Doubtless schreef:Nee niemand op de hoogte brengen, dat brengt je verder. Sorry maar jij hebt zo te horen ervaring met 1 zaak, die staat toch niet per definitie garant voor TS haar situatie? Imo is ts fysiek ook niet veilig op school. als die knul nu al een mentor passeert om haar een knal te verkopen, wat kan ze dan verwachten als ze alleen is?
Niemand op de hoogte brengen is inderdaad geen goed plan, maar de politie gaat waarschijnlijk echt niks worden.
Ik denk dat TS veel meer heeft aan de schoolleiding/familie/vrienden dan aan zoiets groots als aangifte doen bij de politie. Het klinkt misschien alsof het alles oplost, maar dat is helaas niet zo.
Ik ben het met je eens dat het niet per se hetzelfde is als TS' situatie, maar als dat het resultaat was onder deze omstandigheden, weet ik niet of degene die TS een blauw oog heeft geslagen, daadwerkelijk een fatsoenlijke straf krijgt.
Het klinkt misschien een beetje dubbel, maar als hij nog een keer zoiets doet (of iemand anders), en TS heeft niks gedaan, dan is het een mooi moment om wel aangifte te doen, als TS dat wil.

Ik heb nu niet echt tijd om heel veel te antwoorden, mijn laptop sluit zo af voor udates en dan kan ik er echt twee uur niks meer mee.
maar zit nu, zoals bijna altijd op mijn mobiel dus kunnen wat typfoutjes tussen doen.