Slina schreef:Ben ik nou de enige die het gewoon heel normaal vind?
Ik bedoel, je vriend houdt van paarden en van jou, dus een combo is toch perfect?
Mee eens. Een kalender of een foto op canvas voor de slaapkamer?
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Niwla schreef:Kermis schreef:Ik snap de vergelijking auto-paard dan weer niet.
Een auto is een ding. Een paard een dier, met een persoonlijkheid. Ik vind dat fotos met dieren in lingerie en met welk dier dan ook, niet kunnen.
[/quote]
moest net zo hard lachen als jullie toen ik het net teruglas
Hierboven...

En super dat je dit durft hoor!!
Nodime schreef:Is er iemand die misschien even serieus een foto wil beoordelen? of ze echt te erg zijn? Foto zonder hoofd hoor. Wil nu toch wel graag een mening horen
Noek_Bronco schreef:Dat is écht zo n leuk idee! Zit al langer in mijn hoofd om dat te doen voor mijn vriend maar dan met zijn auto's. Hij heeft niet echt iets speciaals met paarden.
Om het geven heb je denk ik wel al genoeg tips gekregen
Maar hey, wat een preutse bokkers hier! Wat als het ooit uitgaat? Ik vertrouw mijn vriend lekker hoor, en ik stuur ook soms een pikante foto als ie aan het werk is. Voor hetzelfde geld toont die dat ook aan zijn collega's. Maar ik vertrouw hem genoeg dat hij dat niet zou doen. Het is je relatie, en de basis van een relatie is toch vertrouwen?
opisop_shop schreef:denk niet dat de foto's te vergelijken zijn met die uit jouw OS coentjuh, als je die bedoelt met je sexy shoot in elk geval, vind het wel wat blotig maar meer niet. Neem aan dat de foto's van TS een stuk erotischer zijn?
maar zullen vast gave plaatjes zijn geworden en ik denk dat de kans klein is, dat jouw vriendlief het niets zou vinden 
PINK schreef:Ook bij een bikini zie je een gedeeltelijk bloot lichaam. Vind je in bikini op een paard, naast een paard wel kunnen?