[FOTO] No make-up selfie: wie durft?!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Yvettee

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-14 14:21

Ik gebruik eigenlijk wel altijd een bb cream of foundation (ligt een beetje aan mijn dag haha) want ik heb van mijn acne allemaal kleine vlekjes overgehouden. En ik vind het toch mooier als mijn huid egaal is.
Ook gebruik ik een beetje bronzer/ highlighter
Mijn ogen gebruik ik alleen wat mascara en boven mijn oog meestal wat bruine oogpotlood.
Ik probeer het wel allemaal zo neutraal mogelijk te houden, maar met make up vind ik bij mezelf zeker toch wel mooier!

Zonder:
http://oi58.tinypic.com/23uzryx.jpg

Met:
https://fbcdn-sphotos-b-a.akamaihd.net/ ... 7890_n.jpg

Zit natuurlijk ook een wel veel verschil in de kwaliteit en belichting van de foto haha!

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-14 14:23

Ik draag ook nooit make-up. :)

Afbeelding

Afbeelding

xSwanHeart

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-14 15:18

Geryon schreef:
Ellentjuh12 schreef:
[ Afbeelding ]

Dit is zonder make-up de ochtend na mijn eerste avondje stappen sinds de zwangerschap.

[ Afbeelding ]

Haha en eentje die er dan wel wat vreemd is maar wel laat zien wat voor make up ik allemaal draag. ( Ik ben de middelste)

Oh wat zonde zeg! Je bent een prachtige meid, maar met die neppe streepjes die wenkbrouwen moeten voorstellen en de vele oog make up zie je eruit als zo'n typische blonde bimbo, echt zonde van je mooie gezicht.

Als ik geen mascara op heb (enige wat ik draag) krijg ik ook vaak te horen dat ik er ziek of moe uit zie :+

Jeetje, da's nou ook niet echt aardig om te zeggen. Dat jij het niet mooi vind, oke, maar typische blonde bimbo vind ik wat ver gaan. Iedereen mag toch zelf weten wat 'ie mooi vind?

Snap ook wel dat veel mensen, inclusief ik, hier met excuusjes komen. Ik draag eigenlijk nooit veel make-up (mijn collega's dachten zelfs dat ik helemaal niks gebruikte), maar toch voel ik me kaal zonder. Misschien is het meer iets psychisch, maar ik vind het best wel lastig om mezelf hier zo bloot te moeten geven. Je probeert je toch altijd mooier voor te doen dan je bent, en hiermee moet je dat ineens laten. Best wel lastig hoor.

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-14 17:09

xSwanHeart schreef:
Geryon schreef:

Oh wat zonde zeg! Je bent een prachtige meid, maar met die neppe streepjes die wenkbrouwen moeten voorstellen en de vele oog make up zie je eruit als zo'n typische blonde bimbo, echt zonde van je mooie gezicht.

Als ik geen mascara op heb (enige wat ik draag) krijg ik ook vaak te horen dat ik er ziek of moe uit zie :+

Jeetje, da's nou ook niet echt aardig om te zeggen. Dat jij het niet mooi vind, oke, maar typische blonde bimbo vind ik wat ver gaan. Iedereen mag toch zelf weten wat 'ie mooi vind?

Snap ook wel dat veel mensen, inclusief ik, hier met excuusjes komen. Ik draag eigenlijk nooit veel make-up (mijn collega's dachten zelfs dat ik helemaal niks gebruikte), maar toch voel ik me kaal zonder. Misschien is het meer iets psychisch, maar ik vind het best wel lastig om mezelf hier zo bloot te moeten geven. Je probeert je toch altijd mooier voor te doen dan je bent, en hiermee moet je dat ineens laten. Best wel lastig hoor.

Hoezo is dat niet aardig, het zegt toch niets over haar :') Enkel over haar make up. Natuurlijk mag iedereen zelf weten wat 'ie mooi vind. Als Ellentjuh12 maar weet dat ze dat neppe/typische niet nodig heeft. Goed bedoeld dus :D

Vealosz

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-14 17:48

_Denise_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-14 18:47

Je bent een typisch voorbeeld van less is more. :D Vind je zonder make-up veel knapper!

