het zit me tot hier!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: het zit me tot hier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-14 08:44

Fijn dat je psych achter je staat, dat zal ook in de toekomst voor jou een hulp uit onverwachte hoek kunnen worden.

leestmee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-04-14 15:51

@yamcha ik heb je posts zeker gelezen en ik houd het ook in gedachten.

Maar ik moet echt mijn kop er bij houden en niets overhaast doen omdat ik daarbij mezelf in de vingers kan snijden.
Denk aan de schuldsanering uitgegooid worden.

Verder iedereen hier dank je wel voor de steun en de tips en het meedenken dat waardeer ik enorm. Je weet niet half hoeveel.

purny

Re: het zit me tot hier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-14 15:58

Ik heb niet alles meegelezen alleen de beginpost. Weet de GGZ dat hij een gevaar is voor zichzelf en de omgeving? Zo ja dan moet hij gedwongen worden opgenomen in een gesloten instelling. Contacteer de huisarts eens en vraag of hij door het crisisteam kan worden opgehaald, dit is geen leven voor jou niet en niet voor andere mensen.

Sterkte!

Odatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-14 16:10

Heftig!

Ik werk zelf met mensen met dementie en heb er ook een bewoner bij zitten met Korsakov, ik heb respect voor je! Ik weet hoe lastig deze mensen kunnen zijn, en dat vooral op het gebied van agressief.
Ik heb wel tips voor je hoe je met zo iemand kan omgaan etc.
Maar mijn tip aan je is om weg te gaan bij hem, hem laten opnemen op een PG afdeling dan wel iets anders.
Ik weet niet waar je van daan komt, alleen het tehuis waar ik werk, hebben we ook crisis opvang.
Je kunt me altijd een PB sturen!!