een konijn! Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
) en zelfs Lowlands...wel leuk. Nu zit ie maar te zitten in de auto, mijn zoontje knuffelt hem wel vaak even. En hij woont niet alleen. Hij heeft gezelschap van een wit paardje en Scrat
ik had hem 12 jaar lang, gekregen van mijn tante toen ik net geboren was. Ik heb er ook al die tijd mee geduimd en op een gegeven moment was er weinig van over, een pootje was los, maar had ik weer "vastgemaakt" met een touwtje, de ogen en neus waren er uit en er zat geen vacht meer aan..

EmmaVZ schreef:M_aaike schreef:Oke ik kreeg vanmiddag serieus een PB van iemand (naar aanleiding van dit topic) of ze mijn knuffel mocht overkopen voor een foto reportage?!![]()
Hebben er meer mensen zo'n bericht gehad?
Jup, ik ook
,
.
) een toeter (beertje) en een vlokje ( ja eeuh wat is t, t lijkt idd nog t meest op een sneeuwvlok met beentjes, armpjes en hele grote ogen)
Die fungeert als ondersteuning voor mijn 'bovenste' borst als ik op m'n zij lig, niet voor emotionele redenen ofzo. Doet gewoon pijn als er niks tussen ligt en slapen met een bh is een drama, dus knuffel yo the rescue