28

Hier is de hele familie voor Feyenoord en natuurlijk voor GAE! :)

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-14 06:29

Hoezo natuurlijk voor gae. Klinkt in mijn oren niet echt logisch haha. Wat dan als ze tegen elkaar spelen :P

gohya

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-14 08:35

Hier in huis zijn we voor Feyenoord, FC.Twente,PSV en 020.
Bijna elk weekend hangen hier 2 vlaggen buiten, 1 van Feyenoord en 1 van Twente, gebroederlijk naast elkaar.

Poek

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-14 08:57

Ik heb niet veel keuze dan voor ajax te zijn aangezien mn pa dat ook is. Aankomend jaar ben ik ook wekelijks in de arena te zien, want eindelijk is mn pa overgehaald dat hij een seizoenskaart moet kopen :)
En ja ook hier fox en vi en studio sport elke week

ChristyT

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-14 12:02

capopjekop schreef:
Hoezo natuurlijk voor gae. Klinkt in mijn oren niet echt logisch haha. Wat dan als ze tegen elkaar spelen :P

Omdat we zo goed als in Deventer wonen, kan niet missen dan hè :P!

Feyenoord staat altijd op 1! :)

ChristyT

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-14 12:03

gohya schreef:
Hier in huis zijn we voor Feyenoord, FC.Twente,PSV en 020.
Bijna elk weekend hangen hier 2 vlaggen buiten, 1 van Feyenoord en 1 van Twente, gebroederlijk naast elkaar.

Hoe kan dat in één huis :')

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-14 12:33

Gezellig, dan heb je altijd wat te steggelen.

Ik woon in de omgeving van Nijmegen en ben omgeven door necsupporters, das ook altijd heel erg grappig :D

gohya

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-14 12:33

Het is mogelijk hoor,die van 020 zit boven op zijn kamer,die van PSV zit weer op zijn kamer.
Alleen Feyenoord en Twente kijken samen naar de wedstrijden.Word wel vaak zappen als beide op dezelfde tijd moeten spelen.

En beide vlaggen houden zich ook koest buiten. :)
Er liep een keer een man langs,ik was buiten,vroeg die: is dit het voetbalhuis van Feyenoord?
haha ik zeg ja klopt. 8-)

gonnyvdz

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-14 12:44

wel een beetje overdreven om dan direct te roepen dat al het voetbal maar zonder toeschouwers te laten spelen, ik sta zelf in het feestvak van Heerenveen nu 2e jaar. bij ons word er amper gefoullieerd en t is bij bijna elke wedstrijd wel te zien dat het niet bij alle clubs zo gaat als bij ajax!
ik vind dat er gewoon betere controles moeten worden gehouden. zoals nu ook bij ajax pec, iemand vertelde dat er stuk of 50 man over de hekken is geklommen en dat die niet meer zijn terug geroepen en ook dus niet gefouilleerd zijn.. dat zijn dus de mensen die het verpesten.
wanneer er betere controles komen kan er ook minder mis gaan!
Laatst bijgewerkt door gonnyvdz op 23-04-14 12:46, in het totaal 1 keer bewerkt

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-14 12:46

Ik hoop dat ze gewoon strengere wetgeving maken. we hebben in Nederland wel een voetbalwet, maar die werkt niet. In Engeland krijg je als je je misdraagt een stadionverbod. Je moet je dan op de dagen dat je club speelt je melden op het politiebureau en mag pas weg als de wedstrijd gespeeld is. Daar werkt die wet wel erg goed en is het voetbalgeweld fors afgenomen.

ChristyT

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-14 12:46

gonnyvdz schreef:
wel een beetje overdreven om dan direct te roepen dat al het voetbal maar zonder toeschouwers te laten spelen, ik sta zelf in het feestvak van Heerenveen nu 2e jaar.
ik vind dat er gewoon betere controles moeten worden gehouden. zoals nu ook bij ajax pec, iemand vertelde dat er stuk of 50 man over de hekken is geklommen en dat die niet meer zijn terug geroepen en ook dus niet gefouilleerd zijn.. dat zijn dus de mensen die het verpesten.
wanneer er betere controles komen kan er ook minder mis gaan!

Het is alleen behoorlijk lastig om 45.000 man allemaal dus danig goed te controleren...

gonnyvdz

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-14 12:49

en het is wel verplicht om iedereen die bij zoon wedstrijd aanwezig te zijn gefouilleerd moet worden. kunnen ze dit als beveiligers team niet aan mogen ze ook niet zoveel publiek laten komen.
wij bij Heerenveen werden ook niet gefouilleerd toen dit bij de KNVB te sprake kwam is Heerenveen direct op het matje geroepen dat het verplicht is

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-14 12:53

Maar die stewards mogen alleen oppervlakkig fouilleren en enkel de tas controleren als je daar toestemming voor geeft. Zij hebben veel te weinig bevoegdheden om echt te kunnen voorkomen dat er verkeerde dingen mee naar binnen gaan.

gonnyvdz

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-14 12:55

dan word het dus echt eens tijd dat de stewards meer bevoegdheden krijgen.. maar dat zal wel te duur worden..

