Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Geryon schreef:Ellentjuh12 schreef:[ Afbeelding ]
Dit is zonder make-up de ochtend na mijn eerste avondje stappen sinds de zwangerschap.
[ Afbeelding ]
Haha en eentje die er dan wel wat vreemd is maar wel laat zien wat voor make up ik allemaal draag. ( Ik ben de middelste)
Oh wat zonde zeg! Je bent een prachtige meid, maar met die neppe streepjes die wenkbrouwen moeten voorstellen en de vele oog make up zie je eruit als zo'n typische blonde bimbo, echt zonde van je mooie gezicht.
Als ik geen mascara op heb (enige wat ik draag) krijg ik ook vaak te horen dat ik er ziek of moe uit zie
xSwanHeart schreef:Geryon schreef:
Oh wat zonde zeg! Je bent een prachtige meid, maar met die neppe streepjes die wenkbrouwen moeten voorstellen en de vele oog make up zie je eruit als zo'n typische blonde bimbo, echt zonde van je mooie gezicht.
Als ik geen mascara op heb (enige wat ik draag) krijg ik ook vaak te horen dat ik er ziek of moe uit zie
Jeetje, da's nou ook niet echt aardig om te zeggen. Dat jij het niet mooi vind, oke, maar typische blonde bimbo vind ik wat ver gaan. Iedereen mag toch zelf weten wat 'ie mooi vind?
Snap ook wel dat veel mensen, inclusief ik, hier met excuusjes komen. Ik draag eigenlijk nooit veel make-up (mijn collega's dachten zelfs dat ik helemaal niks gebruikte), maar toch voel ik me kaal zonder. Misschien is het meer iets psychisch, maar ik vind het best wel lastig om mezelf hier zo bloot te moeten geven. Je probeert je toch altijd mooier voor te doen dan je bent, en hiermee moet je dat ineens laten. Best wel lastig hoor.
Enkel over haar make up. Natuurlijk mag iedereen zelf weten wat 'ie mooi vind. Als Ellentjuh12 maar weet dat ze dat neppe/typische niet nodig heeft. Goed bedoeld dus
). Mooi verschil! Hannepan schreef:http://i60.tinypic.com/2up5sic.jpg
Vind dat ik er zonder make up gewoon heel erg jong uitzie dusja.. hoe oud zouden jullie me zo schatten?
Ik doe niet zoveel op en ook niet elke dag ,, ik ben er ook niet heel erg handig meemaar beetje maakt al verschil.Veel mensen hier zijn zonder makup minstens even mooi als met vind ik!
Geryon schreef:xSwanHeart schreef:Jeetje, da's nou ook niet echt aardig om te zeggen. Dat jij het niet mooi vind, oke, maar typische blonde bimbo vind ik wat ver gaan. Iedereen mag toch zelf weten wat 'ie mooi vind?
Snap ook wel dat veel mensen, inclusief ik, hier met excuusjes komen. Ik draag eigenlijk nooit veel make-up (mijn collega's dachten zelfs dat ik helemaal niks gebruikte), maar toch voel ik me kaal zonder. Misschien is het meer iets psychisch, maar ik vind het best wel lastig om mezelf hier zo bloot te moeten geven. Je probeert je toch altijd mooier voor te doen dan je bent, en hiermee moet je dat ineens laten. Best wel lastig hoor.
Hoezo is dat niet aardig, het zegt toch niets over haarEnkel over haar make up. Natuurlijk mag iedereen zelf weten wat 'ie mooi vind. Als Ellentjuh12 maar weet dat ze dat neppe/typische niet nodig heeft. Goed bedoeld dus
En ik heb nog geen enkel oogpotlood of eyeliner gevonden die normaal blijft zitten bij mij. Ik heb lenzen.. En alle makeup 'verdwijnt' gewoon bij mij
Blijft nooit normaal zitten. Zelfs extreem waterproof niet
Hoe oud denken jullie dat ik ben? (Zonder spieken!
haha) xSwanHeart schreef:Geryon schreef:
Hoezo is dat niet aardig, het zegt toch niets over haarEnkel over haar make up. Natuurlijk mag iedereen zelf weten wat 'ie mooi vind. Als Ellentjuh12 maar weet dat ze dat neppe/typische niet nodig heeft. Goed bedoeld dus
Nouja, je zegt min of meer dat ze er in het dagelijks leven uitziet als een bimbo. Vind ik nou niet echt een compliment.
Tuurlijk mag je er je mening over hebben, maar die zou je ook wel wat sympathieker kunnen brengen.
Steeds maar blijven vallen over dat ene negatieve puntje terwijl de rest positiever is. Stop maar gewoon met het vervuilen van dit topic
Ghostattack schreef:Ik draag eigenlijk nooit makeup, soms wat eyeliner en mascara.
Zonder (Rechts ofcourse haha)
https://fbcdn-sphotos-c-a.akamaihd.net/ ... 6713_n.jpg
Met
https://scontent-a-ams.xx.fbcdn.net/hph ... 4727_n.jpg
Ik ben niet zo handig met makeup, dus loop liever zonder rondEn ik heb nog geen enkel oogpotlood of eyeliner gevonden die normaal blijft zitten bij mij. Ik heb lenzen.. En alle makeup 'verdwijnt' gewoon bij mij
Blijft nooit normaal zitten. Zelfs extreem waterproof niet
Hoe oud denken jullie dat ik ben? (Zonder spieken!
haha)
Maar ik zou je wat ouder schatten!xSwanHeart schreef:Ik wil niet veel zeggen, maar ik heb tenminste een foto geplaatst. Moet ik van jou nog zien.
Ghostattack schreef:Geryon schreef:Huh jij lijkt met make up veel meer (typisch) Nederlands! Ik heb wel gespiektMaar ik zou je wat ouder schatten!
Haha, wat bedoel je met typisch Nederlands?De meesten schatten mij zo'n 3-4 jaar jonger dan ik eigenlijk ben
Op de eerste lijk je iets buitenlands te hebben en op de tweede niet. Of dat ligt aan mij

) 
merrylegs schreef:zo zeg, wat een gave, gladde gezichten hebben jullie allemaal![]()
ik ben hier precies de enige die geteisterd wordt door acne. en dan kom ik in een make-up, meer puisten, daardoor nog meer puisten; make-up spiraal terecht...
mooi niet dat ik dat ga plaatsen op bokt
de rest van de weken krijgt ook niemand te zien