Molfre

Re: [FOTO] No make-up selfie: wie durft?!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-14 20:33

Zonder make-up zie je er veel volwassener uit (dat maakt je met niet kinderachtig hoor ;) ). Mooi verschil!

xSwanHeart

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-14 20:47

Hannepan schreef:
http://i60.tinypic.com/2up5sic.jpg
Vind dat ik er zonder make up gewoon heel erg jong uitzie dusja.. hoe oud zouden jullie me zo schatten?
Ik doe niet zoveel op en ook niet elke dag ,, ik ben er ook niet heel erg handig mee :) maar beetje maakt al verschil.Veel mensen hier zijn zonder makup minstens even mooi als met vind ik!

Ik had je op 18 geschat, dus zat er niet ver naast.
Mensen schatten mij meestal een stuk jonger, haha. Denk dat dat ook komt doordat (vooral jonge) meiden heel veel make-up dragen, en er daardoor gauw ouder uitzien. 'Normaal' wordt nu voor jong aangezien, denk ik....

xSwanHeart

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-14 20:48

Geryon schreef:
xSwanHeart schreef:

Hoezo is dat niet aardig, het zegt toch niets over haar :') Enkel over haar make up. Natuurlijk mag iedereen zelf weten wat 'ie mooi vind. Als Ellentjuh12 maar weet dat ze dat neppe/typische niet nodig heeft. Goed bedoeld dus :D

Nouja, je zegt min of meer dat ze er in het dagelijks leven uitziet als een bimbo. Vind ik nou niet echt een compliment.
Tuurlijk mag je er je mening over hebben, maar die zou je ook wel wat sympathieker kunnen brengen.

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-14 20:59

Ik draag eigenlijk nooit makeup, soms wat eyeliner en mascara.

Zonder (Rechts ofcourse haha)
https://fbcdn-sphotos-c-a.akamaihd.net/ ... 6713_n.jpg

Met
https://scontent-a-ams.xx.fbcdn.net/hph ... 4727_n.jpg

Ik ben niet zo handig met makeup, dus loop liever zonder rond :) En ik heb nog geen enkel oogpotlood of eyeliner gevonden die normaal blijft zitten bij mij. Ik heb lenzen.. En alle makeup 'verdwijnt' gewoon bij mij := Blijft nooit normaal zitten. Zelfs extreem waterproof niet :+ Hoe oud denken jullie dat ik ben? (Zonder spieken! :D haha)
Laatst bijgewerkt door Ghostattack op 28-03-14 21:00, in het totaal 1 keer bewerkt

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-14 20:59

xSwanHeart schreef:
Geryon schreef:

Nouja, je zegt min of meer dat ze er in het dagelijks leven uitziet als een bimbo. Vind ik nou niet echt een compliment.
Tuurlijk mag je er je mening over hebben, maar die zou je ook wel wat sympathieker kunnen brengen.

Jeeetje wat doe jij moeilijk zeg := Steeds maar blijven vallen over dat ene negatieve puntje terwijl de rest positiever is. Stop maar gewoon met het vervuilen van dit topic :D

xSwanHeart

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-14 21:01

Ik wil niet veel zeggen, maar ik heb tenminste een foto geplaatst. Moet ik van jou nog zien. Moet je natuurlijk ook helemaal zelf weten. Maar ik ben hier niet degene die het topic komt 'vervuilen'.
Laatst bijgewerkt door xSwanHeart op 28-03-14 21:03, in het totaal 2 keer bewerkt

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-14 21:02

Ghostattack schreef:
Ik draag eigenlijk nooit makeup, soms wat eyeliner en mascara.

