Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

EvaaxGucci schreef:Ik heb veel vrijheid in het gewone leven, ben nu 14 jaar en heb in het verleden nare dingen meegemaakt met alcoholverslaving en medicijnverslaving dus alcohol is eigenlijk ook niet de bedoeling dat ik daar te veel van neem..
ik weet het niet, zo er in gerold denk ik. leuke vrienden kring opgebouwt waarmee we samen feesten af gaan, hartstikke gezellig
al moet ik wel zeggen dat ik veel oudere vrienden heb. het hoort er gewoon bij vind ik. MarlindeRooz schreef:Ik ben dan zelf 18 maar ik snap bij god niet waarom je per se met 15 jaar wil drinken, ben je niet gezellig genoeg zonder ofzo?
Voordeel van alcohol is dat je schoenen geen pijn gaan doen. 

Maar drink het ook echt wel minimaal.
Daarbij spaar ik mijn geld liever voor andere dingen, als ik kijk wat dat soms allemaal moet kosten
_lies_ schreef:roooooss schreef:ik mag absoluut niet roken, over drinken hebben we het nooit gehad en drugs mag ik ook niet. Daarnast mag ik ook niet naar de mc donalds en pringels eten, niet te veel cola en zeker geen light.. Mensen kijken me soms wel raar aan als ze horen dat ik niet naar de mac mag.
Energiedrankjes zijn ook echt not done bij ons
Vind je dat dan helemaal niet vervelend?
Ik mocht vrijwel alles
, geen noormale cola of niet light frisdrank. max een keer per dag een glas fris of limonamde. geen suiker in thee. en ook geen koffie. geen chips ook geen Pringles. lust geen engergie drankjess. maar heb mijn moeder heeft ooit een blikje voor mij gekocht omdat ik de hele nacht door een toets moest leren. maar vedder nooit.
chips of Pringles is echt iets seciaals geworden en daar geniet ik dan ook even van!.
Bhriseis schreef:Vreet je dan niet alles op wat los en vast zit als je even een weekendje thuis bent? Ik zou me echt niet kunnen uithouden

jumerenik schreef:Doanique schreef:Geen suiker in je thee? Jemig dan had ik echt geen thee meer gehoeven
maar als je opgroeit dat je het niet drinkt, dan wen je niet aan de smaak van wel-suiker-in-je-thee.. en is sonder suiker ook echt lekker hoor!
iirrssjjee schreef:Ik mag eigenlijk ook alles.
Roken? Prima, maar als je niet rookt betalen wij je rijbewijs.
Alcohol hebben ze nooit moeilijk over gedaan, ben dan dus ook nooit dronken geweest.
Drugs wilden ze echt niet hebben, heb er dan ook nooit aan gezeten.
Rook niet, drink heel af en toe en ben inmiddels 21!
jumerenik schreef:dit. aleen dan net iets minder.
niet roken. niet drinken, geen drugs, geen mc donald. behalve als er een volwasene bij is, geen noormale cola of niet light frisdrank. max een keer per dag een glas fris of limonamde. geen suiker in thee. en ook geen koffie. geen chips ook geen Pringles. lust geen engergie drankjess. maar heb mijn moeder heeft ooit een blikje voor mij gekocht omdat ik de hele nacht door een toets moest leren. maar vedder nooit.
EN DIT VIND IK HELEMAAL PRIMA!!
roken vind ik vies. drinken doe ik wel als ik ouder ben. drugs lijken mij heel engchips of Pringles is echt iets seciaals geworden en daar geniet ik dan ook even van!.
ik ben tevreden met mijn ouders en ik vind dat zij mij vrij veel ruimte geven. soms ik het wel jammer dat je niet naar de mac mag. maar aan de andere kant. anders had ik mij iedere keer helemaal vol gestopt met fast-food!