Gedumpt.. poging twee

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Re: Gedumpt.. poging twee

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-14 18:05

Ik vind zijn nummer verwijderen een stuk slimmer dan contact zoeken en jezelf steeds met het verdriet confronteren, maar dat is voor iedereen anders.

Paloedie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-03-14 18:16

Dat is inderdaad voor iedereen anders :) ik voelde me hier het beste bij en was juist t verdriet een stukje kwijt doordat er even duidelijkheid was

Barbabientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-14 18:44

Ik heb eerst ook steeds contact gezocht en op een dag mn hart gelucht, gezegd wat ik vond en voelde en dat was voor hem te confronterend ofzo, dus was hij diegeme die zei dat we beter dan geen contact konden hebben.. moeilijk ja, beter ook ja..

Paloedie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-03-14 19:54

Dat is bij ons gelukkig niet het geval :) maar goed, ik zie wel hoe het loopt, ik hou alle opties open :) en ik heb een paar wijntje op dus ik reageer niet zo heel rationeel meer haha

Quarterboef

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-14 22:28

Gefeliciteerd nog TS! :)
Hoe is het vandaag met je ?

Paloedie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-03-14 16:09

Dank je!

Het gaat zijn gangetje, vandaag gesprek gehad met mijn afstudeerbegeleidster en ze was helemaal blij met mijn onderzoeksvoorstel haha, dus ik ben vandaag overwegend blij :)

x_Kaat_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-14 22:22

Nog een helaas late verjaardag gewenst!! *\o/* *\o/*
Ben nameijk zondag echt ziek geworden en het is vandaag pas eindelijk een beetje beter :)
Blij is goed! ^^
Ik hoor dat het toch al redelijk goed gaat zo :j
stap voor stap natuurlijk, maar zo kom je er :j

Ik ben ook zo: ik kan er niet tegen de hele dag de neiging te willen hebben te kijken of ik nog geen bericht eb gehad van persoon in kwestie :o dan stuur ik liever zelf iets :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-14 22:06

Hoe is het nu ts? :)

x_Kaat_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-14 22:42

Ja we hebben al even niets van je gehoord :) alles goed?

Paloedie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-03-14 12:50

Het gaat :)

Hij nam vorige week een paar keer contact op uit zichzelf, dus dat was fijn :) afgelopen weekeind ook vrij veel contact gehad via whatsapp, gewoon leuk. Zaterdagavond gebeld en dat was deels vervelend en deels gewoon een goed gesprek. Ik hoop dat hij het binnenkort aan kan om gewoon zonder bedoelingen eens wat te gaan drinken, en dat hoopt hij ook :)

Ik ben ondertussend druk met studie, heb de paarden weer opgepakt etc. En wat heb ik dat gemist het afgelopen jaar... En nu mis ik het enorm dat ik dat niet met hem (of iemand) kan delen. Het is nogsteeds een harde les :)

x_Kaat_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-14 23:24

tof dat het toch zo goed gaat :j +:)+
keep up the good work zou ik zeggen. EN misschien wel, maar eerst kunnen delen met jezelf :) en heb je geen vriendinnen waar je lekker mee kan afspreken of naar de paarden gaan?

Paloedie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-03-14 17:21

Haha zo goed voel ik me nog niet :) maar het scheelt dat ik weer wat kan eten en dat ik weer slaap :)

Ik spreek opzich genoeg met mensen af, maar dat vervangt natuurlijk niet het gevoel wat ik bij hem had :)

x_Kaat_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-14 22:27

ik ben altijd zo posetief hee :o :P
het is logisch dat het nu ook weer niet zo superduper goed gaat, maar alles wat beter is.. welja is beer :') niet meer slecht.
Vervangen zal het dat nooit doen vrees ik :n
ik denk dat het blijft, je leert er gewoon mee leven.

PureSG

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-14 11:42

Paloedie! :) Knuffel :D :(:)

Hollyleaves

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-14 11:07

Hoe gaat het nu? Zijn jullie gevoelsmatig ook echt uit elkaar of is er nog twijfel over van beide kanten?

