Beroemdheid in de klas

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Zwartje07

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-14 20:48

Liesje1611 schreef:
Okee, beyonce is dan misschien iets teveel persoonlijke smaak (ookal is ze dan wel behoorlijk invloedrijk in de muziekindustrie), maar hoop dat jullie mn punt begrijpen _O-
Bij "beroemde" mensen denk ik aan mensen die bekend zijn bij mensen over de hele wereld, niet alleen in eigen land (en die vaak al jarenlang in het vak zitten). BN'ers zoals bijv Nick en Simon zou ik ook niet als beroemd betitelen, laat staan die paar Nederlandse boybands waar ik het eerder over had. :=

Ben ik het zeker met je eens. Daarnaast denk ik persoonlijk ook anders over bekende Nederlanders. Nederland is maar een klein land en vind ik niet te vergelijken met mensen die over vele landen bekend zijn.
Verder zou ik de meeste bekende Nederlanders voorbij lopen. Daar ben ik minder in thuis als ik kijk naar sterren springen lijkt het of ik onder een steen geleefd heb want er is maar een enkeling waarbij een belletje gaat rinkelen. Zit geen echte bekende bekende.

kelseyc

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-14 20:55

Ik ben nu 13, en ken B-Brave, Mainstreet, en One Direction wel.

Mainstreet vind ik een gemengde tekst, engels en nederlands door elkaar en hou daar niet van.
One Direction vind de nummers wel leuk, sommige dan maar ben er niet gek van
B-Brave wel ooit eens van gehoord maar nooit de muziek gehoord.

Verder lijkt het me wel cool om bij een BN-er te zitten maar niet de gillende fans enzo.

nafnaf

Re: Beroemdheid in de klas

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-14 21:05

Ik kom regel matig BNN'rs tegen, blijft toch t'gooi..

Arc_En_Ciel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-14 22:23

lifaya schreef:
Geen idee wat mainstreet is en ook niet echt te behoefte en drang om het te googelen xD

Ik heb geloof ik nooit bij beroemdheden in de klas gezeten. Woonde wel in de buurt bij iemand die nu wel redelijk bn-er is. Keizer namelijk. Maar thats it...

Jemig, dat is wel echt een type, die Keizer :') Niet zo mijn ding, maar hij is inderdaad wel vrij bekend ja :j

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-14 22:36

quera schreef:
Mijn vriend heeft bij Nick vd wall in de klas gezeten ( afrojack) en ik ging vroeger toen hij nog niet zo bekend was met Nick om :) aardige gozer en ook maar gewoon een mens.

Dat heeft mn broer gehad met Bart Zeilstra (Baas B), ze hebben samen vanaf groep 1 tot groep 8
samen in de klas gezeten.

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-14 22:52

Arc_En_Ciel schreef:
lifaya schreef:
Geen idee wat mainstreet is en ook niet echt te behoefte en drang om het te googelen xD

Ik heb geloof ik nooit bij beroemdheden in de klas gezeten. Woonde wel in de buurt bij iemand die nu wel redelijk bn-er is. Keizer namelijk. Maar thats it...

Jemig, dat is wel echt een type, die Keizer :') Niet zo mijn ding, maar hij is inderdaad wel vrij bekend ja :j

haha ieder zijn ding idd :') ik luister ook niet naar zijn muziek. Vroeger toen hij nog bij een andere groep zat vond ik het nog wel aardig :P maar dan spreken we over een jaar of 6 of 8 terug :))

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-14 23:16

Poeky schreef:
Mijn vader werkte vroeger in de muziekbranche, dan heb je vaker contact met beroemdheden.
Dan ging hij bv 's avonds na een concert nog mee met Eric Clapton of zat als enige mee te luisteren naar de repetitie. :)

Voor de Belgen, als jong meisje heb ik ook nog gedanst met Koen Wauters, niet dat ik me daar zelf iets van herinner :P

:oo :oo Ooooh wat ben ik jaloers! Ben enorm groot van van zowel de oude Red Hot Chili Peppers als het 60's werk van Clapton... <3 Waren we inderdaad toen maar jong geweest!

Babsiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-14 23:29

Bij de backstreet boys waren er toch 1 of 2 weggegaan ? Of was dat weer een andere groep ? :')

Twilight

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-14 23:52

Ik ga regelmatig naar conventies en snap die stalkende over vervelende gillende fans nooit, ga iemand anders doof maken. Nee ik laat op mijn eigen manier mijn dank blijken naar hun, met een praatje etc. Zo heb k ooit eens met thomas dekker staan praten op een conventie over een film die hij met Joseph Morgan had gedaan. De meest down to earth gozer ooit en nog lief ook. :) nee het zijn gewoon mensen.

joafan2003

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-14 00:00

Niet bij ons in de klas, wel verspreid over het school gebouw. Zat toen op een Amerikaanse high school in den haag en ze gingen daar een documentaire over maken.