Zonder (Rechts ofcourse haha)
https://fbcdn-sphotos-c-a.akamaihd.net/ ... 6713_n.jpg

Met
https://scontent-a-ams.xx.fbcdn.net/hph ... 4727_n.jpg

Ik ben niet zo handig met makeup, dus loop liever zonder rond :) En ik heb nog geen enkel oogpotlood of eyeliner gevonden die normaal blijft zitten bij mij. Ik heb lenzen.. En alle makeup 'verdwijnt' gewoon bij mij := Blijft nooit normaal zitten. Zelfs extreem waterproof niet :+ Hoe oud denken jullie dat ik ben? (Zonder spieken! :D haha)

Huh jij lijkt met make up veel meer (typisch) Nederlands! Ik heb wel gespiekt :+ Maar ik zou je wat ouder schatten!

xSwanHeart schreef:
Ik wil niet veel zeggen, maar ik heb tenminste een foto geplaatst. Moet ik van jou nog zien.

Helaas helaaaaaas :D

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-14 21:15

Geryon schreef:
Huh jij lijkt met make up veel meer (typisch) Nederlands! Ik heb wel gespiekt :+ Maar ik zou je wat ouder schatten!

Haha, wat bedoel je met typisch Nederlands? :P De meesten schatten mij zo'n 3-4 jaar jonger dan ik eigenlijk ben :=

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-14 21:31

Ghostattack schreef:
Geryon schreef:

Haha, wat bedoel je met typisch Nederlands? :P De meesten schatten mij zo'n 3-4 jaar jonger dan ik eigenlijk ben :=

Gewoon Nederlands _O- Op de eerste lijk je iets buitenlands te hebben en op de tweede niet. Of dat ligt aan mij :+

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-14 22:00

Ik vind mezelf er nou niet echt buitenlands uitzien _O- Ik ben 100% Nederlands :D

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-14 00:23

Nee Geryon I see what you mean haha :)) Zonder make-up vind ik een beetje een Franse uitstraling hebben, met make-up echt Hollands

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-14 00:26

BaileyMix schreef:
Nee Geryon I see what you mean haha :)) Zonder make-up vind ik een beetje een Franse uitstraling hebben, met make-up echt Hollands

Oh thank god _O-

Je hebt trouwens een lieve uitstraling Ghostattack, misschien vinden ze je daarom jonger lijken?

Dropveter101
Feeling down? Saddle up!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-14 00:50

x
Laatst bijgewerkt door Dropveter101 op 29-09-23 14:38, in het totaal 1 keer bewerkt

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-14 16:55

Cheytjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-14 22:51

Ik gebruik nauwelijks make up maar ik durf ook eigenlijk niet zonder foundation of makeup echt op de foto :P Nou goed, gaan we het toch wagen, 2 selfies van deze week, links nog met gekleurd haar, rechts met natuurlijke kleur weer terug :D

Afbeelding

Knap hoor dat zoveel mensen dit doen, enorm veel respect voor _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

CrazyCat

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-14 01:02

Ik vind een beetje makeup meestal wel mooier dan zonder, maar ben er zelf gewoon te lui voor. Ik doe soms wat op als ik uitga, maar dat doe ik zelden.
Ik vind wel zonder mooier dan veel makeup. Vooral getekende wenkbrauwen is echt niet mijn smaak.

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-14 10:45

Ik vind met make-up vaak ook mooier. :j
Ik kan geen no-make-up-selfie laten zien, heb permanente make-up haha. :P

merrylegs

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-14 10:58

zo zeg, wat een gave, gladde gezichten hebben jullie allemaal :oo
ik ben hier precies de enige die geteisterd wordt door acne. en dan kom ik in een make-up, meer puisten, daardoor nog meer puisten; make-up spiraal terecht...
mooi niet dat ik dat ga plaatsen op bokt :D

Cheytjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-14 11:00

merrylegs schreef:
zo zeg, wat een gave, gladde gezichten hebben jullie allemaal :oo
ik ben hier precies de enige die geteisterd wordt door acne. en dan kom ik in een make-up, meer puisten, daardoor nog meer puisten; make-up spiraal terecht...
mooi niet dat ik dat ga plaatsen op bokt :D

Ik zit net in mijn goede week :') :') :') :') de rest van de weken krijgt ook niemand te zien :+ :+