Groente tas, Vita tas, hello fresh?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Kaka

Re: Groente tas, Vita tas, hello fresh?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-14 11:40

Ik zou hem ook op zondag kunnen laten bezorgen (Beverwijk), maar vind maandagavond ook wel makkelijk.

elinebakker

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-14 10:30

Heeft iemand een tip? Ik wil een hellofresh box bestellen, maar ik eet geen vlees, wel vis. De veggiebox en original zijn even duur. Het vlees uit de original zou ik eventueel aan m'n vriend of ouders kunnen geven, maar zit er dan wel regelmatig een stukje vis in? Of toch maar veggiebox? :')

Oja, en kan je tussendoor ook kortingscodes invoeren? Of als je eenmaal een abonnement hebt betaal je de volledige prijs? Ik krijg nog wel eens kortingskaartjes van kennissen..

turtlelito

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-14 10:43

@elinebakker: in de driedagen versie van de Original zit meestal 1x vlees, 1x vis en 1x vega. In de vijfdagen versie komt daar dan meestal 1x vlees + 1x vega bij.

De Veggiebox is meestal de 2 vega maaltijden van het Original 5 dagenpakket + 1 extra vega maaltijd.

Tussendoor kun je volgens mij niet zo snel kortingscodes invoeren, de kortingskaartjes zijn meestal voor de eerste box of (meer korting) als je een abonnement neemt. Je krijgt wel korting voor andere dingen, maar dat moet maar net van pas komen natuurlijk (bv kortingsbon voor Vakantieveilingen, een winesite e.d.).

miccamaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-14 08:35

Wat is bokt toch handig als je informatie zoekt :)

Net de Hellofresh box besteld voor 3 dagen.
Super handig dat je kunt aangeven wanneer je hem wilt ontvangen. De levering op zondagavond vind ik ook erg praktisch! Ben heel erg benieuwd!

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-14 08:38

Ik heb een korting kaartje voor hellofresh, maar jeetje wat een geld voor een paar maaltijden. Wat is voor jullie het aantrekkelijke aan deze box?

_Nelleke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-14 08:47

Ik heb de 5 dagen box voor 2 personen Phormicola, dus 4,90 per maaltijd per persoon. Ik werk 36u per week en heb een paard en een volledig huishouden op me. Mijn vriend werkt 80u per week dus geen tijd voor huishouden of boodschappen. Hij kookt weleens maar daar blijft het bij.

Het fijne aan de box voor mij is:
1: Ik hoef geen tijd te besteden aan boodschappen
2. Ik hoef niet elke keer te bedenken wat we gaan eten
3. Ik eet alleen diervriendelijk vlees. Kost mij superveel tijd om dit elke keer weer bij een aparte slager te gaan halen, tijd die ik gewoon niet heb. In de HF-box zit voor mij acceptabel vlees dus dat is dan prima.

Het is dus vooral een stukje ontzorgen (niet meer te hoeven bedenken wat ik ga eten terwijl ik al 15 ballen tegelijk in de lucht hou) en een stuk tijdsbesparing.

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-14 08:54

Duidelijk, dankjewel :) Mijn situatie is compleet anders, wij hebben zat tijd voor boodschappen.
Het leek me handig voor de twee weken vlak na de geboorte van ons kindje, maar ik vind het nogal duur :o

miccamaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-14 08:56

Het is ook wel vrij prijzig. Ik wil hem ook niet iedere week, eerst maar eens om de week en kijken hoe het bevalt. Na 2 boxen kun je altijd nog weer opzeggen als het niet bevalt.

Ik heb ook nog wel een kortingscode voor je, krijg ik ook weer korting :P

Kriel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-14 09:29

Ik vind het juist helemaal niet prijzig :o
Voor 40 euro eet ik er de hele week van. Voor dat geld haal ik geen biologische produkten zelf

_Nelleke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-14 09:46

Ik vind het ook niet prijzig, ben als ik zelf boodschappen doe meestal ook wel dat bedrag kwijt. Maargoed, ik zoek ook niet naar aanbiedingen en koop geen kiloknallers en wel vaak voorgesneden enz.

Wellicht als ik ooit huisvrouw wordt dat ik het dan anders ga aanpakken maar voor nu is het me elke extra euro waard. :+

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-14 09:49

Jij eet maar 3x avondeten per week? Of snap ik iets niet?
Wij doen voor de hele week boodschappen voor 40-50 euro en daar zit alles bij. Dus 40 euro voor drie maaltijden is dan ineens erg prijzig :)

miccamaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-14 09:52

Dat doe je dan super netjes, lukt mij echt niet om voor dat geld de boodschappen in huis te hebben...

Ik ben dinsdagavond en donderdagavond van huis en mijn vriend vrijdagavond, dus een 3 dagenbox is voor ons denk ik meer dan genoeg!