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-14 00:07

joafan2003 schreef:
Niet bij ons in de klas, wel verspreid over het school gebouw. Zat toen op een Amerikaanse high school in den haag en ze gingen daar een documentaire over maken.

bedoel je niet in Wassenaar? :P ik ken enkel een Internationale school in Wassenaar :') Maar kan het fout hebben :P

joafan2003

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-14 00:09

lifaya- Het is een Amerikaanse school en de High School zat tot en met 1989 in de Paulus Buysstraat in den haag.

De Amerikaanse Internationaale school zit in Rotterdam, Hillgersberg.
Laatst bijgewerkt door joafan2003 op 12-04-14 00:11, in het totaal 1 keer bewerkt

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-14 00:09

ooooh dat verklaart het, toen was ik nog een poepbaby :))

joafan2003

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-14 00:13

Haha, ik heb op allebei gezeten, anders had ik het ook niet geweten, allebei zijn ook ondergebracht op een nieuwe locatie en in een nieuw gebouw.

Douraque

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-14 00:53

Babsiej schreef:
Bij de backstreet boys waren er toch 1 of 2 weggegaan ? Of was dat weer een andere groep ? :')

Kevin Richardson is uit de groep gestapt om een carrière op Broadway na te streven (dat nog gelukt was ook) en meer tijd met zijn vrouw/kind door te brengen. Maar de jongens zijn met zijn vieren toen doorgegaan en hebben toen cd's uitgebracht (unbreakable en this is us). Ongeveer 2 jaar geleden is Kevin weer teruggekomen, omdat hij zich weer geïnspireerd voelt. En nu weer de een cd (in a worldt like this), 20 jarig jubileum, Hollywood Star on The Walk of Fame, tour Azië, cruise, Amerikaanse tour, Europese tour, Amerikaanse tour part 2, Europese tour part 2 en weer een cruise.

Anne_GTI

Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-14 01:19

Kinke schreef:
eilleen333 schreef:
Ik ben daar een beetje te nuchter voor. Net zoals met de Olympische Spelen. De helft van de schaatsters kwam uit Zwolle. Mijn moeder helemaal gek... Tsja, of ze nou uit Zwolle komen of uit Zeeland, ik ken die mensen toch niet?!
Dus als ik iemand zou kennen die bekend is. Dan ken ik toch gewoon een klasgenoot? Waarom wordt die persoon anders omdat het een BN-er is? Misschien vertoont die persoon ander gedrag, maar dan hou ik me toch gewoon afzijdig, als het een naar ventje blijkt te zijn?

Schudt eilleen de hand :j

Als je bij de renderklippen met je paard rondhobbelt heb je best grote kans om ze in het wild tegen te komen. Vaak zijn ze wel in voor een wedstrijdje mountainbike versus paard enzo. Dat is te winnen trouwens.

Rhyddid

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-14 09:52

Hier een leuke parodie van One Direction. :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-14 10:02

Rhyddid schreef:

[ Video ]

Deze zijn gewoon beter dan 1D zelf! Serieus, ze zingen goed zeg!

magriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-14 10:08

Ik ben getrouwd met de neef van Doutzen Kroes. Voorheen ook veel met haar gesproken, kwam uit hetzelfde dorp vandaan

LoveChamp

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-14 10:14

wel leuk voor een keer maar lijkt me ontzettend irritand. Ik heb dat gelukkig nooit gehad :) maar toch heb ik bij een nieuwe beroemdheid in de klas gezeten. (hij was bijna nooit op school)

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-14 10:57

Rhyddid schreef:

[ Video ]

:') En sommige dingen zijn ook oh zo waar :')

Smee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-14 11:26

De Hazes kinderen zaten bij mij op school.. Dre was toen echt een etterbakje en Roxeanne ontzettend arrogant :') Dan vind ik ze zo op tv toch leuker _O-

_San87_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-14 11:28

Arc_En_Ciel schreef:
_San87_ schreef:
Accepteert het Koninkrijk der Nederlanden nu ook een asterix in voor en achternaam :oo? Dat biedt perspectief voor het $-teken.

Ik wil niet dat ze mijn berichten vindt als ze zichzelf googelt :') ik ben haar enige "vriendin" die van paarden houdt, dus ze is er snel uit dat ik het ben, en ik hoef geen gezeik omdat ik haar zwart maak op het internet :)

Hier is een idee. Maak mensen niet zwart op internet als je de mogelijke consequenties niet wilt dragen :'). Misschien kan ze er ook maar beter achter komen dat jij geen vriendin bent :D.

Arc_En_Ciel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-14 13:19

Nou ja zeg, ik mag toch zelf zeggen wat ik wil? Ik zeg ook geen verschrikkelijke dingen over haar, maar ik praat graag mee in dit topic. Dan wil ik graag ook mijn verhaal delen zonder dat ik straks met gezeik zit.

Hou jij je er nou maar buiten :') het komt allemaal wel goed hoor.

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-14 13:20

Babsiej schreef:

Kevin heeft de groep verlaten en is sinds een lange tijd weer terug.