Hoe pikante foto cadeau doen aan vriend?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Tabaluga12

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-14 17:24

Slina schreef:
Ben ik nou de enige die het gewoon heel normaal vind?
Ik bedoel, je vriend houdt van paarden en van jou, dus een combo is toch perfect?

Mee eens. Een kalender of een foto op canvas voor de slaapkamer?

JorisDy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-14 17:25

Stoer idee Ts!
En ach als de relatie uitgaat heeft die jongen fotos van zijn ex in lingerie? Hij heeft misschien ook wel foto's van haar in bikini. Zou daar niet zo drama van maken.

baroeg

Re: Hoe pikante foto cadeau doen aan vriend?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-14 17:35

Wat een super idee! Wil ze eventueel ook nog wel beoordelen, vind het tof dat je dat doet en durft! Vraag me idd wel af waar en hoe je die shoot hebt gedaan ;)

Tigress

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-14 17:35

love_western schreef:
_San87_ schreef:

Er is nogal een intentie verschil tussen bikini en sexy lingerie :').

Wie zegt dat ts sexy lingerie aanheeft. Maar er zijn ook meiden in het zwembad die net zo goed niks kunnen aantrekken :+

En toen zag ik zo'n ouwe witte veel te grote oma onderbroek voor me _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-14 17:41

robert45 schreef:
belle_boef schreef:
En dan gaat de relatie uit.

Dan heeft hij gelukkig de foto´s nog *\o/*

Daarom moet je het dus op een taart doen! :j :D

Kermis

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-14 19:25

Niwla schreef:
Kermis schreef:
Ik snap de vergelijking auto-paard dan weer niet.
Een auto is een ding. Een paard een dier, met een persoonlijkheid. Ik vind dat fotos met dieren in lingerie en met welk dier dan ook, niet kunnen.

Foto's met dieren in lingerie lijken mij dan ook net een beetje te ver gaan. :') [/quote]

Omg, dat ik me tekst niet ff gecheckt hebt voor het plaatsen :') moest net zo hard lachen als jullie toen ik het net teruglas :)

Papegara

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-14 19:45

_O- _O- Hierboven...

eline1991

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-14 19:48

Hele topic meegelezen en ik kom nu toch maar even onder mijn steen vandaan. TS, weet je het al?
Eigenlijk ben ik wel heel benieuwd naar de foto O:)

Maar wat een heerlijk topic :D

Noek_Bronco

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-14 19:51

Dat is écht zo n leuk idee! Zit al langer in mijn hoofd om dat te doen voor mijn vriend maar dan met zijn auto's. Hij heeft niet echt iets speciaals met paarden.
Om het geven heb je denk ik wel al genoeg tips gekregen ;)
Maar hey, wat een preutse bokkers hier! Wat als het ooit uitgaat? Ik vertrouw mijn vriend lekker hoor, en ik stuur ook soms een pikante foto als ie aan het werk is. Voor hetzelfde geld toont die dat ook aan zijn collega's. Maar ik vertrouw hem genoeg dat hij dat niet zou doen. Het is je relatie, en de basis van een relatie is toch vertrouwen?

dito

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-14 19:52

canvas is gaaf

xSlvna

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-14 19:58

Een kalender lijkt me wel gaaf, gewoon met een aantal leuke fotos van jullie en in een maand die van jou met het paard :)

DeEenhoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-14 20:18

even wat ideetjes
-canvas
-hout (als ie een echte bob de bouwer is, of op een houten hartje ofzo :D )
-aluminium
-plexiglas
-glas
-linnen
steigerhout (moet je wel lef voor hebben, en wel de geschikte woonplaats := )
-een mok
-de muur
-een kussensloop

Coentjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-14 21:22

Top dat je dit voor hem gedaan hebt! (Heb zelf pas ook Panorama-shoot gehad voor die van mij). Je moet af en toe van die coole dingen doen in het leven, want voor je het weet is het voorbij. Ben eigenlijk wel benieuwd naar de foto hoor TS.

Ik heb ook een paar keer fotoshoot gehad in 'sexy' Indianenjurkje met paard. Ik zie de fotoshoots die ik tot nu toe heb gehad als kunst/mooi en zeker niet geassocieerd met sex of pikant of weet ik veel. Dat hoeft van mij nu ook weer niet. Gewaagd en sexy misschien wel, maar niet sletterig of in die richting.

Die taarten… wel grappig / lekker, maar zonde, dan is foto weg :+

En die angst dat het ooit uit kan gaan? Kom op zeg hee.. Als we zo gaan denken, kunnen we helemaal niets meer doen in ons leven!

Canvas is gaaf!!! Of muismat (om klein te beginnen). Zie dat bokker Eenhoorn hierboven ook een aantal tips heeft gegeven als cadeautje. Laat even weten wat ie er van vind!

opisop_shop

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-14 21:28

denk niet dat de foto's te vergelijken zijn met die uit jouw OS coentjuh, als je die bedoelt met je sexy shoot in elk geval, vind het wel wat blotig maar meer niet. Neem aan dat de foto's van TS een stuk erotischer zijn?

rainbow8

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-14 22:59

Ben aan het googlen, maar voor schuifpuzzels... kom ik alleen vanaf 250 stuks tegen en ik wil er echt maar 1... en dan wil ik toch een beetje richting formaat tablet.. niet te vinden. Althans niet voor stuntel zoals ik.

Ginootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-14 23:08

Wat een gaaf idee!! :D En super dat je dit durft hoor!! :)

Willl65

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-14 23:09

Nodime schreef:
Is er iemand die misschien even serieus een foto wil beoordelen? of ze echt te erg zijn? Foto zonder hoofd hoor. Wil nu toch wel graag een mening horen

Ik heb er verder geen oordeel over maar krijg wel altijd de kriebels als ik lees pikante foto voor vriend dus al helemaal als je foto's door " vreemden laat beoordelen, ook zonder hoofd.
Mijn dochter druk ik altijd op haar hart dat ze never nooit zichzelf op beeld moet laten nemen op een pikante manier..... Het kan misbruikt worden.
Noem mij maar para.....

Begrijp je romantiek er wel achter hoor daar niet van.

Willl65

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-14 23:12

Noek_Bronco schreef:
Dat is écht zo n leuk idee! Zit al langer in mijn hoofd om dat te doen voor mijn vriend maar dan met zijn auto's. Hij heeft niet echt iets speciaals met paarden.
Om het geven heb je denk ik wel al genoeg tips gekregen ;)
Maar hey, wat een preutse bokkers hier! Wat als het ooit uitgaat? Ik vertrouw mijn vriend lekker hoor, en ik stuur ook soms een pikante foto als ie aan het werk is. Voor hetzelfde geld toont die dat ook aan zijn collega's. Maar ik vertrouw hem genoeg dat hij dat niet zou doen. Het is je relatie, en de basis van een relatie is toch vertrouwen?

Heeft niets met preuts te maken hoor meer met levenservaring....iets met door schade en schande wijs geworden......
Edit...ligt er ook wel aan hoe sexy je (niet?) gekleed gaat *\o/*

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-14 23:27

Ben ik het niet mee eens, heeft er vooral mee te maken hoeveel je er zelf om geeft.

Willl65

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-14 23:29

Fiffill schreef:
Ben ik het niet mee eens, heeft er vooral mee te maken hoeveel je er zelf om geeft.

Uiteraard! Als je er niets om geeft dan geef je er niets om.....

Coentjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-14 00:02

opisop_shop schreef:
denk niet dat de foto's te vergelijken zijn met die uit jouw OS coentjuh, als je die bedoelt met je sexy shoot in elk geval, vind het wel wat blotig maar meer niet. Neem aan dat de foto's van TS een stuk erotischer zijn?

Dat weten we dus niet :-) maar zullen vast gave plaatjes zijn geworden en ik denk dat de kans klein is, dat jouw vriendlief het niets zou vinden

(ik bedoelde naast mn paardenfotoshoot, ook mn panoramashoot (klik) )

Even in t algemeen.. De meningen zullen altijd verdeeld zijn. De een vindt het al gauw TE, de ander vindt het geweldig of ziet het meer als/richting kunst. Iedereen moet doen waar hij of zij zich gelukkig in voelt toch.

Willl65

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-14 00:14

Coentjuh met bloot an sich heb ik geen moeite . Zoals ik zei het heeft niets met preutsheid te maken.
Waar het mee te maken heeft is als je iets voor 1 iemand intiem bedoel en het later online voor een ieder terug vind zonder daar voor gekozen te hebben is er geen weg meer terug. Dus dat.
Gewoon goed bedoelde waarschuwing. Voor de rest...leven en laten leven

Hhilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-14 00:24

Iedereen kan roepen, gewoon doen en geven en online gooien, ik vind dat doodeng :o
Dat er in de buurt misschien even over je geroddeld wordt als ze uitlekken: tot daar aan toe. Maar een volgende of huidige werkgever? Toekomstige klanten? Ik weet iig dat als er pikante foto's van mij online zouden komen, mijn werkgever not amused zou zijn omdat ik een van de gezichten richting klanten ben. Nu is er sowieso niemand blij met pikante foto's van mij, maar dat terzijde :')

xGoldenHero

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-14 00:26

Super gaaf TS! Ik zou het ook een mooi cadeau vinden voor mijn man, alleen in ben niet zo zeker van mezelf haha.

En wie zegt dat ze in d'r blote kont staat met een niets verhullend setje aan?

Zag laatst een foto met vrouw in mooie bh en strakke motorbroek aan, zou ik super vinden!!

Willeke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-14 03:13

PINK schreef:
Ook bij een bikini zie je een gedeeltelijk bloot lichaam. Vind je in bikini op een paard, naast een paard wel kunnen?

Ligt er maar net aan of het sexy of functioneel bedoeld is. Als je in je lingerie naast een paard gaat staan of er op gaat zitten, vind ik dat vreemd. Ieder z'n ding natuurlijk, maar "sexy" en "paard" horen niet bij elkaar als je het mij vraagt.

En als je het m'n vriend vraagt trouwens ook niet.
Maar zo is iedereen verschillend want hij zou het absoluut niet waarderen als ik in een blad zou staan in lingerie.

Voor wat betreft het chanteren: ik heb daar geen ervaringen mee. Ik vertrouw m'n vriend en ook als onze relatie uit zou gaan, verwacht ik dat hij zorgvuldig met dat soort dingen omgaat. Hem kennende heeft ie er respect voor en is ie zuinig op persoonlijke dingetjes van mij naar hem als ik dat soort dingen al zou sturen of geven