Kriel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-14 09:55

phormicola schreef:
Jij eet maar 3x avondeten per week? Of snap ik iets niet?
Wij doen voor de hele week boodschappen voor 40-50 euro en daar zit alles bij. Dus 40 euro voor drie maaltijden is dan ineens erg prijzig :)

Nee, het zijn dermate grote porties dat er 6 dagen van gegeten kan worden :P

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-14 10:02

Oh haha :D Ik denk dat die prachtige vlieger hier niet op gaat, wij zijn beiden enorm grote eters!

_Nelleke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-14 10:51

Sommige maaltijden gaan bij ons tot de laatste korrel op en sommige kunnen we 2x van eten. Het wisselt een beetje.

Dani_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-14 11:27

Dat je geen boodschappenlijstje hoeft te maken en boodschappen hoeft te doen is voor ons het fijnst. Scheelt weer tijd. Erg welkom als je allebei fulltime werkt en in je vrije tijd ook echt vrij wilt zijn. Ik doe nu nog maar één keer in de week boodschappen voor twee dagen eten en drinken, fruit, ontbijt etc voor een hele week.

Wij aten altijd al gezond, afwisselend en zonder kant-en-klare dingen, dus daar hoeven we het niet voor te doen.

Voor 40-50 euro in de week boodschappen doen vind ik érrugh knap. Wij zitten aan het dubbele.

Edit: de borden gaan bij ons vrijwel altijd leeg hoor. :P

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-14 11:30

Ik doe ook gigantisch veel moeite om zo goedkoop boodschappen te doen. Maar goed, daar heb ik de tijd voor, heel veel mensen hebben dat niet :)

Die kortingscode klinkt wel goed O:) vraag me wel af of je er twee tegelijk kan gebruiken. Goed, ik ga er nog even over nadenken, want minder boodschappen doen twee weken lang klinkt in principe wel erg aantrekkelijk.

miccamaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-14 11:32

Nope je kunt maar 1 kortingscode gebruiken, maar goed dan heb je je 1e box iig wel 20 euro korting. De 2e betaal je wel volledig en daarna kun je het ook weer stop zetten.

Ik vind het ook erg leuk om eens wat andere dingen te gaan proberen die ik normaal niet zo snel zou kopen.

Kriel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-14 11:33

Laatst de bloemkool-cashewnoten taart hebben we zelfs met zijn vieren van gegeten :+

Jeaulijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-14 11:41

Oeh klinkt goed! Ik denk dat we dit binnenkort ook gaan proberen. Iemand ook een kortingscode voor mij? :D

Edit: Volgens mij heb ik al een website met kortingscodes gevonden, ga vanavond wel even op zoek!

Kriel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-14 11:43

Overigens heb ik de streekbox en niet Hello Fresh

miccamaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-14 11:56

Jeaulijn, ik stuur je eventjes een PB!

Willeke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-14 14:33

Wij zijn ook fanatiek aan het Hello Freshen. Leuk! Vier collegas doen het ook en het is altijd leuk om te vragen hoe de maaltijd is bevallen.

Sinds een paar weken vind ik (en collega's) dat er wel wat foutjes in zitten. Levering gaat niet zoals het hoort, producten zijn soms erg kort houdbaar..
Collega heeft geklaagd en krijgt totaal geen reactie. Daar laten ze dus wel wat steekjes liggen vind ik.

elinebakker schreef:
Heeft iemand een tip? Ik wil een hellofresh box bestellen, maar ik eet geen vlees, wel vis. De veggiebox en original zijn even duur. Het vlees uit de original zou ik eventueel aan m'n vriend of ouders kunnen geven, maar zit er dan wel regelmatig een stukje vis in? Of toch maar veggiebox? :')

Oja, en kan je tussendoor ook kortingscodes invoeren? Of als je eenmaal een abonnement hebt betaal je de volledige prijs? Ik krijg nog wel eens kortingskaartjes van kennissen..

Ik heb hetzelfde als jij: geen vlees wel vis. Tot nu toe is dat nooit een groot probleem geweest met de 5 dagen box.

Codes kun je niet tussentijds invoeren helaas. Je krijgt wel steeds leuke cadeautjes als je lid bent :-)

sonjim

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-14 13:52

Ik heb dat ook een paar keer gehad, of te weinig van een bepaald product erin of inderdaad de kwaliteit die te wensen overliet, wij zijn nu dan ook gestopt hierdoor en omdat ik niet alles evenlekker vond, met name het oosters getinte gerecht en de vis vielen hier minder.

Rumpleteaser

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-14 17:04

Wij sinds sinds kort beginnen met HelloFresh en het bevalt ons prima! We zijn allebei erg druk en hebben dan niet zoveel zin om ook nog na te denken over recepten en boodschappen :)

Heeft er iemand ervaring met De Krat? Dat lijkt me ook wel iets om te proberen.
Maar ik raak niet helemaal uit de bezorging: is dat nou op een vaste dag, of moet je de email afwachten met informatie wanneer ze komen?