Hoe heet(te) je knuffels vroeger of nu

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-14 00:08

Flapoor <3 een konijn!

Elpharo

Re: Hoe heet(te) je knuffels vroeger of nu

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-14 00:12

Haha...pippi-beer en later nog een pippi-beerjte toen pippi 1 echt te stuk was. Later ook nog een Timmy-hondje. En ik heb in mijn auto ook nog steeds Harry. Een klein paardje dat ik kreeg toen ik 18 werd. Die is overal mee naartoe geweest. Cursussen bij Emiel Voest, Barcelona met mijn vader mee op vergadering (mocht ie mee in zijn borstzak...en populair dat ie was bij de dames daar ;) ) en zelfs Lowlands...wel leuk. Nu zit ie maar te zitten in de auto, mijn zoontje knuffelt hem wel vaak even. En hij woont niet alleen. Hij heeft gezelschap van een wit paardje en Scrat :)

EmmaVZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-14 00:57

M_aaike schreef:
Oke ik kreeg vanmiddag serieus een PB van iemand (naar aanleiding van dit topic) of ze mijn knuffel mocht overkopen voor een foto reportage?! :+
Hebben er meer mensen zo'n bericht gehad? :')

Jup, ik ook :')

kelly534

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-14 01:10

mijne heette moederkoe, het was een koe van de ikea die ik van mee eerste zakgeld heb gekocht,

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-14 01:14

Mijn beertje heette gewoon Beertje :') ik had hem 12 jaar lang, gekregen van mijn tante toen ik net geboren was. Ik heb er ook al die tijd mee geduimd en op een gegeven moment was er weinig van over, een pootje was los, maar had ik weer "vastgemaakt" met een touwtje, de ogen en neus waren er uit en er zat geen vacht meer aan..
Hij ligt sindsdien nog steeds bij mijn ouders in een kast!

Mijn vriend en ik hebben nu een beer, 2 neppe kippen en een konijn die kan "lopen" op batterijen, ze heten (op dezelfde volgorde) Beer, Kip, Kip en Konijn. Weer zo creatief :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-14 01:19

Oooh mijn knuffels zoudem noooit weg mogen. Ik kan pas sinds kort echt goed zonder slapen :')
Durfde vroeger zelfs niet zonder ze naar de tandarts. Als ik uit logeren ging en ik was ze vergeten was het huilen, net zo lang tot paps ze kwam brengen :P

Iejoorr

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-14 10:22

EmmaVZ schreef:
M_aaike schreef:
Oke ik kreeg vanmiddag serieus een PB van iemand (naar aanleiding van dit topic) of ze mijn knuffel mocht overkopen voor een foto reportage?! :+
Hebben er meer mensen zo'n bericht gehad? :')

Jup, ik ook :')

Er is toch zo'n speciale fotograaf? Stond er ook een naam bij?
In de LINDA heeft ooit is een fotoreportage gestaan van een vrij bekende fotograaf, die fotografeerde oude knuffels. Heel mooi om te zien, zal eens kijken of ik het kan vinden :)

Reusje0504

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-14 10:52

Al bijna 22 jaar heb ik een (kale, driepotige, oogloze) schildpad naast me in bed liggen genaamd Titi (was mn eerste woordje). 3 jaar geleden vond ik bij toeval precies dezelfde knuffel in nieuwstaat! Deze heet Diti :p

BarbaLala

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-14 10:53

Ondanks mijn leeftijd slaapt mijn knuffel nog steeds in mijn bed. En als ik alleen slaap ook nog eens in mijn armen hahaha :')
Het is een beer uit Engeland van 26 jaar en hij heet Jacob :+

FemkeUtah

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-14 10:54

Mijn allerliefste knuffel heette Fantje, en die mocht dan ook echt in mijn armen slapen en de rest van mijn knuffels stonden allemaal in een rijtje tegen de rand van mijn bed bij mijn hoofd.

xLHHx

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-14 12:09

Een klein neushoorn knuffeltje die ik bij mijn geboorte had gekregen noemde ik altijd Puffy (Puffie) :') ,
En mijn vriendin noemde haar varken knuffel altijd Poppie (Poppy) :P

EnyaJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-14 12:12

Een zeehond genaamd Gompie! :D

xLHHx

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-14 12:13

Enya schreef:
Een zeehond genaamd Gompie! :D

:')

xLHHx

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-14 12:13

Vroeger wenste ik soms (zomaar) , dat de knuffels gingen leven :P

Chanen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-14 12:22

Heb je even? Volgens mij heb ik bijna al mijn knuffels een naam gegeven. Witje, mijn lievelingsknuffel, was een witte kat. Ik had ook nog een grijze kat die, welja, Grijsje heette en dan had ik nog een wit met roze gevlekte hond met de naam Roosje. Dan had ik nog een Dikke Hilda (nijlpaard), Swift (vos), Meneer Beer (teddybeer), Alex (muis), Monkiki (aap) en dan ben ik er ongetwijfeld nog een aantal vergeten. :P

Cabelz

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-14 13:01

Heb behoorlijk wat knuffels gehad, maar heb er maar een die echt een naam verdiende. Een pinguïn knuffel genaamd ping.
Was nooit zo'n knuffel iemand totdat ik deze zag toen ik met mijn vader mee was op de vrachtwagen naar Engeland. Zag hem op de boot heen maar mocht hem niet hebben. Maar hij zei dat als ie er op de terugweg nog was (we gingen toch met een vrachtschip terug dacht hij) mocht ik hem hebben. En we gingen terug met dezelfde boot én hij was er nog :Y)

Autumnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-14 13:04

Sam. Ooit eens gekregen van mijn moeder toen ik, 6? was, op wintersport :j

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-14 13:14

Ik had 1 favoriete knuffel, dat was een heel zacht wollig lammetje met de naam knotje. Ding heb ik nog steeds, is nog supermooi ook nog, echt niet lelijk of kapot te krijgen. Hij had wel ooit een gat bij zn gat, maar die werd dichtgenaaid en omdat-ie zo wollig was, zag je er niks meer van.

Kon er vroeger nog weleens jaloers om worden als vriendinnen hun snotlap lieten zien, je weet wel, zo'n oude verlopen knuffel waar je gewoon van af ziet dat-ie al zo oud was. Dat wilde ik ook :').
Maar Knotje is nog als nieuw.

Zoiets, alleen dan wat ouderwetser :')
http://cdn.debijenkorf.nl/INTERSHOP/sta ... 116246.jpg

Ilsevdberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-14 13:17

Snuffie een muis :)

UnitedxWest

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-14 13:20

Ik had een clown als knuffel en heette heel orgineel Clowntje :')

zoofje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-14 13:26

pieps, een muis. maar die had ik na een paar jaar bijna kapot geknuffeld.toen heeft mijn moeder een zelfde knuffel gemaakt met een rode neus, dat werd hatsjoe muis :') heb ze allebei nog ergens in een kast liggen :D

x_Anne_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-14 13:32

De pop die ik echt overal mee naar toe sleepte heette Jolien.
Vrienden van m'n ouders hadden toen net een baby gekregen die Jolien heet.

Verder had ik nog een muis ( muis, die vooral diende als kussen omdat de armen van m'n pop zo hard waren en dus echt helemaal plat is :') ) een toeter (beertje) en een vlokje ( ja eeuh wat is t, t lijkt idd nog t meest op een sneeuwvlok met beentjes, armpjes en hele grote ogen)

Eleentje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-14 18:03

Mijn knuffel had de naam "politiebeer".
Ik heb politiebeer ooit gekregen van een politieagent nadat we een auto-ongeluk gehad hebben.

Politiebeer mocht van mijn moeder alleen maar op mijn slaapkamer blijven, tot ik een keer een spannende afspraak had bij de oogarts.
Helaas vergat ik politiebeer in de wachtkamer, en kwamen mijn ouders er pas achter toen ik savonds naar bed moest.
Het was een drama.
Mijn vader heeft toen het ziekenhuis gebeld en omdat het een traumabeer was is een bewaker gaan zoeken op de oogpoli.
Niet veel later mocht mijn vader nadat hij politiebeer geïdentificeerd had politiebeer mee naar huis nemen. :')

Chiave

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-14 21:30

Ook PB gehad. Had zelfs mailcontact met haar over de koop van mijn Flip. Maar Flip nog niet voor een miljoen...

Dioxide

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-14 01:20

Nijn (joh, een konijntje) en Pompidom (een beer). Ze liggen allebei op zolder

Ik heb nu een heel zacht konijntje van de Hema alias Dirty Bunny :') Die fungeert als ondersteuning voor mijn 'bovenste' borst als ik op m'n zij lig, niet voor emotionele redenen ofzo. Doet gewoon pijn als er niks tussen ligt en slapen met een bh is een drama, dus knuffel yo the rescue :+