Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
, en die maar steigeren, en ik maar denken dat het spelen was, tot ik geraakt werd 

Was me waarschijnlijk niet fataal geweest, maar het had wel tot een ongeluk kunnen leiden.
Lag alleen wel met mijn hoofd 50 cm van een betonblok af..
, spoelde ik op het strand aan, al proestend, had nogal wat water binnen gekregen. Wat bleek, er was ineens een enorme onderstroom, die me naar beneden gezogen heeft. Op dat moment waren er ook 3 mensen verdronken.Solleke_Noah schreef:Een jong duifje van het spoor gehaald in het station. Ik stond op de trein te wachten en zag dat het duifje (was nog een jonkie) niet over de sporen gehupst geraakte. Heb snel links en rechts gekeken, spoor opgesprongen, duif gegrepen en terug het perron opgeklommen. Achteraf gezien niet de meest slimme actie maar het leek me vreselijk om gewoon te zitten wachten tot het duifje kapotgereden werd door de trein.
Edit: bedacht me er net nog éénToen we op vakantie waren aan het Como-meer, bedachten we dat het leuk zou zijn het meer over te zwemmen. We hadden een punt uitgekozen waar het meer maar 2 kilometer breed was en namen een opblaasbare bal mee waar we om de beurt even aan konden hangen als we moe zouden worden. De heenweg ging nog relatief vlot, maar de terugweg met al 2 km zwemmen in de benen en armen werd meer een soort worsteling
Het Como meer is niet echt toeristisch, waren dus ook geen boten in de buurt, moet er niet aan denken als iemand van ons kramp had gekregen...
ik had hetzelfde gedaan!
Ik drukte op de ontstekingsknop en tegelijk maakte ik hem open. Een enorme steekvlam over me heen. Gelukkig drukte ik hem gelijk uit. Behalve wat verschroeide wenkbrauwen gelukkig niets. Niks fataals natuurlijk maar ik schrok me dood.