Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Snap niet wat al die jonge meiden daar nou zo leuk aan vinden. Arc_En_Ciel schreef:Weten jullie wie echt lelijk is?
Robert Pattinson. Die vind ik zó lelijk! Ik snap niet dat mensen die knap kunnen vinden, terwijl dat wel het geval isHij wordt overal gezien als een knappe man etc maar ik vind dat hij vooral heel goed in zijn rol van vampier past

Selka schreef:Dan past hij hier toch precies Woogy?
Sanne, je mag hem houden
Doe mij dan maar:
[ Afbeelding ]
Ik vind hem creepy, maar als ik lang blijf kijken wel weer sexy!

LesleyxLinn schreef:Arc_En_Ciel schreef:Weten jullie wie echt lelijk is?
Robert Pattinson. Die vind ik zó lelijk! Ik snap niet dat mensen die knap kunnen vinden, terwijl dat wel het geval isHij wordt overal gezien als een knappe man etc maar ik vind dat hij vooral heel goed in zijn rol van vampier past
Lelijk is een groot woord, maar ik snap inderdaad niet dat iedereen hem zó leuk vind
Taylor Lautner vind ik dan wel weer leuk, al is dat totaal niet mijn type.
Alexandra_ schreef:LesleyxLinn schreef:
Lelijk is een groot woord, maar ik snap inderdaad niet dat iedereen hem zó leuk vind
Ik vind Robert wel echt iets hebben. dat zoveel meiden hem geweldig vinden is natuurrlijk meer door Twilight, hij is wel the perfect boyfriend

) is ook zo iemand. Totaal niet mijn type man, ik vind hem veel te breed van gezicht en in zijn kaken, maar toch vind ik hem zo'n hottie!
LesleyxLinn schreef:LesleyxLinn schreef:
Hij kan op een manier kijken waardoor hij inderdaad wel iets heeft (in de film).
Maar als je dan de foto's bij google ziet valt dat erg tegen.
En dat terwijl hij veel weg heeft van het type waar ik normaal op val.
En bij Taylor juist andersom

Alexandra_ schreef:LesleyxLinn schreef:
Hij kan op een manier kijken waardoor hij inderdaad wel iets heeft (in de film).
Maar als je dan de foto's bij google ziet valt dat erg tegen.
En dat terwijl hij veel weg heeft van het type waar ik normaal op val.
En bij Taylor juist andersom
Haha jaa.. denk dat je m in t echt moet bekijken.. dan valt ie denk ik helemaal tegen haha
Maar het kan ook wel weer meevallen door zijn manier van doen.
LesleyxLinn schreef:Alexandra_ schreef:
Haha jaa.. denk dat je m in t echt moet bekijken.. dan valt ie denk ik helemaal tegen haha
Haha ja dat denk ik ookMaar het kan ook wel weer meevallen door zijn manier van doen.
Zo vroeg iemand mij ooit wat ik van een jongen vond. Mijn antwoord: Al was hij de laatste man op aarde.. En een jaar later had ik een relatie met diegene. Achteraf snap ik het ook nog steeds niet