Saddam Hoessein misschien opgepakt

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Kayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-03 15:51

SuperPepeijn"]
[quote="Missouri"][quote="SuperPepeijn schreef:
jawel. het is fout iemand zijn mensenrechten te ontnemen nl.
Didn't a guy named Saddam already do that once (or twice) ??
[/quote]indeed. so what's your point? Haha!
[/quote]

Precies en daar moeten wij boven staan.

Jennygirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-03 17:18

machie"]
[quote="MarijeR schreef:
Maar als hij niet de doodstraf krijgt maar levenslang.
Waar wordt hij dan opgesloten? In Irak?
Hoelang duurt het dan voordat hij weer vrij rond huppelt? Of ben ik dan de enige die daar niet zoveel vertrouwen in heeft?
Of komt hij in een ander land vast te zitten?
Welk land wil zo'n persoon hebben? Lijkt me niet echt fijn als je weet dat zijn aanhangers nog vrij rondlopen.

ik had hetzelfde gepost,en denk er net zo over!
[/quote]
Veel van SH's vermogen is bevroren en hij heeft nu niet zoveel aanhangers en macht meer. De man is uitgekotst door een groot deel van zijn eigen volk en heeft geen macht meer in dat land. Dus ik verwacht niet dat als hij ooit vrij komt, hij direct weer aan de macht komt.

MarijeR

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-03 17:38

Het gaat ook niet om de hoeveelheid aanhangers maar het fanatisme van een kleine groep.
Zolang er nog overal zelfmoordaanslagen zijn, denk ik niet dat veel landen SH graag gevangen houden. Is het niet de angst voor zijn aanhangers dan is het wel voor tegenstanders van SH die het recht in eigen handen willen nemen en daar misschien wel erg ver in zullen gaan als ze weten waar hij te vinden is.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-03 18:00

Jennygirl"]
[quote="machie"][quote="MarijeR schreef:
Maar als hij niet de doodstraf krijgt maar levenslang.
Waar wordt hij dan opgesloten? In Irak?
Hoelang duurt het dan voordat hij weer vrij rond huppelt? Of ben ik dan de enige die daar niet zoveel vertrouwen in heeft?
Of komt hij in een ander land vast te zitten?
Welk land wil zo'n persoon hebben? Lijkt me niet echt fijn als je weet dat zijn aanhangers nog vrij rondlopen.

ik had hetzelfde gepost,en denk er net zo over!
[/quote]
Veel van SH's vermogen is bevroren en hij heeft nu niet zoveel aanhangers en macht meer. De man is uitgekotst door een groot deel van zijn eigen volk en heeft geen macht meer in dat land. Dus ik verwacht niet dat als hij ooit vrij komt, hij direct weer aan de macht komt.
[/quote]

niet direct nee, maar het kan snel gaan! Er hoeft maar een groep idioten te zijn die bereid zijn hem weer als hun leider te erkennen en daar gaan we weer!

volgens mij gaat het vooral fout vanwege de angst, mensen zijn bang en laten zich daarom maar onderdrukken en wie geeft ze ongelijk?