Quarterboef

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-14 16:58

hoe is het nu met je TS? :)

Paloedie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-04-14 16:30

Het gaat zijn gangetje, ik ben ontzettend druk met mijn afstuderen, mijn paardjes, wielrennen etc. Was aangenomen voor een paar maanden werken in het buitenland, maar dat heb ik afgezegd omdat ik onverwachte kansen voor me heb liggen in Nederland! Met zoveel dingen bezig zijn geeft ontzettend veel energie en ik ben zo druk, ook met vrienden, dat ik haast niet zou weten wanneer ik nu tijd zou hebben voor een relatie. Ik voel me heel erg optimistisch en 'fastforward' ofzo, ik kan echt niet stilzitten en zat vorige week lachend en hyper bij de tandarts en toen ik voor een akkefietje even langs de politie moest zaten ze daar met open mond van verbazing omdat ze zelden iemand zo laconiek ergens in zagen staan haha.

Wat betreft mijn ex voel ik me een stuk rustiger. Vorige week hebben we even gebeld, en dat was gewoon fijn. Het voelde goed om eens af te spreken. Donderdag had ik hem aan de telefoon over het akkefietje waarvoor ik ook even naar de politie moest, en toen hebben we afgesproken zondag even te gaan wandelen.

Dat hebben we dus gister gedaan, en het was gewoon fijn en gezellig, er is gewoon niet één awkward moment geweest. Veel gepraat, het scheelde een stuk dat ik veel positieve dingen te vertellen had haha. We hebben zelfs koffie gedronken met mijn moeder. Daarna ook weer gewoon leuk whatsapp contact gehad, dus ik hoop dat we het moeilijke gedeelte achter ons kunnen laten!

(wat allemaal niet wegneemt dat ik me af en toe nog verdomd onzeker kan voelen opeens)

x_Kaat_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-14 22:49

ziet er naar uit dat het wel goed gaat zo :D lekker positief blijven en met die drukke agenda komt dat zeker goed :D
Fijn dat jullie zo lekker gewoon hebben kunnen praten en de situatie wat is 'gestabilizeerd' zeg maar. :) zo kunnen jullie dat idd ook lekker achter jullie laten :)
heel veel succes met het studeren en hou de goeie moed erin in die onzekere momenten! :)

Quarterboef

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-14 15:05

hoe gaat het met je Ts? lange tijd niets van je gehoord :)

Paloedie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-05-14 15:39

Hey!

Ik ben een paar weken ontiegelijk druk geweest met studie, de paarden, vrienden. Elke dag de hele dag druk, elke avond weg, alle weekeinden vol. Heel leuk en kreeg er ook veel energie van, maar zoveel drukte in combinatie met slecht slapen breekt een keer op.
Dus nu krijg ik al twee weken niet zoveel gedaan, omdat ik gewoon te moe ben. Ik slaap ongeveer 6 uur per nacht en dat is te kort. Geen idee wat ik eraan kan doen, want op zich slaap ik wel vrij makkelijk in, maar ik word tussendoor wakker of vroeg wakker. Denk nergens bewust over na, maar blijkbaar is mijn hoofd toch ergens heel druk mee.

Mijn ex heb ik met koningsnacht gezien, ik kwam hem begin van de avond tegen en eind van de avond was ik alleen en kwam hij zelf naar me toe. Een poos gewoon staan praten, daarna een rondje bier gedaan met vrienden van hem erbij. Was vreemd, maar wel gezellig. Daarna nog even leuk appcontact gehad. Verder gaat het contact wisselend, hij zoekt het regelmatig zelf op, maar houd het dan ook weer af.

Quarterboef

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-14 12:06

fijn te horen dat het wat beter gaat ts, het slapen zal hopelijk vanzelf weer beter gaan! Fijn dat je een leuke koningsnacht hebt gehad en dat het oke was met je ex erbij, goed te zien dat je van zo ver weer terug ben gekomen! :)