ChristyT

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-14 12:58

capopjekop schreef:
Maar die stewards mogen alleen oppervlakkig fouilleren en enkel de tas controleren als je daar toestemming voor geeft. Zij hebben veel te weinig bevoegdheden om echt te kunnen voorkomen dat er verkeerde dingen mee naar binnen gaan.

idd, daar gaat het mis.
Het is zo makkelijk om wat mee te nemen :P

ChristyT

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-14 12:59

Ik heb trouwens niks tegen vuurwerk, prachtig bij opkomst een aantal fakkels op de tribunes. :) Alleen het veld op gooien, dat gaat me toch iets te ver..

Knakker

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-14 13:18

Ik hoorde zoiets over een leider van de F-side, polletje of zo?
Zat in een bus die vertraagd was en die polletje heeft geregeld dat er vuurwerk gegooid werd zodat de wedstrijd stil gelegd werd en hij op tijd kon komen.

XFiemoX

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-14 13:21

Uhu waarom dan ook ineens drastische salaris verlaging, de spelers hebben echt niet om al dat vuurwerk gevraagd hoor :o. Dus dat vind ik beetje kromme gedachte.
stoer schreef:
belachelijk, ik stem voor. maar meteen ook drastische salaris verlaging voor de spelers.. baaah voetbal!!

En ja, ik ben Ajax fan maar wat die groep supporters gedaan hebben praat ik echt niet goed. Voor mij was de lol van die wedstrijd er gelijk af, en zoals ik hoorde was de lol er voor de spelers er ook vanaf. Ajax heeft expres de winst op gegeven (alleen om het dan gelijk 5-1 te laten worden snap ik dan weer niet, ze hadden het dan ook 2-1 kunnen laten.) Maar misschien wel omdat Ajax er zelf al geen zin meer in hadden, en gewoon de beker gunde aan Zwolle.

Voor de uit wedstrijd tegen Almelo heeft Ajax al maatregelen genomen heb ik gelezen.

XFiemoX

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-14 13:23

Nou ik ben al aantal keren naar wedstrijd van Ajax heen geweest, en moest toch echt ook mijn tas afgeven of ik dat nou wilde of niet. Ze moesten er echt even in kijken.
capopjekop schreef:

ChristyT

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-14 13:28

XFiemoX schreef:
Uhu waarom dan ook ineens drastische salaris verlaging, de spelers hebben echt niet om al dat vuurwerk gevraagd hoor :o. Dus dat vind ik beetje kromme gedachte.
stoer schreef:
belachelijk, ik stem voor. maar meteen ook drastische salaris verlaging voor de spelers.. baaah voetbal!!

En ja, ik ben Ajax fan maar wat die groep supporters gedaan hebben praat ik echt niet goed. Voor mij was de lol van die wedstrijd er gelijk af, en zoals ik hoorde was de lol er voor de spelers er ook vanaf. Ajax heeft expres de winst op gegeven (alleen om het dan gelijk 5-1 te laten worden snap ik dan weer niet, ze hadden het dan ook 2-1 kunnen laten.) Maar misschien wel omdat Ajax er zelf al geen zin meer in hadden, en gewoon de beker gunde aan Zwolle.

Voor de uit wedstrijd tegen Almelo heeft Ajax al maatregelen genomen heb ik gelezen.

Ajax heeft expres de winst opgegeven? :')

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-14 13:29

Dat ajax express de winst heeft opgegeven geloof ik niet :') Zo zitten voetballers niet in elkaar, je wilt altijd het beste resultaat neerzetten. En als ik de Boer een beetje ken dan gaat die zijn spelers niet express een wedstrijd laten verliezen..

XFiemoX, wat wilden ze doen dan als je nee had gezegd?

ChristyT

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-14 13:30

Idd, beetje vreemde opmerking. En makkelijk excuus..
Ajax werd gewoon afgetroefd door Zwolle, het had makkelijk 8-1 kunnen worden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-14 13:34

Vind het erg vermakelijk wat voor excuses er allemaal bedacht worden waardoor Ajax verloren heeft. Ipv gewoon toe te geven dat ze slecht gespeeld hebben en Pec enorm goed z'n best gedaan heeft.